Ää. Pitäis mennä uimahalliin mut en millään jaksais. Patistakaa?
Kommentit (12)
Rupeat vaan lähtemään ja joka kerran kun joku vaihe meinaa tökkiä ja aiot jättää koneen sulkematta tai kassin pakkaamatta tai laittaa kengät takasin telineeseen suljet silmät, hengität syvään ja lasket kolmeenkymmeneen ennen kun teet mitään.
Painu sinne uimahalliin senkin laiska vetelys.
Voi, minä haluaisin lähteä uimahalliin, mutta on flunssa iskemässä päälle. Saat täältä intoa etänä, minä voin ottaa sinun jaksamattomuuden ja käydä sohvalle päivänokosille. Ei viitsi näin raskaana ollessa ottaa liikaa rasitusta, nyt on tärkeämpää hoitaa olo kuntoon lepäämällä ja urheilu tulee vasta sitten.
Minä tulen vain todella kiukkuseksi ja pahatuuliseksi jos pakotan itteni liikkumaan. Pitkälle iltaan. Ärsyttää kun menee 2-2,5 tuntia siihen ja kun tuut takaisin kaikki ruuanteko ja kotityöt odottavat.
Ei mitään järkeä.
Hyi hitto se kloorin haju, ruuhkaset altaat ja sieltä sitte hiukset märkinä himaan... hyyyyi!
Tee nyt niin, että alat vain kasaamaan tavaroita ja pukemaan etkä mieti mitään muuta, teet vaan. Jos mieleen meinaa hiipiä, että en jaksa jne. katkaiset ajatuksen heti ja jatkat mekaanista tekemistä. Toimit näin aina siihen asti kunnes olet uima-altaassa. Miettiminen, edes itsensä tsemppaaminen eivät aina toimi, joten silloin kannattaa kokeilla tätä pelkkään tekemiseen keskittymistä. Siis jos oikeasti haluat saada raahattua itsesi sinne uimahalliin. Jälkeenpäin olet luultavasti kuitenkin tyytyväinen.
Jos olet se altaaseen paskantaja niin älä nyt ihmeessä hyvää putkea ja perinnettä katkaise. Sehän on kohta samanlainen perinne kuin joulupukki.
Ei sinne kannata mennä. Vaikka kuinka pesee jälkeenpäin, niin tuntuu kuin johonkin kemikaaliin olisi upotettu. Sen lisäksi moni pissaa sinne altaaseen.
Meneppäs siitä nyt sinne uimahalliin.