Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se nyt on vaan tosiasia ettei duunarimies sytytä

Vierailija
24.11.2019 |

Minä. Tinderissä. Lukuisia treffejä. En ole miehiltä vaatinut superkomeaa ulkomuotoa tai korkeaa koulutusta. Mutta. Olen huomannut että mulla ei ole mitään yhteistä näiden Elämänkoululaisten ja matalasti koulutettujen kanssa. Se on vaan tosiasia. Olen itse rahoitusalalla kansainvälisessä työssä, lukenut laajasti, seuraan politiikkaa ja yhteiskunnallisia asioita.
Nyt on pakko tunnustaa että eniten löydän keskusteltavaa akateemisesti koulutettujen kanssa.
Olen näitä duunarimiehiä yrittänyt tapailla mutta kun ei mielenkiinnot kolahda yhteen, eikä yhteyttä löydy.
Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta, mutta en jaksa kovin suppeaa ajattelumaailmaa. On kiva puhua kaikesta, vaikka kirjallisuudesta, historiasta, yhteiskunnasta, töistä, politiikasta, luonnosta.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun tulit sen meille kertomaan. Olen aivan varma että duunarimiehet sanovat samaa sinusta.

Vierailija
2/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon huomannut, että kaupan alan naiset eivät oikein osaa jutella matematiikkaan ja luonnontieteisiin liittyvistä asioista. Et kai sinä ole sellainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen huomion olen tehnyt, että nämä duunarimiehet kaikki ovat tivanneet aina seuraavien treffien perään ja mitä mieltä heistä olen. Tuntuu painostukselta. Yrittänyt sitten jotain ympäripyöreää vastata kun en ole halunut sanoa suoraan, koska koskaan ei voi tietää miten mies reagoi kun tulee torjutuksi. Yksi alkoi nimittäin sättimään naisia kun kerroin suoraan kysyttäessä että mulla on vain kaverillisia tunteita. Ihan oman turvallisuuteni takia kerron sen viestitse.

Vierailija
4/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
5/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun tulit sen meille kertomaan. Olen aivan varma että duunarimiehet sanovat samaa sinusta.

Kirjallisuus ei kyllä normi heteromiehelle näin yleisesti kyllä iske. Vaikka olisi akateeminenkin. Enemmän naisten hommia yleistäen.Ei tosin teatterikaan.

Onnea etsintään

mies51v

Vierailija
6/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti näin on. Tosin tähän asti kaikki deiteillä olleet olisivat halunneet jatkaa tapaamista. Mutta enhän mä tiedä olivatko vain seksin perään kun mitään yhteistä ei ollut.

Vierailija
7/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasia miehiä on tosiaan paljon. Ei minullakaan kauheasti juttu lennä niiden kanssa vaikka matalasti koulutettu mies olen itsekin.

Vierailija
8/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tinderiin vaatimukseksi akateemisuus

Vierailija
9/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällasia miehiä on tosiaan paljon. Ei minullakaan kauheasti juttu lennä niiden kanssa vaikka matalasti koulutettu mies olen itsekin.

juttu on usein sellasta että "nyt on miestenpäivä, katotaan antaako vaimo illalla? höhöhö" 

Vierailija
10/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde treffeille elämänkoululaisten kanssa.

Vierailija
11/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen, mutta voin kertoa, että meissä "duunareissa" on myös ihmisiä, jotka tietää asioista ja on kiinnostunu asioista. (Oletan, että duunarilla tarkoitat ruumiillista työtä tekeviä)

Vierailija
12/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alan ihmiset ei kyllä yleensä ole niitä kiinnostavimpia keskustelukumppaneita.

Yksipuolisuus ja materiaan tuijottaminen häiritsee.

Vierailija
13/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Mies saapuu ovesta sisään ja heittää huomiokeltaisen takkinsa naulakkoon. Hän hieroo lapiomaisilla käsillän jykevää leukaansa ja parransänkeään. Hänen silmänsä jylisevät villiä alkuvoimaa. Hän riisuu paitansa. Hyvin erottuvat lihakset ovat pumpissa reippaan työpäivän jälkeen. Olkalihakset kimaltelevat, järkälemäiset rintalihakset pullistelevat pinkeinä graniittijärkäleinä. Hän nostaa duunarilakkinsa Hiestä kimaltelevalta otsaltaan kuin hidastetussa elokuvassa ja hänen hiuksensa hulmuavat ja tuoksuvat tehtaalta ja konerasvalta ja hieltä, ei miltään v*tun halvalta kopiopaperilta ja kahviautomaatilta ja kokousviinereiltä.

Vierailija
14/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjallisuus ei kyllä normi heteromiehelle näin yleisesti kyllä iske. Vaikka olisi akateeminenkin. Enemmän naisten hommia yleistäen.Ei tosin teatterikaan.

Onnea etsintään

mies51v

Ei kannata yleistää. Kyllä mun mies tietää paljon kirjallisuudesta, teatterista ja elokuvista. Lukee monta kirjaa viikossa. Teatteriin ollaan taas joulukuussa menossa. Ihan on normi-duunari-heteromies. Ja vahvasti naimisissa mun kanssa, jo 20 vuotta. Näyttää ihan Gary Grantilta tai George Clooneylta, päivästä riippuen.

Vierailija
15/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti noin kovin tasokas ja täydellinen kaikkien miesten himoitsema supernaaras joutuu etsimään seuransa säälittävästä panosovelluksesta? 

Vierailija
16/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset naiset on kyllä myös aika jäykkiä ja tiukkapipoisia/tosikkoja ihmisiä useinmiten.kait se koulutus tekee sen. Mieluiten keskitason koulutus...

Mies51v

Vierailija
17/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen suht komea, maailmaa nähnyt, osaan keskustella elämästä, politiikasta, taiteesta, tieteestä, ihan kaikesta mutta harvoin kelpaan tuon aloittajan kaltaisille naisille, koska äänestän Perussuomalaisia ja kun sen sanon, niin hän on minusta tehnyt mielessään kokoomuslaisen joten maailmankuvansa särkyy.

Vierailija
18/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea etsintään

mies51v

Ei kannata yleistää. Kyllä mun mies tietää paljon kirjallisuudesta, teatterista ja elokuvista. Lukee monta kirjaa viikossa. Teatteriin ollaan taas joulukuussa menossa. Ihan on normi-duunari-heteromies. Ja vahvasti naimisissa mun kanssa, jo 20 vuotta. Näyttää ihan Gary Grantilta tai George Clooneylta, päivästä riippuen.

Rouva lukee uudestaan. En yleistänyt ja tuollainen helmi ei ole vapaana. Kuten ei sinunkaan ole. Hyvää su jatkoa rouvalle.

Mies51v

Vierailija
19/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Mies saapuu ovesta sisään ja heittää huomiokeltaisen takkinsa naulakkoon. Hän hieroo lapiomaisilla käsillän jykevää leukaansa ja parransänkeään. Hänen silmänsä jylisevät villiä alkuvoimaa. Hän riisuu paitansa. Hyvin erottuvat lihakset ovat pumpissa reippaan työpäivän jälkeen. Olkalihakset kimaltelevat, järkälemäiset rintalihakset pullistelevat pinkeinä graniittijärkäleinä. Hän nostaa duunarilakkinsa Hiestä kimaltelevalta otsaltaan kuin hidastetussa elokuvassa ja hänen hiuksensa hulmuavat ja tuoksuvat tehtaalta ja konerasvalta ja hieltä, ei miltään v*tun halvalta kopiopaperilta ja kahviautomaatilta ja kokousviinereiltä.

Ei saa kirjoitella tällaisia. Palstaulit villiintyy xD

Vierailija
20/78 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua sytyttää komea, seksikäs mies jolla jotain liikkuu korvienkin välissä. No, seksikkyydestä riippuen ei tarvitse edes kamalasti liikkua. Jason Momoan näköinen mies saisi olla tyhmä kuin saapas, ja mielellään kiitos työtön että jää aikaa kunnolla seksille omien töideni ohessa!

T. Akateeminen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan