Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, olen nyt järkyttänyt jo useampaa ihmistä kertomalla ikäni :) t. Babyface

Vierailija
24.11.2019 |

Kaikki ovat ihan äimistyneitä, että OIKEASTIKO. Minua luullaan ulkonäön perusteella jopa 9 vuotta nuoremmaksi :D Että se siitä RUPSAHTAMISESTA, jolla yrititte lohdutella itseänne kun kerroin, että yksi myyjä ei noudattanut lakia ja pyytänyt henkkareita sidukkaa ostaessani :) Perjantaina eli 2 päivää sitten kysyttiin taas paperit sidukkaostoksilla, ihan kuten kuuluukin :D

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki ovat tapahtuneet livenä ja ilmeet ovat hauskoja, kun ihmiset eivät ole uskoa ikääni todeksi :D jotkut sanovat suoraan, että "huijaat :D"

Vierailija
2/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä babyface tietää olevansa babyface, ei sitä tarvitse itselleen uskotella, ettei heitä ole olemassa vaikka itseä kiukuttaisi näyttää vanhalta :D "Ehkä näytit yli 30-vuotiaalta myyjän mielestä." :DDD En näytä KENENKÄÄN mielestä ikäistäni vanhemmalta, se on ihan päivänselvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin vanhoista umpuista vain näkee päälle miten tärkeä asia se "nuorelta näyttäminen" on heille ja hyvä kauppias tietenkin vähän heittää legendaa jotta kauppa kävisi. Luultavasti nauravat mielessään sinulle.

Vierailija
4/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistakin vanhoista umpuista vain näkee päälle miten tärkeä asia se "nuorelta näyttäminen" on heille ja hyvä kauppias tietenkin vähän heittää legendaa jotta kauppa kävisi. Luultavasti nauravat mielessään sinulle.

:DDDDD Olen vähän alle 30 ja minua luullaan jatkuvasti juuri täysi-ikäistyneeksi. Miten vaikeaa on uskoa, että meitä babyfaceja on olemassa?! :D Työpaikallakin kaikki ovat ihan äimistyneitä, kun kuulevat ikäni :D

Vierailija
5/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luuletko etten näe itse peiliin :D Voi jessus tätä kateuden määrää :/

Vierailija
6/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kiinnosti ap:n yksinpuhelut

Vierailija
7/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kiinnosti ap:n yksinpuhelut

:DDDDD ap

Vierailija
8/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D joo :D muakin luullaan 20v nuoremmax! :D :D :DDDD:D :D

Ketään ei kiinnosta. :D :dDDDD

Vierailija
9/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miestä sinä et ole saanut. :(

Vierailija
10/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole koskaan kysytty papereita. Olen 26-vuotias enkä todellakaan mitenkään rupsahtaneen näköinen. En polta, käytä huumeita ja juon harvoin. Erikoista, kuinka toisilta kysytään paperit jatkuvasti, ja toisilta taas harvoin tai ei koskaan.

Vierailija
11/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole koskaan kysytty papereita. Olen 26-vuotias enkä todellakaan mitenkään rupsahtaneen näköinen. En polta, käytä huumeita ja juon harvoin. Erikoista, kuinka toisilta kysytään paperit jatkuvasti, ja toisilta taas harvoin tai ei koskaan.

No voi huoh. Olet ikäisesi näköinen tai yli 30-v näköinen. Ei siihen rupsahtamista tarvita eikä tämän ikäisenä kukaan rupsahda, ellei ole joku satakiloinen ihrakasa. Minulle sanottiin, että "no ehkäpä sen myyjän mielestä näytit yli 30-vuotiaalta" ja että KUVITTELEN näyttäväni huomattavasti nuoremmalta kuin olen :DDD vaikka olen sanonut monta kertaa, että en näytä tasan tarkasti kenenkään mielestä ikäistäni vanhemmalta enkä ole ikinä kuvitellut yhtään mitään :D Kyllä muut ihmiset hoitavat kuvittelut minun puolestani. Minulta on kysytty, että asunko "vielä kotona" (muutama viikko sitten) ja samainen henkilö sanoi luulleensa minua 17-19-vuotiaaksi :D

Jotenkin kyllästyttävää, että joidenkin on niin vaikeaa uskoa ja ymmärtää, että joku on babyface, joku ei.

Vierailija
12/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuntematon ukko kommentoi puhelimen näpräystäni kuin olisin teini, mietinpähän vain että olisiko sanonut saman, jos olisi tiennyt että olen muutamien vuosien päästä 30 enkä mikään "häntä alempana oleva teinix." ap

Vierailija
13/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkihallissa saan pitkiä katseita, kun istun autossani tai kävelen sinne/sieltä pois yksin. Ap

Vierailija
14/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kyseessä on enemmän käytökseen liityyvä juttu kuin ulkonäköön. Eli jos käyttäydyt typerästi ja epäkypsästi, paperit kysytään.

Vierailija
15/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei aavista, että olen jo 99. Kaikki luulee! jokskin 70 v. teinix!!! Ompa mennyt monelta ulkomuoto äimistuneexi!!!

Vierailija
16/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kyseessä on enemmän käytökseen liityyvä juttu kuin ulkonäköön. Eli jos käyttäydyt typerästi ja epäkypsästi, paperit kysytään.

Voi kuinka yllättävä viesti :'D Sorry mutta käyttäydyn ihan normaalisti ja minut nähdään lähes aina yksin liikenteessä :) Miksi ette voi jo ymmärtää, näen itsekin peiliin ja olen kuullut sata kertaa miten nuorelta NÄYTÄN :DDDD

Vierailija
17/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää miten uskottelette viimeiseen asti, etten kuule mitä minulle sanotaan :D Enpä tiennyt, että tännekin täytyy korostaa, että ikääni ihmettelevät ovat sanoneet että NÄYTÄN NIIN HURJAN NUORELTA. En koe mitään tarvetta todistella mitään, siksi kuvittelin ettei asiaa tarvitse vääntää rautalangasta. Tajutkaa jo: TIEDÄN MILTÄ NÄYTÄN. TIEDÄN MITÄ KUULEN. TIEDÄN MITÄ NÄEN (ILMEET.)

:D

Vierailija
18/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon :D

Sama täällä kohta 30-vuotias ja luullaan paljon,paljon nuoremaksi.

Joskus se kyllä hävettää.

Vierailija
19/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaikki ovat tapahtuneet livenä ja ilmeet ovat hauskoja, kun ihmiset eivät ole uskoa ikääni todeksi :D jotkut sanovat suoraan, että "huijaat :D"

kai olit tietoinen, että paperit kysytään alle 30-vuotiaalta näyttäviltä, ei alle 18-vuotiaalta näyttäviltä?

Vierailija
20/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää, että jotkut ovat babyfaceja ja jotkut eivät. NIIN SIMPPELIÄ. Siinä ei ole mistään hemmetin käytöksestä ja kuvitelmista kyse, kun näkee itse peiliin ja kaikki sanovat miten nuorelta näytät -_- Kyllä kaikki täytyy vääntää niin moneen kertaan täällä ja silti uskotellaan, että ei se ole, ei se ole, muuten tulee paha mieli omasta naamasta.