Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, olen nyt järkyttänyt jo useampaa ihmistä kertomalla ikäni :) t. Babyface

Vierailija
24.11.2019 |

Kaikki ovat ihan äimistyneitä, että OIKEASTIKO. Minua luullaan ulkonäön perusteella jopa 9 vuotta nuoremmaksi :D Että se siitä RUPSAHTAMISESTA, jolla yrititte lohdutella itseänne kun kerroin, että yksi myyjä ei noudattanut lakia ja pyytänyt henkkareita sidukkaa ostaessani :) Perjantaina eli 2 päivää sitten kysyttiin taas paperit sidukkaostoksilla, ihan kuten kuuluukin :D

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaikki ovat tapahtuneet livenä ja ilmeet ovat hauskoja, kun ihmiset eivät ole uskoa ikääni todeksi :D jotkut sanovat suoraan, että "huijaat :D"

kai olit tietoinen, että paperit kysytään alle 30-vuotiaalta näyttäviltä, ei alle 18-vuotiaalta näyttäviltä?

Kai olet tietoinen, että kirjoitin juuri, että minua luullaan usein 17-19-vuotiaaksi? Ap

Vierailija
22/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joistakin vanhoista umpuista vain näkee päälle miten tärkeä asia se "nuorelta näyttäminen" on heille ja hyvä kauppias tietenkin vähän heittää legendaa jotta kauppa kävisi. Luultavasti nauravat mielessään sinulle.

:DDDDD Olen vähän alle 30 ja minua luullaan jatkuvasti juuri täysi-ikäistyneeksi. Miten vaikeaa on uskoa, että meitä babyfaceja on olemassa?! :D Työpaikallakin kaikki ovat ihan äimistyneitä, kun kuulevat ikäni :D

Sama juttu täällä. Työkaverit ovat luulleet 7-8 vuotta nuoremmaksi. Yksitellen ovat meinanneet vetää kahvit kurkkuunsa kun ikäni on tullut ilmi, ja seuraa pitkällinen ihmettely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap raivosi täällä joku kuukausi sitten, miten kassan myyjä ei kysynyt papereita, vaikka ap on BABYFACE ja edelleen miettii tätä tilannetta ja miten av ei uskonut hänen olevan BABYFACE... ai kamala.

Vierailija
24/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Ddd:D trollolllooool :D

Vierailija
25/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ap raivosi täällä joku kuukausi sitten, miten kassan myyjä ei kysynyt papereita, vaikka ap on BABYFACE ja edelleen miettii tätä tilannetta ja miten av ei uskonut hänen olevan BABYFACE... ai kamala.

V*tuttaako :D On kivaa näyttää super nuorelta :)

Vierailija
26/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joistakin vanhoista umpuista vain näkee päälle miten tärkeä asia se "nuorelta näyttäminen" on heille ja hyvä kauppias tietenkin vähän heittää legendaa jotta kauppa kävisi. Luultavasti nauravat mielessään sinulle.

:DDDDD Olen vähän alle 30 ja minua luullaan jatkuvasti juuri täysi-ikäistyneeksi. Miten vaikeaa on uskoa, että meitä babyfaceja on olemassa?! :D Työpaikallakin kaikki ovat ihan äimistyneitä, kun kuulevat ikäni :D

Sama juttu täällä. Työkaverit ovat luulleet 7-8 vuotta nuoremmaksi. Yksitellen ovat meinanneet vetää kahvit kurkkuunsa kun ikäni on tullut ilmi, ja seuraa pitkällinen ihmettely.

Voi kuule, me vain KUVITTELEMME :D Kuvittelemme katseet, sen mitä näemme ja sen mitä meille sanotaan :D se on KUVITTELUA. Käyttäydymme typerästi (en tiedä mitä typerää on työnteossa tai kävelemisessä, mutta jotain tosi typerää siinä on :D)

Vierailija
27/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua kun ihmiset eivät millään älyä, että jotkut liikkuvat ihmisten ilmoilla yksin. Eipä silloin kukaan kuule minun sanovan sanaakaan :DD Mutta hirveän typerästi käyttäydyn kyllä :DD Harhojakin kuulen, koska luulen että minua sanotaan aina tosi nuoren näköiseksi, vaikka kukaan ei palstan mukaan sanokaan :D Peiliäkään en omista.

Vierailija
28/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma ettei ihmiset luule sinua ikäistäsi nuoremmaksi käyttäytymisesi takia? Minun on ainakin vaikea uskoa että olet yli 12v ihan vaan pelkkien kirjoitustesi takia.

Vierailija
29/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaikki ovat tapahtuneet livenä ja ilmeet ovat hauskoja, kun ihmiset eivät ole uskoa ikääni todeksi :D jotkut sanovat suoraan, että "huijaat :D"

kai olit tietoinen, että paperit kysytään alle 30-vuotiaalta näyttäviltä, ei alle 18-vuotiaalta näyttäviltä?

Multa henkkareita ei ole koskaan kysytty, vaikka olen ollut täysi-ikäinen vasta kaksi vuotta. Tavallaan aika ahdistavaa, että saatan näyttää jo nyt 20-vuotiaana yli 30-vuotiaalta. Noloa myöntää, mutta olen itseasiassa tämän takia sairastunut syömishäiriöön.

Vierailija
30/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vtuttaa. Itken varmasti tänään itseni uneen, koska näytän itse vain ikäiseltäni parikymppiseltä enkä babyface-esiteiniltä.

Vierailija
31/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä ap ainoa ole joka näyttää paljon nuoremmalta, onhan noita nähty. Itse sain kuulla asiasta 55-60 vuotiaaksi asti.

Vierailija
32/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma ettei ihmiset luule sinua ikäistäsi nuoremmaksi käyttäytymisesi takia? Minun on ainakin vaikea uskoa että olet yli 12v ihan vaan pelkkien kirjoitustesi takia.

Lue aiemmat viestit, en jaksa toistaa itseäni

Ps. Olen varma.

Ap

Vierailija
33/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ap ainoa ole joka näyttää paljon nuoremmalta, onhan noita nähty. Itse sain kuulla asiasta 55-60 vuotiaaksi asti.

Öö, juuri siksi en ymmärrä miksi ei mene millään jakeluun. Yritetään viimeiseen saakka uskotella, että kuulen ja näen harhoja eikä tapahtuneita asioita ole oikeasti tapahtunut enkä edes näe itse peilikuvaani :DD

Vierailija
34/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vtuttaa. Itken varmasti tänään itseni uneen, koska näytän itse vain ikäiseltäni parikymppiseltä enkä babyface-esiteiniltä.

Vtuttaisi minuakin :D

Vierailija
35/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku ap ois oppinu just uuden sanan 🙄 (babyface)

Vierailija
36/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Case WTD poikaystävä. Luultiin kolmekymppiseksi, olikin yli nelikymppinen.

Vierailija
37/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää mollatko ap:tä, tämä on selvästi hänen mielenterveytensä kannalta hyvin merkityksellinen asia.

Vierailija
38/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sieltä peilistä nää totuutta näet itsesi eritavalla kuin muut. Yleensä minua luullaan 10-15 vuotta nuoremmaksi, mutta on satunaisesti luultu myös vanhemmaksi kuin olen.

No en todella itse osaa sanoa muuta kuin, että eriltä näytän kuin 18v.

Vierailija
39/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miestä sinä et ole saanut. :(

Tuo liittyy aloituksen aiheeseen miten? Ei se miehettömyys kuule aina ole paha juttu. Toisinaan jopa siunaus kun tietää, millaisten miesten kanssa jotkut naiset kituvat. Luuletko olevasi ovelakin kun suollat tuollaista sontaa?

Vierailija
40/43 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miestä sinä et ole saanut. :(

En ole ap, mutta onko miehen tai naisen saaminen joku velvollisuus? Paremman ihmisen mitta?