Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?

Vierailija
24.11.2019 |

?

Kommentit (733)

Vierailija
721/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lintsillä kieputtaja. Pelkäsin joka kerta putoavani ja ja rystyset valkoisina kaidetta puristaen, kroppa jännitettynä odotin sen kidutuksen loppumista. Menin siihen vain, koska kaikki kaveritkin meni. Nyt myöhemmin olen kuullut, etten ollut ainoa joka siinä pelkäsi.

Vierailija
722/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkin Booster. Itkin, pelkäsin niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan lintsillä kieputtaja. Pelkäsin joka kerta putoavani ja ja rystyset valkoisina kaidetta puristaen, kroppa jännitettynä odotin sen kidutuksen loppumista. Menin siihen vain, koska kaikki kaveritkin meni. Nyt myöhemmin olen kuullut, etten ollut ainoa joka siinä pelkäsi.

Onko kieputtaja sama kuin rainbow?

Vierailija
724/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkimäen ketjukaruselli! Ohuiden ketjujen varassa heikot muovi-istuimet,ei kunnon turvavöitä ja pyörii hemmetin kovaa,

Vierailija
725/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähtisi taju noissa helvetinkoneissa. Saatana kun ne pyörii, kieppuu, repii ja riuhtoo hulluna joka suuntaan. Kovimmat laitteet joihin pystyn menemään, on Särkänniemen Koskiseikkailu ja Tukkijoki. Autorata olisi hyvä, jos kestäisi paljon pidempään eikä olisi sekunnissa ajettu. Drifting oli hyvä, kun siinä kävin kesällä. Siinähän voi itse kahvasta säätää, miten nopeasti se perse lähtee siinä luisumaan.

Vierailija
726/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamatto, ihan hirveesti sattui selkään.

Vierailija
727/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wasalandiassa oli aikoinaan sellainen ufon näköinen laite kuin Enterprise. En muista kävinkö itse, mutta isä ja veli ainakin kävivät ja tulivat ihan pyörryksissä pois.

Vierailija
728/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamatto ysärillä Särkänniemi. Voi kamala sentään. Luulin kuolevani.  Miks noissa ei ollut mitään rajoituksia. Pikkulapset pääs tonne. Niinkuin minäkin . Laiha pikkulapsi. Meinaisin oikeesti lentää ulos sieltä. Toin oli viikinki laiva. Olin ihan varma että lennän pois sieltä ja kuolen. Ihan kivoja kokemuksia pikku lapselle. 

Vierailija
729/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ei pelottanut mikään, mutta viime kesänä veljen yllyttämänä mentiin Powerparkissa vuoristorataan niin kumpikin puristi nyrkit valkosena ja kauhusta kankena penkistä. Kummasti se menee vaan vanhemmiten pää sellaiseksi että ei kestä mitään ja olen 43v

Vierailija
730/733 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemen Half Pipe oli oikein jees, kunhan se oli täynnä suunnilleen samanpainoisia matkustajia, jolloin ne penkit pyörivät ympäri vain hieman. Oli hiton makeeta kun se nousi ylös samalla kun sai olla naama alaspäin parin sekunnin painottomuudessa.

Erään kerran se ei tullutkaan täyteen, vaan se 8 penkin setti jäi puolityhjäksi ja rankasti toislaitaiseksi. Sen seurauksena se pyöri aivan tolkuttomasti ja puklun tulo oli lähellä, ja pois päästyäni jouduin istuskelemaan varttitunnin että olo tasaantui. Se jäi myös viimeiseksi käynniksi kyseisessä laitteessa.

Vierailija
731/733 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki  ketjukarusellit,joissa ohuiden ketjujen varassa pyöritään kovaa  ja korkealla vain joku löysä remmi mahan päällä.

Vierailija
732/733 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kieputtaja sama kuin rainbow?

Ei, kieputtajassa oli kaksi pienlentokoneen nokkaa yhdessä eri suuntiin ja niissä istuttiin kun laite kieppui hullun lailla. Ei ollut tuulilaseja ja turvaköysi mukavan löysä. 

733/733 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Powerparkin Booster. Itkin, pelkäsin niin paljon.

Olikohan mä ajamas 🤭 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme