Tekisi mieli vaalentaa hiuksia, vinkatkaa hyvä kotivaalennus väri?
Olen nyt kasvattanut omaa väriä puoli vuotta. Oma väri myös aika vaalea 8 asteinen. Juuri jo aika pitkällä. Nyt tekisi mieli vaalentaa juuri latvojen sävyiseksi. Antakaa vinkkejä mitä tehdä?
Kommentit (23)
Älä vaan laita mitään kymmentä sävyä vaalentavaa. Itse käytin köyhänä Polyblonden 10.2 tms. 3-4 sävyä vaalentavaa ja mulla oma väri 7. Jos pitkä tukka niin hyvälle kampaajalle.
Muistahan että tavallisella värillä ei voi vaalentaa väriä.
T.parturi
On vaan 1 ja oikea vastaus. Mene kampaajalle.
1237 kirjoitti:
Muistahan että tavallisella värillä ei voi vaalentaa väriä.
T.parturi
Tyypillinen parturi - sisälukutaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Sakset on toinen oikea vastaus. Tulee paljon halvemmaksikin kuin kampaaja.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaaleat kauniit hiukset mutta ei varaa nyt kampaajalle joka ottaa yli 100€ vaalennuksesta ja olisi kuitenkin mentävä uudestaan vaalennukseen kampaajalle 2kk päästä. Mietinkin onko kotona turvallista vaalentaa itse hiuksia niin että lopputulos on hyvä?
Ap
Älä tee kotona. Säästyt monelta harmilta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaaleat kauniit hiukset mutta ei varaa nyt kampaajalle joka ottaa yli 100€ vaalennuksesta ja olisi kuitenkin mentävä uudestaan vaalennukseen kampaajalle 2kk päästä. Mietinkin onko kotona turvallista vaalentaa itse hiuksia niin että lopputulos on hyvä?
Ap
Menisit töihin
Loreal execcense 01, vaalentaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tuosta hyvä tulos? Meneekö hiukset huonoksi tuosta?
Ap
Huh, en todellakaan ikinä tekisi mitään noin idioo-ttimaista. Lopputulos voi olla siedettävä, jos ei ole niin turhan tarkka. Hommaa sellainen väri kampaajalla, jonka ylläpitoon ei tarvivta mitään kotivärjä.
Itse vaalensin joskus, mutta tilasin sitä varten ammattivärit, otin tarkkaan selvää hapetteista ja niiden suhteesta. Hintaa tosin tuli sen kampaajan verran sillekin projektille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tuosta hyvä tulos? Meneekö hiukset huonoksi tuosta?
Ap
Riippuu ihan miten tumpelo värin levittäjä olet.
Vaalennus kotona on aika riskialtista puuhaa. Säästä mieluummin ja mene sitten kampaajalle, joka osaa tehdä sen niin ettei tukka katkea puolesta välistä. Vaalennusaineet ovat sen verran tujua tavaraa hiuksille, että vaikka itsekin olen opiskelija (eli rahaa on niukasti) niin säästän ja menen vaalentamaan tukkani aina kampaajalle. Mieluummin hetken odottelu ja varmasti kaunis lopputulos, kuin halvasti ja nopeasti tehty vaalennus ja mahdollinen katastrofi.
Minulla on sellainen suht vaalea ohut tukka, ei maantienharmaa mutta ei mikään puhdas blondikaan. Värjäsin aikanaan sellaisella platinablondivärillä ja se oli aika hyvä (varmaan joku lorealin). Aluksi säikähdin kun hiuksissa oli aika oranssi sävy pesun jälkeen, mutta viikon jälkeen väri oli kylmä blondi eikä oranssista sävystä mitään jälkeä. Eli jos kokeilet kotiväriä niin ei kannata heti värjäyksen jälkeen säikähtää jos sävy ei ole kohdillaan, kattoo viikon ja sitten miettii kampaamokäyntiä jos väri ei ole mitä halusi :)
Mitä varten te monet vastaatte ap kysyjälle että ,älä vaan vaalenna kotona kun hän nimenomaan kysyy kotivaalennus väriä ! Ei minullakaan ole varaa kampaajalla käydä vaikka olen työelämässä. Pieni palkka ja isot menot, ei siinä kampaajalla hypätä. Tosin en värjää hiuksiani ollenkaan, tse leikkaan vaan latvat joskus ja ok tulos tulee.
Se on väärin kun tummat voi tummentaa kotona hiuksia mutta vaaleat ei voi vaalentaa..
Ap
Jos sulla on ystävä joka osaa tehdä lappuraitoja niin kokeilisin ensin tehdä niitä ja jos hyvä tulos niin sitten enemmän.
Teet kloriitista ja kusesta mixin ja kaadat päähäsi. Kyllä vaalenee.