Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yhtäkkiä ihastunut ärsyttävimpään ihmiseen ketä tiedän

Vierailija
24.11.2019 |

Mikähän ihme mua nyt risoo? Kerjään ongelmia ja olen alkanut yhtäkkiä fantasioimaan ihmisestä jonka kanssa tulen hädin tuskin edes toimeen ja josta olen ennen ajatellut etten voisin koskea edes tuhannen tuiterissa pitkällä tikullakaan :D Tämä mies on siis sosiaalisilta ja muilta tunnetaidoiltaan todella epäkypsä, hankala ja negatiivinen valittaja joka keksii joka asiasta jotain turhanpäiväistä kritiikkiä ja aukoo päätään ihan lämpimikseen. Olen antanut hänelle jo kertaalleen pakit (kun tutustuimme en siis voinut sietää häntä ollenkaan) mutta nyt yhtäkkiä olen alkanut tuntemaan häneen jotain ihan häiriintynyttä vetoa. Olenko menettänyt järkeni vai ovatko aivoni tulkinneet nämä voimakkaat ärsytyksen tunteet nyt virheellisesti ihastukseksi/himoksi ihan vain koska molemmat kuohuttavat? Mitä ihmettä teen, menenkö johonkin terapiaan? Huomaan saavani jotain ihmeellisiä kiksejä hänelle flirttailusta ja olen kai koukussa siihen haastamiseen, jota tapahtuu nykyään puolin ja toisin. Tästä ei seuraa yhtikäs mitään hyvää mutta en silti osaa hillitä itseäni koska osa minusta nauttii näistä kielletyistä ajatuksista... onko tällaiset fantasiat normaaleja, mistä tämä kertoo? Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole menettänyt järkeäsi, vaan sitä ei ole koskaan ollutkaan/tullutkaan. Olet nainen

mies51v

Vierailija
2/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nainen. Keskenkasvuisuus kiehtoo. Ehkä lopulta saat kasvatettua sen alahuulilla ruotuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole menettänyt järkeäsi, vaan sitä ei ole koskaan ollutkaan/tullutkaan. Olet nainen

mies51v

Ehkä olet oikeassa... olen kuitenkin ennen osannut edes itselleni nimetä niitä ominaisuuksia, miksi olen ollut johonkin ihastunut vaikka heissä on kuitenkin ennenkin ollut aivan toivottomia tapauksia. Nyt en edes itse ymmärrä itseäni ollenkaan ja häpeäisin myöntää tätä edes lähimmille ystävilleni. Ehkä juuri tuo ristiriita kiehtoo, ikään kuin tässä olisi jotain minulle ”kiellettyä” koska hänessä on jotain itselle ja miesmaulleni epätyypillistä ja outoa. Argh... ap

Vierailija
4/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ja vältä feronomeja.

Vierailija
5/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Toi on paha, kun noin tapahtuu. En osaa auttaa mut tiedän tunteen.

Vierailija
6/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta se hevonenkin potkii

Vierailija
7/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä osastolla olet?

Vierailija
8/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "ma rakastan sua edelleenkin, mulla ei oo ketaan muutaa, juoksen kotiin.. tshus thus kampin lap ulisthen"

- re; meita ei kiinnosta kuinka selvasti rakstunutn olet taka mista lie, eika meita kiinnsta itketko vai itketko tosi paljon,

mutta asiakkaan perassa ei hairikoida, sita heitetaan simonkentalta kamppiin tullessa ulos sielta kauppakeskuksesta, tajuatko?

pst. tuollaiselta ongelmalta ei muuten loydy sellaisia avuja,

meniko sushut kopio nyt vaaraan kurkkuun, masentaako? tykkatko paasta viralliisesti selittamaan hairintoja?

Vierailija
9/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan huomasin et mun entisen puolison kuvaus voisi olla ja sain sellaisen melodramaattisen ahdistuksen tunteen että joku voi ihastua tosissaan siihen. 2/6

Vierailija
10/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Ehkä olet oikeassa... olen kuitenkin ennen osannut edes itselleni nimetä niitä ominaisuuksia, miksi olen ollut johonkin ihastunut vaikka heissä on kuitenkin ennenkin ollut aivan toivottomia tapauksia. Nyt en edes itse ymmärrä itseäni ollenkaan ja häpeäisin myöntää tätä edes lähimmille ystävilleni. Ehkä juuri tuo ristiriita kiehtoo, ikään kuin tässä olisi jotain minulle ”kiellettyä” koska hänessä on jotain itselle ja miesmaulleni epätyypillistä ja outoa. Argh... ap

Naisen mieli on ailahtelevainen. Näin sanotaan jo raamatussa. Ei tuo ole sinun syysi. Olet vain syntynyt tuollaiseksi.

mies51v

Vierailija
11/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kun tyhma amma yritta a antaa pakit vaikei ole ammaa kysytty peraan vellomaan.

virallista tieta sitten amma syytteeseen.

Vierailija
12/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän teitä on siinä kaksi. 

Vierailija
13/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisten takia kannaatta yhteystiedot pistaa salaseksi, kunmamma knuu numeroa,jalat tuolilla makaille, leikkaa itse si kaljuksi, se helpottaa. tai blondaakun joku takamistalie.

jatkuva haiirinta amma, johtaa syytteeseen.

Vierailija
14/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ketä tiedän" JONKA TIEDÄN, EI KETÄ!!!!

Vierailija
15/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä on siis jotenkin ihmeen kaupalla tullut kavereita, ehkä koska vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa ja koska keskustelumme ovat älyllisesti stimuloivia kun olemme kaikesta niin eri mieltä (mutta ehkä kuitenkin siinä mielessä tarpeeksi samalla aaltopituudella, että äo:t ovat suunnilleen samaa luokkaa?) eli hän siis ihmisenä haastaa. Pelkään että pian myös raastaa, jos en saa himojani kuriin :D mies on lisäksi omien sanojensa mukaan seksuaalisesti hyvin epävarma eli mitään kuumaa kyytiäkään ei ole tiedossa. Ainoastaan kylmää kyytiä ja morkkista, enkä silti pysty lopettaa tämän kipinän lietsomista... Kylmää kipinää, ei herranjumala mitä tämä elämä on. ap

Vierailija
16/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meistä on siis jotenkin ihmeen kaupalla tullut kavereita, ehkä koska vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa ja koska keskustelumme ovat älyllisesti stimuloivia kun olemme kaikesta niin eri mieltä (mutta ehkä kuitenkin siinä mielessä tarpeeksi samalla aaltopituudella, että äo:t ovat suunnilleen samaa luokkaa?) eli hän siis ihmisenä haastaa. Pelkään että pian myös raastaa, jos en saa himojani kuriin :D mies on lisäksi omien sanojensa mukaan seksuaalisesti hyvin epävarma eli mitään kuumaa kyytiäkään ei ole tiedossa. Ainoastaan kylmää kyytiä ja morkkista, enkä silti pysty lopettaa tämän kipinän lietsomista... Kylmää kipinää, ei herranjumala mitä tämä elämä on. ap

Anna palaa sisko. Kyllä sen sit huomaa ja pystyy lopettamaan, jos jossain vaiheessa alkaa mennä totaalisesti hermo erilaisuuksien takia. Tosta voi tulla hyvä juttu. Jos mies on älykäs, se lietsoo mielenkiintoasi väittämällä, että on huono sängyssäkin. Toisaalta voi olla, että mies kokee oikeasti seks. epävarmuutta, mutta seksin onnistuvuus on useasti henkilökemioista kiinni.

Vierailija
17/17 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi osuu minuun, joo kannattaa unohtaa koko homma, mielummin olen yksinään kun muuten vähentyisi valituksen aiheet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi