Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos vaan ahneet ay-pomot, että pilaatte ihmisten loman.

Vierailija
24.11.2019 |

"Finnair peruu yli 250 lentoa tukilakkojen vuoksi – vaikutus yli 20 000 asiakkaan matkoihin"

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006319564.html

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lakkoilijoille ei anneta periksi. Kiristäminen on röyhkeää. Vaihtakaa duunia jos ei kelpaa.

Vierailija
22/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EKMedialiitolle kiitos. Kyllä ne lomalennot ehtii lennellä sitten myöhemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä postilaiset! Pidätte meidän kaikkien puolia!

Vierailija
24/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole vuosiin kuulunut mihinkään liittoon enkä siis tule lakkoilemaan. Olen alalla jossa yleisesti palkoista valitetaan mutta minä pärjään oikein hyvin palkallani.

Pärjäisitkö puolet pienemmällä? Älä luulekaan, ettei ilmiö leviä. Sitten harmittaa, jos ammattiliitto on heikko.

Vierailija
25/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu liittoon enkä aio liittyä. Myöskin yhä harvempi nuori kollega kuuluu liittoon. Siellä tuntuu jylläävän keski-ikäiset (kiukkuiset) tyypit.

Vierailija
26/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa taas Kokoomusnuoret olla vauhdissa tällä palstalla.

Vierailija
27/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä postin pakettilajittelijoille kuuluu ikiaikainen oikeus poimia itselle parhaat paketit kuormasta!

Ja palkka pitää olla vähintäänkin sama kuin korkeakoulutuksen saaneilla, koska eihän se ole muuten irtoa!

Vierailija
28/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku lomalennon peruuntuminen on suurin murhe elämässä, niin aika pieniä ne murheet on. Tietenkin minäminäminä-kulttuurissa ei tunneta käsitettä suhteellisuudentaju. 

Vierailija
29/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole vuosiin kuulunut mihinkään liittoon enkä siis tule lakkoilemaan. Olen alalla jossa yleisesti palkoista valitetaan mutta minä pärjään oikein hyvin palkallani.

Varmasti pärjäät myös silloin, kun siitä vähennetään 40 %. Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.

Vierailija
30/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä postin pakettilajittelijoille kuuluu ikiaikainen oikeus poimia itselle parhaat paketit kuormasta!

Ja palkka pitää olla vähintäänkin sama kuin korkeakoulutuksen saaneilla, koska eihän se ole muuten irtoa!

Ongelma on siinä että joillakin korkeakoulutetuilla palkka on liian pieni. Ongelma ei ole siinä, että niiden pakettilajittelijoiden palkka olisi liian iso.

Vierailija
31/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuon takia ole koskaan maksanut latin latia lakkoileville liitoille -enkä maksa!

Mutta toki mielelläsi nautit kaikista oikeuksista joita ammattiliitot ovat ajaneet ja saaneet voimaan, vai kuinka?

Älä pidä lomia, älä jää palkolliselle sairauslomalle, älä ota vastaan lomarahaa, vain muutamia mainitakseni.

Vierailija
32/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AY-liike on syöpä.

Vierailija
33/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kuulu liittoon enkä aio liittyä. Myöskin yhä harvempi nuori kollega kuuluu liittoon. Siellä tuntuu jylläävän keski-ikäiset (kiukkuiset) tyypit.

Oletko myös niin suoraselkäinen että et nauti ammattiyhdistysten aikaansaamia etuja, lomarahat, palkallinen sairausloma, vuosiloma jne.

Vierailija
34/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee kai sitä lomalle muunkin kuin Finnairin lennoilla.

Vaikuttaa tämä muihinkin kuin Finnairin lentoihin. Mies jäi nyt jumiin Espanjaan lakon takia ja lento oli Lufthansan.

Vierailija
35/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Eiköhän medialiittokin taivu vielä.

Vierailija
36/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuon takia ole koskaan maksanut latin latia lakkoileville liitoille -enkä maksa!

Mutta toki mielelläsi nautit kaikista oikeuksista joita ammattiliitot ovat ajaneet ja saaneet voimaan, vai kuinka?

Älä pidä lomia, älä jää palkolliselle sairauslomalle, älä ota vastaan lomarahaa, vain muutamia mainitakseni.

Yhteiskunta on muuttunut valtavasti, myös työelämä. AY-liike on saanut paljon aikaan, mutta ainakaan meidän työpaikalla nuoret eivät tunne mitään vetoa kuulua liittoon. Viimeksi luottamusmies kävi kertomassa uusimmat kuulumiset ja alkoi luennoida siitä, mitä 70-luvulla saatiin aikaan. Olisi saanut aika hyviä meemejä meidän Insta-nuorison ilmeistä.

-eri

Vierailija
37/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EK ja Postin johto ovat todellakin panneet maan asekaisin.

Vierailija
38/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tavoiteltu säästö todella tämän kaiken arvoinen?

Vierailija
39/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös niin suoraselkäinen että et nauti ammattiyhdistysten aikaansaamia etuja, lomarahat, palkallinen sairausloma, vuosiloma jne.

Huono argumentti, että ei saisi ”nauttia eduista”. Näistä kun päätetty jo aikoja sitten. Samalla logiikalla, ketkä näistä saisivat nauttia? Ne, jotka olivat töissä silloin, kun asioista päätetty/ osallistuneet mahdollisiin työtaisteluihin? Entäs esim vastavalmistuneet liittoon kuuluvat? Eiväthän he ole tehneet mitään sen eteen, että saavat edellämainitut edut.

Vierailija
40/88 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tukevat postilaisia ja tukilakkolaisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi