Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?
Kommentit (696)
Huvipuistolaitteet on kivoja, ei mitään kamalia minusta ole sattunut kohdalle. Ehkä pelottavin oli hyppy mäkihyppytornista valjaissa, se tuntui kyllä pelottavalta, etenkin kun piti vielä sellaisen kapea kaiteen yli kiikkua ja kääntyä naama menosuuntaan. Mutta tulipa hypättyä. Mut on myös ammuttu sellaisessa korituolissa taivaalle kahden ison kumiketjun varaan, siinä kyllä sai kyytiä :D
N48
Powerparkin Piovra, Neos Tvistö ja Devöls Maini ovat ihan tylsiä. Olen niin kyllästynyt näihin laitteisiin ja ovat nykyisiä pettymyksiä. Eivät liian pelottavia, mutta pikkulapsilta kiellettyjä. Niissä ei ole yhtään mitään hauskaa ja kivaa. Niin kurjaa, että huhhuh! Niin tylsiä, että rupeaa huimaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Taiga. Meinas tulla pissis housuun :D
Taigassa kyyti on sen verran reipasta, että pelätä ehtii vasta jälkeenpäin.
Hampuri, Himalaya Bahn
Vuoristorata, niin järkky pitkä ja jyrkkä alamäki, että siipalle jäi mustelmat käsivarteen, kun puristin niin kovaa.
Minulle keinuminen on paha juttu. Jo ihan peruskeinussa ja keinuvalla laiturilla saan huonon olon. Sitten taas esim. pääalaspäin meno tai korkealta kovaa alastulo ei haittaa.
Joten viikinkilaiva :D
Vierailija kirjoitti:
Powerparkin Piovra, Neos Tvistö ja Devöls Maini ovat ihan tylsiä. Olen niin kyllästynyt näihin laitteisiin ja ovat nykyisiä pettymyksiä. Eivät liian pelottavia, mutta pikkulapsilta kiellettyjä. Niissä ei ole yhtään mitään hauskaa ja kivaa. Niin kurjaa, että huhhuh! Niin tylsiä, että rupeaa huimaamaan.
Onneksi siellä on paljon parempiakin laitteita! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Särkänniemen Sky Flyer ("Coca-Cola"); serkun kanssa oli kädet puuduksissa kun tuntui että täytyy pitää katosta kiinni ettei putoa :DD.. myös vuoristorata Torontossa Kanadassa oli aivan kauhea: pää kolisi turvakaariin koko kierroksen eikä hurjiin nousuihin ja laskuihin pystynyt edes kiinnittämään huomiota sen takia.
Samaa mieltä, Sky Flyer oli todella kauhea, pelkäsin oikeasti putoavani. Meinasi käsivoimat pettää, kun piti roikkua pää alaspain käsilläseisonta-asennossa.
Powerparkin Junker on ehdottomasti kamalin laite ikinä. Oon ollut monta kertaa ja huusin ihan henkeni edestä. Se on oikeesti ihan hullu ja suusta tulee ulos vaan pelkkää Japania.
Linnanmäen Lohikäärme. Pyörii vimmatusti ees taas. Mä en yleensä käy missään laitteissa, vaan olen parkki ja vahti. Silloin oltiin esikoisen kanssa Lintsillä ja mieskin halus huilia välillä niistä lasten laitteista ja käydä isommille tarkotetuissa.
No, lohikäärme näytti perusyksinkertaiselta, että kyllä mä sen handlaan. Me oltiin viisi vuotiaan kanssa siinä kaksin. Ei ollut muita. Ensin pyörii tuhatta ja sataa eteenpäin ja aivan kauhuissani, että kohta tämä tyttö kippaa... Poika vaan nauroi ja nautti. Laite alkoi hidastamaan ja kärsimys kääntyi onneksi... kunnes laitteen ohjaaja kertoi, että samalla rahalla pääsee takaisinkin päin. Huusin sille vaan, että oikeesti riittää jo, pysäytä! Lapsi oli saanut hupinsa siitä laitteesta jo, mutta laiteen hoitaja ei. (tiedän,että kuuluu eestaas venkuttaa, mutta olisi saanut pysäytettyäkiin sen, kun pyysin)
Multa sitten tuli oksennus, kun nousin ylös. Tähtäsin siihen kopin portaille, että hoitajan on pakko astua lätäkköön. Jo hymy hyyty. Enkä edes tajunnut hävetä. Itsehän tilas.
Kieputin, pää alaspäin pelotti. En oikeastaan koskaan ole uskaltanut niihin hurjimpiin laitteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentävässä matossa heittelehdin jotenkin kummallisesti lapsena. Tuntui että putoan turvakaaren alta. Siitä jäi pieni trauma. Korkkiruuviin menin silloisen kumppanin painostuksesta myöhemmin.
Särkänniemen Aikamatto aiheutti traumat täälläkin :o
Huh! En ole yksin tämän trauman kanssa! T, kolmas trauman saanut!!
Särkänniemen Aikamatto aiheutti traumat täälläkin :o