Prinssi Harry ja Meghan
IS kertoo, että muu kuningasperhe on käärmeissään Harrylle ja Mekhanille.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006319476.html
Jos kuningatar potkisi Harryn pihalle kuningasperheestä ja Harrysta tulisi siten tavallinen rahvaan mies, niin kauanko kestäisi että Meghan häipyisi horisonttiin? Mitä veikkaatte?
Kommentit (860)
Voisi tuon copypastenkin lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Meghanin häät olivatkin varsinainen sirkus. Pappi huusi ja viuhtoi niin että kynttilät olivat kaatua. Aika omalaatuinen tilaisuus muutenkin, mutta aivan morsiammen näköinen tapahtuma. Sitä saa mitä tilaa.
Harry parka. Ei ole mentaalisesti valmis tälläiseen hullunmyllyyn, jota vaimonsa vetää. Sen näki jo antamassaan haastattelussa, joka oli taltioitu Afrikan reissulla. Aivan pihalla.
Minusta tuntuu että Meghan on ajanut Harryn huumeisiin tai lääkkeiden väärinkäyttäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan siis voi kaataa koko monarkian? Totisesti maailman vaikutusvaltaisin nainen!
Se mitään ole kaatamassa. Vaikutusvalta perustuu mustien kunnioitukselle, ja kuten Afrikkadokkarissa naiset sanoivat, ovat onnellisia siitä, että ensimmäinen musta sisko on päässyt hoviin. Siinäpä sitä vaikutusvaltaa. Harry on ainoa, joka sen puolesta puhuu, ja yhdessä haastavat lehdistöä oikeuteen. Rouva keekoilee kameroiden edessä, suunnittelee jotain Voguen kansia ja köyhille mekkoja, samalla kun itse esiintyy Givenchyissään ja pauhaa ilmastopaasaustaan aina kun lomamatkoiltaan ehtii. Hoviin kuuluu yksi narri, mutta tämä menee jo liiallisuuksiin.
Juuri tuolla aiemmin keskustelija sanoi, että Harry ja Meghan voivat kaataa monarkian. Aika hurjasti valtaa heillä siis on.
En sanonut. Sanoin että rangaistut vaarantavat monarkian. Myös Andrewta on rangaistu hiljan.
Se ettäon hölmö ja tunaroi ei ole valtaa.
No mitä se vaarantaminen sitten on, jos ei kaatumisen pelkoa. Uskottavuus esikuvana ja kunnioitus noilta ainakin on lähtenyt ilman Meghaniakin omien hölmöilyjen takia vuosikymmeniä sitten. Pelkäävät että kansa alkaa vaatia monarkian poistamista ja eivät olekaan enää etuoikeutetussa asemassa syntyperänsä vuoksi.
Tästä sössötyksestä nyt ei saa mitään selkoa. Kuningatar on tällä hetkellä erittäin suosittu. Ei hän katsele että joku pönttöyttään sössii nyt sitä mainetta. Siitä tulee rangaistuksia, kuten nyt on tullut. Niidne antaminen lisää hänen suosiotaan. Esim Meghanin laittamienn aisoihin.
Charles on tuleva kuningas.
Eikä😄 Mua niin huvittaa ajatus että kuningatar työpöytänsä ääressä miettisi jotain rangaistuksia tyyliin: ”kyllä minä nyt jätän Harryn ja Meghanin kutsumatta jouluksi meille, siitäs saavat perkele😡”
Yritä nyt tajuta, että se kuningasperhe on firma. Kuningatar on esimies. Ihan niin kuin muissakin firmoissa, siellä puututaan työntekijöiden tekemisiin. On suullista ja kirjallista varoitusta, keskusteluja ja hoitoon ohjausta jne.
Tämä on mietitty asia ja siellä sitä miettimässä on ollut varmaankin myös ainakin Charles, ellei Williamkin, ja hyvin todennäköisesti hovin virkamiehiä.
Näkeehän sen kaikesta, että heidät on pantu ruotuun. Kuuden viikon pakkotauko ja siellä Remembrance-tapahtumassa Meghanilla oli virkamies koko ajan metrin päässä valvomassa, että hän toimii kuten pitää.
Charles itse on mokannut julkisuudessa noin tuhat kertaa pahemmin kuin Meghan koskaan, joten ehkä voisit noita visioitasi vähän rajoittaa. Oikeasti hovin skandaaleihin nähden Meghan ja Harry vaikuttavat hyvin tavallisilta ja onnistuneilta kuninkaallisilta.
Charles on nostanut osakkeitaan tasaisesti ja hänen arvonsa yleisön parissa on nyttemmin tajuttu. Myös Camilla on hoitanut työnsä hyvin.
Ja William on myös etevä.
Meghan on ollut täyskatastrofi aivan alusta alkaen. Ja Harry on niin dimwit että on vaarallinen itselleenkin 24/7.
Ei ole ollut täyskatastrofi. Ei ole ylipäätään tehnyt mitään ikävää tai väärää.
Mitä nyt ajanut omaa etuaan 24/7 ja raunioittanut siinä sivussa miehensä.
Eli sinäkään et keksinyt mitään.
Mitä tämäkin nyt tarkoittaa?
Katso sitä Harrya. Sehän on romahtanut silmissä, menettänyt perheensä, sukunsa, ystävänsä ja kansansuosion.
Minä olen nähnyt Harryn kuvissa. Onnellinen pienen lapsen isä. Tiiviisti suvun kanssa tekemisissä, mutta johan tuossa iässä on aikakin asua esim eri talossa kuin veli. Kansansuosio erittäin korkea, suosituimpia kuninkaallisia. Minkä ystävän on menettänyt?
Kukaan ei edes puhu hänelle. Pupillit laajoina ja itkeskelee ja tärisee julkisesti. Laihtunut. Hysteerinen sen lapsensa kanssa. Haastanut oikeuteen kohta puoli Britanniaa. Nyt pakkolomalla.
Kansasuosio romahtanut.
Hän on menettänyt kaikki vanhat ystävänsä. Ei heitä saanut kutsua edes häihin.
Sinä elät kyllä jossain rinnakkaistodellisuudessa. Harrya suututtaa toki kun lehdistö kiusaa, mutta muuten hän on onnellinen isä.
Häissä olivat vanhat ystävät.
Ei ollut häissä vanhoja ystäviä.
Kansansuosio on romahtanut.
Ja onnellinen isä ei näytä tuolta, eikä haasta lehtiä oikeuteen tai itke televisiossa.
Miksi William sitten haastoi lehdet oikeuteen? Eikö hänkään ole onnellinen isä?
Koska Katesta otettiin luvattomia paparazzikuvia.
Meghan on itse tyrkyttänyt itseään joka suuntaan.
Ei hänestä ole otettu yhtään salakuvaa tai kirjoitettu asiattomia. On arvosteltu hänen toimiaan ja aivan syystä.
Kuvat otettiin yleiseltä tieltä käsin. On siinä kuningatar huokaissut kerran toisensa jälkeen. Dianan läpinäkyvä hame on kevyttä kamaa nuoren polven tempauksiin verrattuna.
Mutta juu, puhutaan vaan Meghanin sukkahousuista.
Ystävän huvilalla, ulkomailla, aidatulla pihalla, piti olla suojassa kaikelta jne. Kovinkin eettistä kiivetä puuhun ja kuvata pariskunnan yhteistä hetkeä uima-altaalla? Kate vain kuitenkin yläosattomasti, eli kuin tavikset uimarannoilla ihan jo yleisesti nykyään. Kuningatar huokailee? No kyllä tällaiselle röyhkeydelle huokailee kuka tahansa.
Dianan hame oli täysin suunnittelematon juttu. Reppana oli itse kauhuissaan. Pitikö tämäkin vetää vielä tähän? Kertoo suuresta epätoivoisuudesta :D
Sukkahousut, kynsilakat jne. ovat yksittäisinä vain pieniä yksittäistapauksia, mutta kertovat kokonaisasenteesta, toinen toisensa jälkeen.
Edelleen naurattaa, kun miettii näitä Meghanin kauheita sukkahousuja ja kynsilakkoja, jotka kertovat hänen kauheasta asenteestaan, ja sitten taas sitä kaikkea mitä tuon hovin miehet ovat puuhailleet.
Lähtökohtaisesti on aikalailla eri asia, mitä hovin miehet ovat puuhailleet. He ovat syntyperäisiä kuninkaallisia, eivät tuontipuolisoita muista maista. He ovat myös (kuningattaren) miehiä, mitä ei tarvinne erikseen selittää tai perustella tässä...
PalstallaKIN on ruodittu Charlesin pettäminen ja Dianan kohtelu noin miljoonaan kertaa, ei kai tuota tarvinne enää puida jossain Meghan-ketjussa? Samoin tapaus Andrew'lle on oma ketju, mihin saa mielipiteitään kirjoittaa. Ja monia muitakin.
Nyt on kyseessä Harry ja Meghan, ja heidän ristiriitainen elämänsä hovissa. Kynsilakka ja sukkikset ovat nyt kuin kahvikupillinen hiekkaa Saharan valtavalla aavikolla. Ei jaksa enää toistella jo kaikille selviä asioita, kuinka tuo tuontimorsian toimii. Linkkejä on ollut luettavissa, dokkareita katsottavissa ja vaikka ja mitä.
On tosiaankin eri säännöt miehille ja naisille, tällä palstalla varsinkin, kun Meghan vaikuttaa olevan se, jonka mahdollisista Epstein-yhteyksistä ollaan huolissaan.
Täällä kyseessä on ilmeisesti yksittäinen pakkomielteinen keskustelija, jonka naisviha tulee esiin näissä ”tuontimorsian”-jutuissa, mutta hieman samaa asennetta on nähtävissä brittihovissakin, Miehille on kaikki sallittua, naiset heitetään susille sukkahousujen takia. Kuka muistaa vielä Duchess of Porkin?
Nykyaikana tuo meininki ei vain enää oikein onnistu. Jos brittimonarkia johonkin kaatuu, niin tähän omaan asenteeseensa.
Minäkin olen nainen miesten maailmassa. Suomessa naisen euro on 80 cnt, näin se vaan menee. Totean vaan tosiasiat. Hovin miehet nyt vain ovat eri asemassa, kuin tuo tuontimorsian, mikä sanakin saa sinut närkästymään. Miksi tuntisin naisvihaa, kun itsekin sen olen saanut tuta? Tai mihin sitten viittaatkin.
Epstein-yhteyksistä en ole maininnut sanallakaan. En ole myöskään mikään "pakkomielteinen keskustelija", mikä ei voi siis tulla esiin "näissä tuontimorsian"-jutuissa, ainakaan omasta toimestani. Sinähän alat käydä jo varsin kuumana.
Koeta säilyttää keskustelu puolueettomana muihin palstailijoihin nähden, äläkä ala etsiskellä jotain "pakkomielteistä hullua", itsekseen puhujaa", "tiettyä keskustelijaa" tai mitään muutakaan, jos jotkut ovat eri mieltä kanssasi.
Anteeksi jos sekoitin sinut johonkuhun toiseen. Annoit vain kuvan itsestäsi varsin aktiivisena keskustelijana, kun viittasit esim. linkkeihin joita on ollut luettavissa ja dokumentteihin joita on ollut katsottavissa.
Mutta ehkä sitten olet mukana ihka ensimmäistä kertaa, kukapa tietää ;)
Anteeksi sivusta itsellesi, mutta mikä ihmeen tyyli sinulla on puuttua edes aktiivisimpien keskustelijoitten kimppuun tällä palstalla ihan kuin sinä määräilisit kuka täällä voi kirjoittaa mielipiteitään? Olet haukkunut jo parikymmentä kirjoittajaa sinun oman pakkomielteesi kohteeksi. Ja vaikka saat vastaukseesi ne 20 alapeukkua ei vieläkään raksuta.
Joo ja ERI!
Hyvä ERI. Nyt kyllä täytyy sanoa, että todellakaan en ole haukkunut pariakymmentä kirjoittajaa. En ole vastuussa kaikista tai edes valtaosasta Meghania puolustavista viesteistä, vaikka sinä, ERI, niin kuvitteletkin.
Saa alapeukuttaa, jos siltä tuntuu. Minä tiedän itse, mitä olen kirjoittanut, eikä sitä asiaa peukutuksilla mitata. Olen myös pyytänyt jo anteeksi sitä viestiä, josta olen vastuussa. Muiden viesteistä en ole vastuussa. Tyynnyhän jo sinäkin, ERI.
-sama.
No sen voit myöntää että asiassa voisi pysyä eikä mennä kirjoittajiin. Kiitoksia.
Ja jos sinä pyytäisit vielä anteeksi minulta, niin kuin minä pyysin anteeksi henkilöltä, jonka oletin olevan vastuussa useimmista viesteistä kuin hän olikaan, olisimme sujut.
-sama.
Tuo painostus näissä palstan keskusteluissa on senverran törkeää ollut että en näe syytä pyydellä anteeksi jos siihen puutuin, vaikket ehkä ollutkaan juuri sinä tuhannen kerran. Oppikaa nyt jo viimein keskustelemaan ja pysymään siinä asiassa. Kiitoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Meghanin häät olivatkin varsinainen sirkus. Pappi huusi ja viuhtoi niin että kynttilät olivat kaatua. Aika omalaatuinen tilaisuus muutenkin, mutta aivan morsiammen näköinen tapahtuma. Sitä saa mitä tilaa.
Harry parka. Ei ole mentaalisesti valmis tälläiseen hullunmyllyyn, jota vaimonsa vetää. Sen näki jo antamassaan haastattelussa, joka oli taltioitu Afrikan reissulla. Aivan pihalla.
Minusta tuntuu että Meghan on ajanut Harryn huumeisiin tai lääkkeiden väärinkäyttäjäksi.
Noin Epstein pelasi:
Epstein partially confirmed that he had blackmail material when he told a New York Times reporter in 2018, off the record, that he had dirt on powerful people, including information about their sexual proclivities and recreational drug use.
Siksi William on huolissaan veljestään ja kovasti.
[/quote]
Joo, totta kai viimeistään kirkon olisi pitänyt tehdä jotain pysäyttääkseen Charles, kun tämä ihan itse kolmikymppisenä kosi Dianaa! Mutta ei, antoivat pölkkypäät Charlesin mennä naimisiin saakka. Siinä meni kyllä kirkolta uskottavuus![/quote]
Eniten ihmetyttää, että 1982 oli kokemattomuusvaatimus Charlesin puolisolle, ihan naurettavaa. Jonkun Charlesin ikäisen kanssa liitto olisi voinut onnistuakin. Charles olisi halunnut perua häät, Philipin mielestä Dianan maine olisi mennyt. Espanjan Juan Carlosin ja Sofian liitto oli myös jossain määrin järjestelykysymys. Liitto on toiminut, koska molemmat ovat eläneet omaa elämäänsä ja Sofia on sulkenut silmänsä Juan Carlosin seikkailuilta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, totta kai viimeistään kirkon olisi pitänyt tehdä jotain pysäyttääkseen Charles, kun tämä ihan itse kolmikymppisenä kosi Dianaa! Mutta ei, antoivat pölkkypäät Charlesin mennä naimisiin saakka. Siinä meni kyllä kirkolta uskottavuus!
Eniten ihmetyttää, että 1982 oli kokemattomuusvaatimus Charlesin puolisolle, ihan naurettavaa. Jonkun Charlesin ikäisen kanssa liitto olisi voinut onnistuakin. Charles olisi halunnut perua häät, Philipin mielestä Dianan maine olisi mennyt. Espanjan Juan Carlosin ja Sofian liitto oli myös jossain määrin järjestelykysymys. Liitto on toiminut, koska molemmat ovat eläneet omaa elämäänsä ja Sofia on sulkenut silmänsä Juan Carlosin seikkailuilta.
Ei se vaatimus ole niin ihmeellinen kun on kyse turvallisuudesta, mietihän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan siis voi kaataa koko monarkian? Totisesti maailman vaikutusvaltaisin nainen!
Se mitään ole kaatamassa. Vaikutusvalta perustuu mustien kunnioitukselle, ja kuten Afrikkadokkarissa naiset sanoivat, ovat onnellisia siitä, että ensimmäinen musta sisko on päässyt hoviin. Siinäpä sitä vaikutusvaltaa. Harry on ainoa, joka sen puolesta puhuu, ja yhdessä haastavat lehdistöä oikeuteen. Rouva keekoilee kameroiden edessä, suunnittelee jotain Voguen kansia ja köyhille mekkoja, samalla kun itse esiintyy Givenchyissään ja pauhaa ilmastopaasaustaan aina kun lomamatkoiltaan ehtii. Hoviin kuuluu yksi narri, mutta tämä menee jo liiallisuuksiin.
Juuri tuolla aiemmin keskustelija sanoi, että Harry ja Meghan voivat kaataa monarkian. Aika hurjasti valtaa heillä siis on.
En sanonut. Sanoin että rangaistut vaarantavat monarkian. Myös Andrewta on rangaistu hiljan.
Se ettäon hölmö ja tunaroi ei ole valtaa.
No mitä se vaarantaminen sitten on, jos ei kaatumisen pelkoa. Uskottavuus esikuvana ja kunnioitus noilta ainakin on lähtenyt ilman Meghaniakin omien hölmöilyjen takia vuosikymmeniä sitten. Pelkäävät että kansa alkaa vaatia monarkian poistamista ja eivät olekaan enää etuoikeutetussa asemassa syntyperänsä vuoksi.
Tästä sössötyksestä nyt ei saa mitään selkoa. Kuningatar on tällä hetkellä erittäin suosittu. Ei hän katsele että joku pönttöyttään sössii nyt sitä mainetta. Siitä tulee rangaistuksia, kuten nyt on tullut. Niidne antaminen lisää hänen suosiotaan. Esim Meghanin laittamienn aisoihin.
Charles on tuleva kuningas.
Eikä😄 Mua niin huvittaa ajatus että kuningatar työpöytänsä ääressä miettisi jotain rangaistuksia tyyliin: ”kyllä minä nyt jätän Harryn ja Meghanin kutsumatta jouluksi meille, siitäs saavat perkele😡”
Yritä nyt tajuta, että se kuningasperhe on firma. Kuningatar on esimies. Ihan niin kuin muissakin firmoissa, siellä puututaan työntekijöiden tekemisiin. On suullista ja kirjallista varoitusta, keskusteluja ja hoitoon ohjausta jne.
Tämä on mietitty asia ja siellä sitä miettimässä on ollut varmaankin myös ainakin Charles, ellei Williamkin, ja hyvin todennäköisesti hovin virkamiehiä.
Näkeehän sen kaikesta, että heidät on pantu ruotuun. Kuuden viikon pakkotauko ja siellä Remembrance-tapahtumassa Meghanilla oli virkamies koko ajan metrin päässä valvomassa, että hän toimii kuten pitää.
Charles itse on mokannut julkisuudessa noin tuhat kertaa pahemmin kuin Meghan koskaan, joten ehkä voisit noita visioitasi vähän rajoittaa. Oikeasti hovin skandaaleihin nähden Meghan ja Harry vaikuttavat hyvin tavallisilta ja onnistuneilta kuninkaallisilta.
Charles on nostanut osakkeitaan tasaisesti ja hänen arvonsa yleisön parissa on nyttemmin tajuttu. Myös Camilla on hoitanut työnsä hyvin.
Ja William on myös etevä.
Meghan on ollut täyskatastrofi aivan alusta alkaen. Ja Harry on niin dimwit että on vaarallinen itselleenkin 24/7.
Ei ole ollut täyskatastrofi. Ei ole ylipäätään tehnyt mitään ikävää tai väärää.
Mitä nyt ajanut omaa etuaan 24/7 ja raunioittanut siinä sivussa miehensä.
Eli sinäkään et keksinyt mitään.
Mitä tämäkin nyt tarkoittaa?
Katso sitä Harrya. Sehän on romahtanut silmissä, menettänyt perheensä, sukunsa, ystävänsä ja kansansuosion.
Minä olen nähnyt Harryn kuvissa. Onnellinen pienen lapsen isä. Tiiviisti suvun kanssa tekemisissä, mutta johan tuossa iässä on aikakin asua esim eri talossa kuin veli. Kansansuosio erittäin korkea, suosituimpia kuninkaallisia. Minkä ystävän on menettänyt?
Kukaan ei edes puhu hänelle. Pupillit laajoina ja itkeskelee ja tärisee julkisesti. Laihtunut. Hysteerinen sen lapsensa kanssa. Haastanut oikeuteen kohta puoli Britanniaa. Nyt pakkolomalla.
Kansasuosio romahtanut.
Hän on menettänyt kaikki vanhat ystävänsä. Ei heitä saanut kutsua edes häihin.
Sinä elät kyllä jossain rinnakkaistodellisuudessa. Harrya suututtaa toki kun lehdistö kiusaa, mutta muuten hän on onnellinen isä.
Häissä olivat vanhat ystävät.
Ei ollut häissä vanhoja ystäviä.
Kansansuosio on romahtanut.
Ja onnellinen isä ei näytä tuolta, eikä haasta lehtiä oikeuteen tai itke televisiossa.
Miksi William sitten haastoi lehdet oikeuteen? Eikö hänkään ole onnellinen isä?
Koska Katesta otettiin luvattomia paparazzikuvia.
Meghan on itse tyrkyttänyt itseään joka suuntaan.
Ei hänestä ole otettu yhtään salakuvaa tai kirjoitettu asiattomia. On arvosteltu hänen toimiaan ja aivan syystä.
Kuvat otettiin yleiseltä tieltä käsin. On siinä kuningatar huokaissut kerran toisensa jälkeen. Dianan läpinäkyvä hame on kevyttä kamaa nuoren polven tempauksiin verrattuna.
Mutta juu, puhutaan vaan Meghanin sukkahousuista.
Ystävän huvilalla, ulkomailla, aidatulla pihalla, piti olla suojassa kaikelta jne. Kovinkin eettistä kiivetä puuhun ja kuvata pariskunnan yhteistä hetkeä uima-altaalla? Kate vain kuitenkin yläosattomasti, eli kuin tavikset uimarannoilla ihan jo yleisesti nykyään. Kuningatar huokailee? No kyllä tällaiselle röyhkeydelle huokailee kuka tahansa.
Dianan hame oli täysin suunnittelematon juttu. Reppana oli itse kauhuissaan. Pitikö tämäkin vetää vielä tähän? Kertoo suuresta epätoivoisuudesta :D
Sukkahousut, kynsilakat jne. ovat yksittäisinä vain pieniä yksittäistapauksia, mutta kertovat kokonaisasenteesta, toinen toisensa jälkeen.
Edelleen naurattaa, kun miettii näitä Meghanin kauheita sukkahousuja ja kynsilakkoja, jotka kertovat hänen kauheasta asenteestaan, ja sitten taas sitä kaikkea mitä tuon hovin miehet ovat puuhailleet.
Lähtökohtaisesti on aikalailla eri asia, mitä hovin miehet ovat puuhailleet. He ovat syntyperäisiä kuninkaallisia, eivät tuontipuolisoita muista maista. He ovat myös (kuningattaren) miehiä, mitä ei tarvinne erikseen selittää tai perustella tässä...
PalstallaKIN on ruodittu Charlesin pettäminen ja Dianan kohtelu noin miljoonaan kertaa, ei kai tuota tarvinne enää puida jossain Meghan-ketjussa? Samoin tapaus Andrew'lle on oma ketju, mihin saa mielipiteitään kirjoittaa. Ja monia muitakin.
Nyt on kyseessä Harry ja Meghan, ja heidän ristiriitainen elämänsä hovissa. Kynsilakka ja sukkikset ovat nyt kuin kahvikupillinen hiekkaa Saharan valtavalla aavikolla. Ei jaksa enää toistella jo kaikille selviä asioita, kuinka tuo tuontimorsian toimii. Linkkejä on ollut luettavissa, dokkareita katsottavissa ja vaikka ja mitä.
On tosiaankin eri säännöt miehille ja naisille, tällä palstalla varsinkin, kun Meghan vaikuttaa olevan se, jonka mahdollisista Epstein-yhteyksistä ollaan huolissaan.
Täällä kyseessä on ilmeisesti yksittäinen pakkomielteinen keskustelija, jonka naisviha tulee esiin näissä ”tuontimorsian”-jutuissa, mutta hieman samaa asennetta on nähtävissä brittihovissakin, Miehille on kaikki sallittua, naiset heitetään susille sukkahousujen takia. Kuka muistaa vielä Duchess of Porkin?
Nykyaikana tuo meininki ei vain enää oikein onnistu. Jos brittimonarkia johonkin kaatuu, niin tähän omaan asenteeseensa.
Minäkin olen nainen miesten maailmassa. Suomessa naisen euro on 80 cnt, näin se vaan menee. Totean vaan tosiasiat. Hovin miehet nyt vain ovat eri asemassa, kuin tuo tuontimorsian, mikä sanakin saa sinut närkästymään. Miksi tuntisin naisvihaa, kun itsekin sen olen saanut tuta? Tai mihin sitten viittaatkin.
Epstein-yhteyksistä en ole maininnut sanallakaan. En ole myöskään mikään "pakkomielteinen keskustelija", mikä ei voi siis tulla esiin "näissä tuontimorsian"-jutuissa, ainakaan omasta toimestani. Sinähän alat käydä jo varsin kuumana.
Koeta säilyttää keskustelu puolueettomana muihin palstailijoihin nähden, äläkä ala etsiskellä jotain "pakkomielteistä hullua", itsekseen puhujaa", "tiettyä keskustelijaa" tai mitään muutakaan, jos jotkut ovat eri mieltä kanssasi.
Anteeksi jos sekoitin sinut johonkuhun toiseen. Annoit vain kuvan itsestäsi varsin aktiivisena keskustelijana, kun viittasit esim. linkkeihin joita on ollut luettavissa ja dokumentteihin joita on ollut katsottavissa.
Mutta ehkä sitten olet mukana ihka ensimmäistä kertaa, kukapa tietää ;)
No niin tunnuit sekoittavan. Jos olet epävarma, niin kysy, jos aiheesta haluat jonkun kanssa jatkokeskustella.
En halua antaa itsestäni minkäänlaista erityiskuvaa jonkun tietyn lajin keskustelijana, vaan katson, ettei ketään tarvitse leimata/tuomita kirjoitustensa perusteella, elleivät ne ole esim. loukkaavia tai henkilökohtaisuuksiin meneviä.
Tarkastellaan mielipiteitä ja annetaan jokaiselle mahdollisuus sanoa sanottavansa, ja jos on erimielisyyttä, niin joko otetaan rauhallisesti ja jatketaan rakentavasti, tai sitten puhalletaan peli poikki.
En väittänyt olevani mukana ensimmäistä kertaa, vaan kerroin vain, etten taida olla se henkilö, jolle suuntaat vastineesi. En myöskään ole mukana tällaisessa "syyttelyssä" ihka ensimmäistä kertaa, mutta toivottavasti viimeistä. Antoisia keskusteluja kaikille!
Ja vihonviimeinen ja oksettavin asia Epsteinista: (Charles on aktiivisesti vastustanut MINKÄÄNLAISTA geenimanipulaatiota MISSÄÄN muodossa ja saanut rahatahot vastaansa tällä juuri!)
According to various sources, Epstein, beginning in the early 2000s, showed a strong interest in improving the human race through genetic engineering and artificial intelligence, including using his own sperm. He addressed the scientific community at various events and occasions and communicated his fascination with eugenics. It was reported in August 2019 that Epstein had planned to "seed the human race with his DNA" by impregnating up to 20 women at a time using his New Mexico compound as a "baby ranch", where mothers would give birth to his offspring. He was an advocate of cryonics and his own idiosyncratic version of transhumanism, and had said that he intended to have his penis and head frozen.
Vierailija kirjoitti:
Ja vihonviimeinen ja oksettavin asia Epsteinista: (Charles on aktiivisesti vastustanut MINKÄÄNLAISTA geenimanipulaatiota MISSÄÄN muodossa ja saanut rahatahot vastaansa tällä juuri!)
According to various sources, Epstein, beginning in the early 2000s, showed a strong interest in improving the human race through genetic engineering and artificial intelligence, including using his own sperm. He addressed the scientific community at various events and occasions and communicated his fascination with eugenics. It was reported in August 2019 that Epstein had planned to "seed the human race with his DNA" by impregnating up to 20 women at a time using his New Mexico compound as a "baby ranch", where mothers would give birth to his offspring. He was an advocate of cryonics and his own idiosyncratic version of transhumanism, and had said that he intended to have his penis and head frozen.
Ja kuinkahan monta kaikilla mantereilla on noita siemennettyjä naisia, ja koskahan he alkavat testauttaa isäänsä, ja mitenkähän kinkkinen perinnönjaosta tuleekaan:)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinkahan monta kaikilla mantereilla on noita siemennettyjä naisia, ja koskahan he alkavat testauttaa isäänsä, ja mitenkähän kinkkinen perinnönjaosta tuleekaan:)?
Pizzahan syntyi Italiassa siten, että lätyn päälle laitettiin kaikkia aineksia joita jäi muualta yli ...se olisi se koodinimi tuo Pizza joka toistuu näissä koko ajan. Selittyy kummasti myös ne kummalliset perhekombonaatiot tyyliin lapsi joka manterelta viihdetaiteilijoilla ja raskaudet jotka feikattuja olleet mutta lapsi vaan pulahtaapi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan Sussexien seuraavaa julkista esiintymistä. Hehän ovat suorastaan kadonneet maan alle. Yleensä lomista huolimatta hovista on ilmestynyt jotakin matskua joka on tehty etukäteen mutta pariskunnan kohdalla on nyt todella hiljaista.
Niin. Onko edes Amerikan lööpeissä olleet? Tätä paria on kyllä mielenkiintoista seurata.
Tottakai ovat olleet ja jopa erityisen positiivisessa mielessa. Taalla ei kukaann ota tosissaan Englannin keltaisen lehdiston juttuja.
Ihmettelen myos suomalaisten suhtautumista ja nimittelya, narsisti pissis joka kuitenkin keikailee Givenchyissa. :D
Älä puhu pötyä. Ei ole kirjoitettu Jenkeissä. Tarkistin,asian Washington DC:ssä.asuvalta siskoltani. Tiettävästi eivät ole vielä maassa.
Ja nuo jotka epailevat Meghaninn tekemisia ennen Harrya eivat nakojaan osaa kayttaa Googlea, sielta loytyy videoita joissa han puhuu YK:ssa ja kun paasi lasten TV-ohjelmaan kirjeensa ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Kun Epstein ainakin 2019 elokuussa vielä puhunut baby rancheistä ja muusta rodunjalostuksesta niin voihan vitalis sentään. Pakkohan toi on ollut repäistä pois ajoissa. On enää kysymys kuinka pitkälle ehti? Sijaisraskauksia alkoi vuotaa julkisuuteen aika monta. Eipäs ihme, että ne Meghaniakin koskevat moonbump puheet alkoivat levitä. Ne olivat osa tuota Hovin kontrolloimisyritystä,
Ihmettelinkin, että mitä ihmettä se puhe oli, kun sitä vaan jatkui kaikilla mantereilla.
Tämä nyt menee vähän ohi keskustelun, mutta kaamea meikki Beatricella IS kuvissa, sulhanen on suorastaan kaunis.
Lipponen ehdottanut ihmiskauppajakandidaatti Veijo Baltzarille kai professuuriakin:
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/baltzarille-haettiin-aluksi-p…
Anteeksi mutta oli pakko koska ihmiskauppa velloo tässäkin aiheessa.
Toi koko Britannian hovi on yhtä v***n sirkusta. Alas koko systeemi ja hallitus pyörimään.
Luulen, että monarkian alasajo alkaa Elisabetin kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Toi koko Britannian hovi on yhtä v***n sirkusta. Alas koko systeemi ja hallitus pyörimään.
Me voitais lähettää ainakin Rinne ja Sipilä sinne huseeraamaan, kun meillä on jo niin hyvin kaikki. Pyörii oikein hienosti :/
Vierailija kirjoitti:
Daily Mail se jaksaa vaan paheksua Meghania. Melkein liikuttavaa, valtakunnassa kaikki hyvin paitsi että Andrew sai just potkut.
Tätä mietin kanssa, kun Andrewsta oli iso juttu. Eiköpä vaan ollut pitänyt taas tekemällä tehdä jokin skandaaliuutinen Meghanista. Välillä käy mielessä, että onko ”uutisten” takana tahot, jotka haluavat valokeilaa pois Andrewstä. Siinä nimittäin saattaa olla jopa rikollista toimintaa tarjolla skandaalinälkäisille.
Clintonit ja Epstein, fakta:
Flight records obtained in 2016 show Bill Clinton flew 27 times to at least a dozen international locations.Flight logs did not list any Secret Service detail for at least five flights, all in Asia.In 2019, a Clinton spokesperson stated that, in 2002 and 2003, Clinton took four trips on Epstein's airplane, making stops on three continents, all with his staff and Secret Service detail.