Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, olen nyt järkyttänyt jo useampaa ihmistä kertomalla ikäni :) t. Babyface

Vierailija
24.11.2019 |

Kaikki ovat ihan äimistyneitä, että OIKEASTIKO. Minua luullaan ulkonäön perusteella jopa 9 vuotta nuoremmaksi :D Että se siitä RUPSAHTAMISESTA, jolla yrititte lohdutella itseänne kun kerroin, että yksi myyjä ei noudattanut lakia ja pyytänyt henkkareita sidukkaa ostaessani :) Perjantaina eli 2 päivää sitten kysyttiin taas paperit sidukkaostoksilla, ihan kuten kuuluukin :D

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole koskaan kysytty papereita. Olen 26-vuotias enkä todellakaan mitenkään rupsahtaneen näköinen. En polta, käytä huumeita ja juon harvoin. Erikoista, kuinka toisilta kysytään paperit jatkuvasti, ja toisilta taas harvoin tai ei koskaan.

No voi huoh. Olet ikäisesi näköinen tai yli 30-v näköinen. Ei siihen rupsahtamista tarvita eikä tämän ikäisenä kukaan rupsahda, ellei ole joku satakiloinen ihrakasa. Minulle sanottiin, että "no ehkäpä sen myyjän mielestä näytit yli 30-vuotiaalta" ja että KUVITTELEN näyttäväni huomattavasti nuoremmalta kuin olen :DDD vaikka olen sanonut monta kertaa, että en näytä tasan tarkasti kenenkään mielestä ikäistäni vanhemmalta enkä ole ikinä kuvitellut yhtään mitään :D Kyllä muut ihmiset hoitavat kuvittelut minun puolestani. Minulta on kysytty, että asunko "vielä kotona" (muutama viikko sitten) ja samainen henkilö sanoi luulleensa minua 17-19-vuotiaaksi :D

Jotenkin kyllästyttävää, että joidenkin on niin vaikeaa uskoa ja ymmärtää, että joku on babyface, joku ei.

Niin, voin olla tai olla olemattakin. Ei näitä juttuja voi ottaa minään absoluuttisina totuuksina, sillä aiemmin kesällä sain kuulla eräältä mieheltä näyttäväni nuoremmalta kuin olen. Eli ihan katsojasta on kiinni tämäkin asia. Moni ihminen elvistelee kuinka heiltä kysyttiin paperit, mutta moni näistä tyypeistä on kyllä objektiivisesti katsottuna ihan täysin ikäisensä näköinen. Että aika erikoista vetää mitään johtopäätöksiä tällaisten asioiden perusteella. Olen ylipainoinen, eli kaipa se lihavuus tekee tanttamaisen ja vanhemman näköiseksi. T: tuo sama 26-vuotias vastaaja.

Vierailija
42/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainneet aivotkin jäädä sinne yli 10v nuoremman tasolle. ":D :DDDDD :DDDD"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja mulle sanotaan aina, että näytän lapselta. Se on kyllä liioittelua. Teiniltä voin näyttää, mutta en sen nuoremmalta.