Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?
Kommentit (700)
Los Angelesissa Knott's Berry Farmin Silver Bullet. Meinasi taju lähteä niistä G-voimista.
Ketjukaruselli Kööpenhaminassa. En nyt muista korkeutta, mutta korkeahan tuo on. Vauhdissa ei ole mitään pelättävää, mutta se korkeus. Ympärillä on vain se pienenpieni istuin. Kaikki Taigat tai maassa olevat vatkaimet ei tunnu missään, mutta tuo korkeus on paha mulle.
Olen 41-v kahden lapsen äiti ja tänälikn kesänä kävin mm. Kirnussa yksin, kun lapset vielä alle 140cm.
Breakdance lintsillä oli ihan kiva muuten, mutta aina joku laattas siellä ja byytta hais.
Enterprise oli paras, mut se siirrettiin aikoinaan kait tykkimäelle.
Vierailija kirjoitti:
Ketjukaruselli Kööpenhaminassa. En nyt muista korkeutta, mutta korkeahan tuo on. Vauhdissa ei ole mitään pelättävää, mutta se korkeus. Ympärillä on vain se pienenpieni istuin. Kaikki Taigat tai maassa olevat vatkaimet ei tunnu missään, mutta tuo korkeus on paha mulle.
Tämä, mulle laitettiin vielä sellainen kevyt lapsi viereen istumaan, eli painojakauman takia penkki heilui vielä levottomammin. Mietin vaan, että tästä jos lähtee, niin aika pitkälle lentää.
kehrä. kaikki lintsin laitteet käyty tänä kesänä ja tuo oli kammottava.. muut ei tuntunu missään
Minä olen korkeanpaikankammoisena niin nyhverö äiskä, että vaivoin uskalsin mukaan alle 6-vuotiaille tarkoitettuun rataan 5-vuotiaan poikani kanssa. Kauheasti pelkäsin siinäkin...
Linnanmäellä kingi, ihan saakelin korkealle nousi. Nuorena en pelännyt mitään, mutta nyt 50v tuo oli kamala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45-vuotias ja synnyttänyt 7kertaa..kävin juuri Särkänniemen kaikki hurjat lasten kanssa eli ei pidä paikkaansa. Tiedän nuoriakin ketkä ei hurjiin halua, osa omista lapsistakin on, ettäjo maailmanpyörä on liikaa.
Toki meitä on moneen junaan, jopa kummitusjuniinkin. Mutta voisiko yleistäen mennä noin että synnyttäneille tulee joku äitivaisto, mikä selittäisi sen että heillä on huvipuistolaite ja korkean paikan kammoa enemmänkin? Samat ihmiset nuorena tykänneet noissa käydä joten kyseessä ei ole luontainen epäkiinnostus?
"Mutta voisiko yleistäen mennä noin että synnyttäneille tulee joku äitivaisto, mikä selittäisi sen että heillä on huvipuistolaite ja korkean paikan kammoa enemmänkin?"
Mitä? En mä saanut omaa huvipuistolaitetta synnytyslaitoksella?! Vaadin sellaisen, jos muutkin synnyttäneet saavat.
Tykkimäen star Flyer ihan hirvee tulee korkeanpaikankammo powerparkissa kun on samanlainen laite joka ei mene läheskään niin korkealle taitaa olla Tykkimäen versio Suomen korkein huvipuistolaite
Vierailija kirjoitti:
Linnanmäen Rainbowssa lenteli laidasta laitaan. Ja silti siihen piti päästä jokaisella reissulla :D
Oliko tämä se semmoinen iso "sohva" joka pyöri lujaa vauhtia kuin maailmanpyörä, sentään edes istuma-asennossa eikä esim. ylösalaisin, mutta kumminkin 80-luvun jälkipuoliskolla pentuna, ehkä vähän toisella kymmenellä, oli mulle liian hurja, pidin turvakaarista kiinni rystyset valkoisina, pelkäsin että lennän ulos siitä laitteesta ja kuolen.
Sen jälkeen ei ole huvipuistot juurikaan kiinnostaneet.
Karusellit ja muut pyörivät, niissä tulee yrjö.
Eksän huvikumpu. Se oli täynnä hiekkaa ja se lunttu jakoi sitä kuin Jehovat Vartiotornia.
Vierailija kirjoitti:
Lentävässä matossa heittelehdin jotenkin kummallisesti lapsena. Tuntui että putoan turvakaaren alta. Siitä jäi pieni trauma. Korkkiruuviin menin silloisen kumppanin painostuksesta myöhemmin.
Samoin, tuntui että putoan kaaren alta. Ja se kamala nykivä liike eteen, taakse, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Kamalin on tietenkin linnan mäen karu selli. Kaikenlaisia itsestään selvyyksiä sitä kysytäänkin.
Ymmärrän. Sellit on karuja paikkoja kaikkialla, eivät vain huvipuistoissa.
sportgamerherostyles kirjoitti:
Powerparkin mustekala piovra. Mul tuli siinä paha olo kun se pyöri ihan miten sattuu.
Sama. Onko tämä Wasalandian vanha mustekala? Muistan käyneeni lapsena ja tykänneeni.
Teininä menin aivan kaikkiin ihan surutta. Nyt vanhemmiten lähes kaikki pelottaa. En osaa selittää syytä muutokselle.
Vierailija kirjoitti:
Teininä menin aivan kaikkiin ihan surutta. Nyt vanhemmiten lähes kaikki pelottaa. En osaa selittää syytä muutokselle.
Sama. Ehkäpä itsesuojeluvaisto kehittynyt.
Tämä. Pitkin maailmaa tullut läytyä huvipuistoja läpi mut tää ihan järkky. Lapselta lähti tajukin.