Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se nyt on vaan tosiasia ettei duunarimies sytytä

Vierailija
24.11.2019 |

Minä. Tinderissä. Lukuisia treffejä. En ole miehiltä vaatinut superkomeaa ulkomuotoa tai korkeaa koulutusta. Mutta. Olen huomannut että mulla ei ole mitään yhteistä näiden Elämänkoululaisten ja matalasti koulutettujen kanssa. Se on vaan tosiasia. Olen itse rahoitusalalla kansainvälisessä työssä, lukenut laajasti, seuraan politiikkaa ja yhteiskunnallisia asioita.
Nyt on pakko tunnustaa että eniten löydän keskusteltavaa akateemisesti koulutettujen kanssa.
Olen näitä duunarimiehiä yrittänyt tapailla mutta kun ei mielenkiinnot kolahda yhteen, eikä yhteyttä löydy.
Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta, mutta en jaksa kovin suppeaa ajattelumaailmaa. On kiva puhua kaikesta, vaikka kirjallisuudesta, historiasta, yhteiskunnasta, töistä, politiikasta, luonnosta.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen ihmeolennon kun joskus löytäisin kuin miehen joka menee teatteriin vapaaehtoisesti ja viihtyy siellä.

Käyn teatterissa usein. Mutta kiinnostaako sinua myös ooppera ja baletti?

Vierailija
42/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap ihan maisteri tai tohtoristason akateeminen. Ne akateemiset miehet ketä tunnen seurustelevat ihan oman tasoisensa kanssa. Ymmärrä kyllä miksi Ap ei halua duunarimiestä. Nämä duunarimiehet jotka enää Tinderissä pyörii (jämät) ovat aika moukkia ja se paljastaa etenkin sen duunaritason, sivistynyt käytös puuttuu täysin. Jos Ap ei ole pitkälle kouluttautunut akateeminen tohtori niin turha on haaveilla niistä akateemisista miehistä, yritä vain löytää kohtuullisen sopiva duunarimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
44/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan duunarimiehiä! Mikään ole ihanampi kuin käsistään taitava autoasentaja tai sähkömies. Tai rakennusmies.

t. akateeminen nainen

Vierailija
45/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan duunarimiehiä! Mikään ole ihanampi kuin käsistään taitava autoasentaja tai sähkömies. Tai rakennusmies.

t. akateeminen nainen

Mistä sitten jutun juurta? Jostain viemäriputkien perimmäisestä olemuksesta?

Vierailija
46/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen ihmeolennon kun joskus löytäisin kuin miehen joka menee teatteriin vapaaehtoisesti ja viihtyy siellä.

Käyn teatterissa usein. Mutta kiinnostaako sinua myös ooppera ja baletti?

Periaatteessa, mutta käytännössä liian kallista.

Vierailija
47/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. akateeminen nainen

Ootsä tosissas? Ehkä tässä syy miksi itse ns. sivistyneenä duunaria kartan akateemisia ihmisiä. 

Vierailija
48/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. akateeminen nainen

Mä juttelin ihanan duunarieksäni kanssa mm. työväen vallankumouksesta, suorasta toiminnasta,  n a t s i e n  hakkaamisesta ja ilmastoresilienssistä. Oli muuten sivistyneimpiä ja skarpeimpia tyyppejä joita oon ikinä tavannut, herkkä, taiteellinen, taitava ilmaisemaan tunteitaan ja ihan saatanan hyvä sängyssä. Harmittaa lopun ikääni ettei suhteesta tullut mitään.

t. eri akateeminen nainen

Vierailija
49/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että duunari ja yliopistotasoinen voivat olla ihan hyvin yhdessä. Mutta esteenä on piirit missä liikkuu. Itsellä kaverit hyvin toimeentulevia duunareita, tai yritysjohtajia. Vaimoilla järjestään korkeammat tutkinnot, mutta huonompi tulotaso. Tutkinnot voi korvata kunnianhimolla. Yleensä löytyy älliäkin sopivasti, vaikkei lukiotodistuksesta niitä löydykkään.

Vai ihanko oikeasti ihmiset puhuvat kirjallisuudesta ja teatterista kotona jatkuvasti? Politiikka lienee melkein joka päivä puheenaiheissa, mutta sivistys nyt on ihan eri juttu kun korkeakulttuurisnobeilu. 

Vierailija
50/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi varmaan tarkentaa profiiliaan (vai mitä ne siellä Tinderissä onkaan) hivenen, esim. kertomalla jotain muutakin itsestään kuin tyyliin "Nainen." Vaikka voisi mainita "Halveksin duunarimiehiä, jotka ovat reilusti alle minun arvoni". Tulisi välittömästi paljon selkeämpi käsitys henkilöstä.

Säästyisi ap:n lisäksi aikaa monilta muiltakin, esim. niiltä miehiltä, jotka nyt ovat sitten turhaan joutuneet esittämään olevansa kiinnostuneita ap:n itsekorostuksellisista puheista.

Vierailija
51/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluttamaton pätkätyöläismies. Omistan satojen kirjojen kirjahyllyn täytettynä sekä faktalla että fiktiolla, käyn teatterissa, taidenäyttelyissä, kokkaan ja pyrin sivistämään itseäni mahdollisimman monipuolisesti. En pidä tätä mitenkään outona tai poikkeuksellisena, mutta tämä ketju avasi silmäni ja ehkä tällaista ei sitten odoteta ns. alemman tason koulutuksen omaavilta vaan ihmiset kuvittelevat heidän olevan enemmänkin sen stereotypisen kuvan mukaisia.

Vierailija
52/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kouluttamaton pätkätyöläismies. Omistan satojen kirjojen kirjahyllyn täytettynä sekä faktalla että fiktiolla, käyn teatterissa, taidenäyttelyissä, kokkaan ja pyrin sivistämään itseäni mahdollisimman monipuolisesti. En pidä tätä mitenkään outona tai poikkeuksellisena, mutta tämä ketju avasi silmäni ja ehkä tällaista ei sitten odoteta ns. alemman tason koulutuksen omaavilta vaan ihmiset kuvittelevat heidän olevan enemmänkin sen stereotypisen kuvan mukaisia.

Riippuu minkä puolen näytät itestäs ensin. Jos näytät ja kuulostat siltä että maisterinpaperit voisi yhtä hyvin olla taskussa niin sitten se on vähemmistö yliopiston käyneistä jotka enää muuttaa käsitystään susta kun kuulevat ettei ole. Useimmille olet edelleen "yksi meistä". Niitä kannattaa varoa jotka kysyy heti alkuun mitä teet.

Vierailija
53/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on rankkaa yleistystä. Oma kumppanini seuraa mm. kansainvälistä talouspolitiikkaa aktiivisesti, on ajankohtaisista yhteiskunnallisista asioista paremmin kartalla kuin minä ja hyvin kiinnostunut esim. historiasta. Ei meiltä jutunaiheet lopu. Älykäs mies, mutta nauttii fyysisesti haastavasta käsityöstä enemmän kuin koulunpenkillä istumisesta.

-timpurin tyttöystävä

Vierailija
54/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkä puolen näytät itestäs ensin. Jos näytät ja kuulostat siltä että maisterinpaperit voisi yhtä hyvin olla taskussa niin sitten se on vähemmistö yliopiston käyneistä jotka enää muuttaa käsitystään susta kun kuulevat ettei ole. Useimmille olet edelleen "yksi meistä". Niitä kannattaa varoa jotka kysyy heti alkuun mitä teet.

En mä mitään puolta näytä. Olen oma itseni. Siihen kuuluu tuo kaikki minkä mainitsin. Kuuluu siihen muutakin, mutta harvoin esitän muuta kuin olen. En valehtele, että olen maisteri, koska kiinnostuksenkohteeni sopisivat maisterille paremmin kuin ei-koulutetulle. En myöskään ala valehtelemaan kiinnostuksenkohteistani, koska ne kouluttamattoman oletetaan olevan kiinnostunut toisenlaisista asioista ja kohteista.

Vierailija
55/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä kyllä miksi Ap ei halua duunarimiestä. Nämä duunarimiehet jotka enää Tinderissä pyörii (jämät) ovat aika moukkia ja se paljastaa etenkin sen duunaritason, sivistynyt käytös puuttuu täysin.

Tuota kautta olen törmännyt jokuseen akateemiseenkin, joiden käytös on ollut sitä itseään.

Vierailija
56/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erehdyin seurustelemaan duunarin kanssa. Oli kyllä ainoa mies, joka yllätti mit illallisella kun tulin väsyneenä töistä kotiin. Koulutetummat miehet eivät ole osanneet laittaa ruokaa itsenäisesti. Istuvat perseellään ja odottavat valmista tai vähintäänkin, että minä aloitan ja he sitten auttavat.

Valitettavasti amislaisen kanssa suhde päättyi liian erilaisiin harrastuksiin. Myöskään arvot ja ajatukset eivät kohdanneet.

Eipä sillä, että nuo koulutetut miehetkään osaisivat puhua muusta kuin omasta alastaan. Kohteliaisuus ja sosiaaliset taidot ovat hakusessa. Ja kirsikkana kakun päällä luulevat olevansa jotenkin todella erityisiä yksilöitä, kun ovat koulutuksen hankkineet :p N35, ktm

Vierailija
57/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekeskeinen duunari olisi mun unelma. Arvot kohdillaan eikä mikään pyrkyri.

Vierailija
58/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään puolta näytä. Olen oma itseni. Siihen kuuluu tuo kaikki minkä mainitsin. Kuuluu siihen muutakin, mutta harvoin esitän muuta kuin olen. En valehtele, että olen maisteri, koska kiinnostuksenkohteeni sopisivat maisterille paremmin kuin ei-koulutetulle. En myöskään ala valehtelemaan kiinnostuksenkohteistani, koska ne kouluttamattoman oletetaan olevan kiinnostunut toisenlaisista asioista ja kohteista.

(: no näytäthän sä väkisin jonkun puolen vaikka olisit miten päin oma itsesi. Ei kukaan ole niin multitaskaaja että voisi olla koko ajan yhtä aikaa yhtä aktiivisesti kaikkea sitä mitä on.

En tarkoittanut että sun pitäisi teeskennellä mitään. Kun sitä että esiintyminen, ilmaisu ja olemus on ratkaisevia sen kannalta, mitä susta oletetaan ja stereotyypitetäänkö joksikin ja miettiikö kukaan ylipäätään sun koulutustasi vai ei. Sosiolekti, vaatteet, se tuleeko törmäyksiä tai kitkaa oletuksissa kun keskustelunaiheet on yliopistoporukalle tyypillisiä jne. En mitenkään kehota miettimään koko asiaa eikä ole mikään itseisarvo olla erottumatta joukosta. Kunhan sitä, että ei se ole niistä papereista kiinni.

Vierailija
59/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että akateemisesti kouluttauneena, 200 kiloa vuoteen tienaavana yrittäjänä ei aloittajan kaltaiset naiset kiinnosta. Vihaan keskustella ap

laukomista aiheista ja pitkistä jorinoista.

Perus jutut on parhaita.

Vierailija
60/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(: no näytäthän sä väkisin jonkun puolen vaikka olisit miten päin oma itsesi. Ei kukaan ole niin multitaskaaja että voisi olla koko ajan yhtä aikaa yhtä aktiivisesti kaikkea sitä mitä on.

En tarkoittanut että sun pitäisi teeskennellä mitään. Kun sitä että esiintyminen, ilmaisu ja olemus on ratkaisevia sen kannalta, mitä susta oletetaan ja stereotyypitetäänkö joksikin ja miettiikö kukaan ylipäätään sun koulutustasi vai ei. Sosiolekti, vaatteet, se tuleeko törmäyksiä tai kitkaa oletuksissa kun keskustelunaiheet on yliopistoporukalle tyypillisiä jne. En mitenkään kehota miettimään koko asiaa eikä ole mikään itseisarvo olla erottumatta joukosta. Kunhan sitä, että ei se ole niistä papereista kiinni.

Ai joo, nyt ymmärrän paremmin. Ehkä se on tää mun koulutuksen puute, joka aiheutti hitaamman sytytyksen. Ja lähinnä ajattelin, että se puoli minkä näytän on aidosti se mitä olen. Se ei ole koulutuksen tai työelämän tuoma puoli vaan se on minkälaiseksi olen kiinnostuksieni ja persoonani kautta kehittynyt. En varmastikaan kauaa menisi täydestä yliopistokoulutuksen saaneesta, mutta ei se ole koskaan ollut tarkoituksenakaan. Ehkä joku voi tuollaisen erheellisen oletuksen tehdä, mutta se johtuu vain siitä, että tällainen mä ole, ei siitä, että olisin jotenkin tarkoituksellisesti pyrkinyt kiinnostumaan asioista, joita pidetään yleisesti korkeasti koulutetun väestonosan harrastuksina.

En mä halua olla mikään edustaja matalasti koulutetusta tai korkeasti koulutetusta. Haluan olla vain mä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän