Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se nyt on vaan tosiasia ettei duunarimies sytytä

Vierailija
24.11.2019 |

Minä. Tinderissä. Lukuisia treffejä. En ole miehiltä vaatinut superkomeaa ulkomuotoa tai korkeaa koulutusta. Mutta. Olen huomannut että mulla ei ole mitään yhteistä näiden Elämänkoululaisten ja matalasti koulutettujen kanssa. Se on vaan tosiasia. Olen itse rahoitusalalla kansainvälisessä työssä, lukenut laajasti, seuraan politiikkaa ja yhteiskunnallisia asioita.
Nyt on pakko tunnustaa että eniten löydän keskusteltavaa akateemisesti koulutettujen kanssa.
Olen näitä duunarimiehiä yrittänyt tapailla mutta kun ei mielenkiinnot kolahda yhteen, eikä yhteyttä löydy.
Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta, mutta en jaksa kovin suppeaa ajattelumaailmaa. On kiva puhua kaikesta, vaikka kirjallisuudesta, historiasta, yhteiskunnasta, töistä, politiikasta, luonnosta.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä sopivaa persoonaa eikä tuijottaa koulutusta tai ammattia. Kuulin juuri tänään, kun naapurini ihmetteli että eräs tuntemamme naislääkäri seurustelee juurikin duunarimiehen kanssa. Hän ihmetteli, minä en koska tiedän aika monta pariskuntaa joissa toisella on korkeakoulutus ja hyvin menee. Tunnen minäkin ko lääkärin ja ei ole enää ns nuori tyttönen mutta kaunis on hyvä lääkäri. Ihminen ja persoona on tärkein pitkässä juoksussa. Se pitää oppia vaikka kantapään kautta.

Vierailija
22/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan AP:n kaltaisia hyvin koulutettuja, sivistyneitä, älykkäitä ja keskustelutaitoisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua sytyttää komea, seksikäs mies jolla jotain liikkuu korvienkin välissä. No, seksikkyydestä riippuen ei tarvitse edes kamalasti liikkua. Jason Momoan näköinen mies saisi olla tyhmä kuin saapas, ja mielellään kiitos työtön että jää aikaa kunnolla seksille omien töideni ohessa!

T. Akateeminen nainen

NYT mä vasta tajusin, miks työttömät miehet on ollu käteviä :D

Vierailija
24/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei lokeroi.

Vierailija
25/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun tulit sen meille kertomaan. Olen aivan varma että duunarimiehet sanovat samaa sinusta.

Kirjallisuus ei kyllä normi heteromiehelle näin yleisesti kyllä iske. Vaikka olisi akateeminenkin. Enemmän naisten hommia yleistäen.Ei tosin teatterikaan.

Onnea etsintään

mies51v

Ei kannata yleistää. Kyllä mun mies tietää paljon kirjallisuudesta, teatterista ja elokuvista. Lukee monta kirjaa viikossa. Teatteriin ollaan taas joulukuussa menossa. Ihan on normi-duunari-heteromies. Ja vahvasti naimisissa mun kanssa, jo 20 vuotta. Näyttää ihan Gary Grantilta tai George Clooneylta, päivästä riippuen.

Taitaa ne kirjat olla Aku ankan taskukirjoja, vai oikeasti lukee monta kirjaa viikossa eli yli tuhat sivua viikossa?

Vierailija
26/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus meni hukkaan, jos et tuotakaan kokeilematta tajunnut.

Vierailija
27/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Mies saapuu ovesta sisään ja heittää huomiokeltaisen takkinsa naulakkoon. Hän hieroo lapiomaisilla käsillän jykevää leukaansa ja parransänkeään. Hänen silmänsä jylisevät villiä alkuvoimaa. Hän riisuu paitansa. Hyvin erottuvat lihakset ovat pumpissa reippaan työpäivän jälkeen. Olkalihakset kimaltelevat, järkälemäiset rintalihakset pullistelevat pinkeinä graniittijärkäleinä. Hän nostaa duunarilakkinsa Hiestä kimaltelevalta otsaltaan kuin hidastetussa elokuvassa ja hänen hiuksensa hulmuavat ja tuoksuvat tehtaalta ja konerasvalta ja hieltä, ei miltään v*tun halvalta kopiopaperilta ja kahviautomaatilta ja kokousviinereiltä.

Uuh!

Vierailija
28/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% suomalaisista naisista kuuluu koulutukseltaa ja älykyydeltään samaan ryhmään joten hyvän vaimon löytäminen on hyvin haastelllista. Kokemukseni naiskoleekoista on että suurin osa on hyvin ajatelemattomia ja älyllinen ajatelu on hyvin vaikeaa.

Vierailija
29/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sytyttääkö se naiset jos puen Björn Borg verkkarit ja Björn Borg-sukat päälleni? Verkkarit on tosin jo parhaat päivänsä nähneet mutta kyllä niiden teksteistä saa vielä selvän.

Vierailija
30/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä minkä ikäluokan miesten ongelma? Skannaan lähisukua, josta löytyy duunarimiehiä, ja aika moni käy mm. teatterissa. Työelämässä on tullut vastaan mm. duunareita, jotka ovat olleet kiinnostuneita mm. kirjallisuudesta (jopa runoudesta). 

Vierailija
31/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunareilla on usein hyvin jyrkät mielipiteet eri asioista ja siksi koen keskustelun heidän kanssaan joskus vähän haastavaksi, ajoittain turhauttavaksikin. Toisenlaisiakin takuulla on mutta deittaillessa kohdalle ei tällaisia sattunut. Toisaalta myös akateemisten kanssa keskusteleminen on joskus vaikeaa mutta syyt ovat toiset.

Vierailija
32/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset on monesti hyvin kuivakoita ja tylsiä tyyppejä suomessa.

Vierailija
33/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset viitsivät kerskua jollain "akateemisuudellaan". Kuka tahansa jolla on normimuisti pääsee yliopistoon ja pystyy hankkimaan koulutuksen. Kyse on valinnoista, motivaatiosta, ehkä taustastakin jne. Älyn puutteeseen se ei kaadu. Suurin osa ihmisistä on suurinpiirtein yhtä älykkäitä. Itse arvostan korkeimmalle kunnon ammattikoulutuksen saaneet duunarit, ja korkeakouluista kunnon ammattitutkinnon saaneet. Arvostan myös tutkijoita jne.

Vierailija
34/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua sytyttää komea, seksikäs mies jolla jotain liikkuu korvienkin välissä. No, seksikkyydestä riippuen ei tarvitse edes kamalasti liikkua. Jason Momoan näköinen mies saisi olla tyhmä kuin saapas, ja mielellään kiitos työtön että jää aikaa kunnolla seksille omien töideni ohessa!

T. Akateeminen nainen

Äkkiäkös tuollaisen tilaat fidziltä. Matala älykkyys ja tummuus on taattua.

Mies51v

Vierailija
35/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TITTA PO MEJ !!

Vierailija
36/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, olipa taas kerran tärkeä tietoisku. Ap on hyvä ja valitsee oman mieltymyksensä mukaan, mitä se meitä muita liikuttaa?

Vierailija
37/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne duunaritkin sivistyneitä olla, samoin kuin akateeminenkin voi olla ns fakki-idiootti. 

Mutta provohan tämä on. :D 

Vierailija
38/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen ihmeolennon kun joskus löytäisin kuin miehen joka menee teatteriin vapaaehtoisesti ja viihtyy siellä.

Vierailija
39/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin ajattelin mutta sitten sisko tuumasi "sä oot kuule vitun tyhmä ellet ota tyhmää ukkoa ne on nimittäun helpoimpia tossun alla pidettävistä otuksista torakoiden lisäks" :D

No nyt on semmoinen tyhmä mutta todella mukava "äijä" jonka kanssa tosin riidellään kun minä käytän liian "snobbailevia" sanoja joita hän ei ymmärrä kuten ignorantti :)

Vierailija
40/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallisen alan naiset eivät taas osaa keskustella kvanttifysiikasta, tähtitieteestä, tekoälystä eikä scifi-kirjallisuudesta. Itselleni nuo ovat myös kiinnostavia aiheita politiikan, psykologian ja filosofian ohella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi