Kuulin juuri, että on parikymppisille naisille normaalia tilata Zalandosta 40 mekkoa ja lähettää 39 takaisin!!!
Eiköhän ala syy länsimaisen rappioon löytyä aika läheltä...
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on palauttaako sen yhden vai monta tuotetta, jos palautus tehdään kuitenkin?
Useita tuotteita ei ehkä olisi ikinä tehtykään jos niistä kukaan ei kiinnostuisi kotitilaamiseen asti
Moni parikymppinen (ja vanhempi) ei koskaan tilaa mitään vaatteita netistä vaan ostaa ne tavallisesta kaupasta, koska haluaa sovittaa niitä heti ja saada saman tien mukaansa sopivan ilman että tarvitsee vaivautua juoksemaan lähettämässä ja hakemassa paketteja.
Samat nuoret naiset potee ilmastoahdistusta mutta tällainen kulutusjuhlashoppailu on jees 👍
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Zalandollakin on limiitti kuinka suuresta arvosta voi tilata. Pitää kyllä mekkojen olla aika halpoja jos niitä 40 voi tilata. Kaikkee kannata uskoa mitä netissä lukee.
No kuule ei se limiitti ole kovin pieni ja Zalando lähettää kun luottokortti hyväksyy maksun. Bisnes se on eikä mikään muu. Mutta eivät ne palautetut mekot enää mene normaaliin myyntiin takaisin ja niissä pitää lukea että ne ovat palautuksia. Jos ei lue niin se on laitonta. Mä asun ulkomailla ja käyn välillä tavarataloissa joissa myös nettimyyntiä. Ne palautettuina tulevat jutut on merkitty palautetuiksi. Vaatteiden lisäksi siis kaikki muukin palautettu ja niiden hintaa on alennettu. Joskus palautukseen tulee kallis merkkituote joka ei olekaan se alkuperäinen vaan kopio alkuperäisestä johon on vaihdettu logot sun muut eikä niitä aina huomata. Usein vasta tuotteen ostanut asiakas huomaa että kyse on väärennöksestä. Aina ei edes oikeaa rikollista löydetä vaikka rahat on palautettu tilille jne. Kyse on ihan mittavasta ja ammattimaisesta rikollisuudesta.
Pahimmat tilaa yli 50 tilausta kuukaudessa. Luonto kiittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Zalandollakin on limiitti kuinka suuresta arvosta voi tilata. Pitää kyllä mekkojen olla aika halpoja jos niitä 40 voi tilata. Kaikkee kannata uskoa mitä netissä lukee.
No kuule ei se limiitti ole kovin pieni ja Zalando lähettää kun luottokortti hyväksyy maksun. Bisnes se on eikä mikään muu. Mutta eivät ne palautetut mekot enää mene normaaliin myyntiin takaisin ja niissä pitää lukea että ne ovat palautuksia. Jos ei lue niin se on laitonta. Mä asun ulkomailla ja käyn välillä tavarataloissa joissa myös nettimyyntiä. Ne palautettuina tulevat jutut on merkitty palautetuiksi. Vaatteiden lisäksi siis kaikki muukin palautettu ja niiden hintaa on alennettu. Joskus palautukseen tulee kallis merkkituote joka ei olekaan se alkuperäinen vaan kopio alkuperäisestä johon on vaihdettu logot sun muut eikä niitä aina huomata. Usein vasta tuotteen ostanut asiakas huomaa että kyse on väärennöksestä. Aina ei edes oikeaa rikollista löydetä vaikka rahat on palautettu tilille jne. Kyse on ihan mittavasta ja ammattimaisesta rikollisuudesta.
Ei tarvitse Suomessa merkitä mitään jos on palautettu. En ole koskaan edes kuullut tuollaisesta. Jokin asuinmaasi juttu todennäköisesti.
Ja just pari päivää sitten katselin kun eräs nainen palutti isoa zalandon laatikkoa palautuksena. Ihmettelin, että mitäköhän ne tuollaisessa lähettävät. En ihmettele enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein kolmekymppinen perheenäiti ja joudun yleensä tilaamaan vaatteet netistä, koska minulla ei ole aikaa shoppailla. Yleensä joudun palauttamaan suurimman osan vaatteista, sillä:
1. Olen tarkka vaatteistani ja ostan vain sen mitä aion tosissani käyttää ja mikä näyttää hyvältä. En myöskään halua tuhlata rahaa vaatteisiin joita en käytä, jonka vuoksi koen, että palauttaminen on itseasiassa ekologisempaa kuin käyttämättömien lumppujen säilöminen komeron perukoilla.
2. Kehoni on muuttanut usein muotoaan raskauden ja synnytyksen jälkeen, joten vaatteet jotka ennen istuivat, eivät näytä hyvältä enää. Joudun tilaamaan vaatteita eri malleilla ja leikkauksilla kuin ennen ja sovittelemaan, että mikä näyttää hyvältä.
3. Eri merkeillä on huomattavia kokoeroja, joten tilaan yleensä kaksi kokoa varmuuden vuoksi.
Ei se palautusmahdollisuus ole olemassa turhan takia, vaan maksavia asiakkaita varten. Menkää kirppareille jos haluatte päteä ekologisuudellanne.
Postissa asioinnin, palautuspakkailujen ja sovittelujen ajassa olisit ehtinyt ihan shoppailemaankin.
Minulla tulee nämä paketit parinkymmenen metrin päähän kotiovesta kioskille. Kaupat menee aiemmin kiinni kuin se kioski. Samalla tuen sen kioskin toimintaa ostamalla sieltä jotain pientä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti ja minä mietin äsken pääni puhki onko mulla oikeutta ostaa neulepaita vaatekaupan ohi muutenkin kulkiessani, kun on tarvetta sellaiselle.
Miksi? Tämä menee aivan naurettavaksi. Kääriydy vaikka sanomalehteen. Ehkä maailma sitten pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti ja minä mietin äsken pääni puhki onko mulla oikeutta ostaa neulepaita vaatekaupan ohi muutenkin kulkiessani, kun on tarvetta sellaiselle.
Miksi? Tämä menee aivan naurettavaksi. Kääriydy vaikka sanomalehteen. Ehkä maailma sitten pelastuu.
Vaikka siksi kun meitä syyllistetään koko ajan, pikamuoti tuhoaa maailman. Ostin sen paidan ja ei se mun ainoa ole. Tuskin mietin enää niin paljon omia pieniä ostoksiani, jos toiset elää kuin pellossa.
Höpö höpö niitä vaatteita mitään tuhota. Sehän olisi valtava taloudellinen tappio ja rahan heittämistä roskiin. Zalandon palautusvaatteista suuri osa menee takaisin myyntiin, ja pikkuvialliset myydään Zalandon omissa outleteissä Saksassa. Lähde: Maaseudun tulevaisuus 28.7.2016.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä nuoria naisia, jotka kärsivät ilmastoahdistuksesta 🤔
Ei pidä paikkansa, älä keksi omiasi.