Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kerrostaloasujat, mitä ihmettä te jyskytätte ja paiskotte pitkin seiniä ja lattioita?

Vierailija
24.11.2019 |

Kertokaa kerrostaloasujat, mitä ihmettä te jyskytätte ja paiskotte pitkin seiniä ja lattioita? Olen muuttanut väliaikaisesti kerrostaloon ja uudet naapurini tuntuvat pitävän jumppa- ja punttisaleja kodeissaan, ainakin äänistä päätellen. Mitä ihmiset tekevät kodeissaan, että jatkuva töminä ja pauke raikaa pitkin taloa? Musiikki ei onneksi raikaa mutta tämä tällainen käsittämätön hakkaamisen tahti ihmetyttää? Talossa ei asu lapsia.

Kommentit (1698)

Vierailija
1621/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä putoilee geishakuulat.

Vierailija
1622/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lomalla on ollut paljon tekemistä täällä kerrostaloasunnossa päiväaikaan, ja väkisinkin siitä syntyy jonkinlaista ääntä, jopa monenlaisia erilaisia ääniä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuri ja voimakas MIES, joten muidenkin on hyvä tietää millainen ALFA heidä naapurissaan asuu!

RÄYH!

Vierailija
1624/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskon akkaa pitkin kämppää jotta oppii rajansa.

raaka Arska

Vierailija
1625/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin tänään klo 7 maissa, kun joku hakkasi patteria. Mutta tuo oli virkistävä uutuus, kun yleensä herään siihen, kun aterinlaatikko paiskataan voimalla kiinni tai siihen, kun laminaatille pudotellaan jotain pieniä kovia esineitä useamman kerran peräkkäin. 

Vierailija
1626/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin kutsuttu puuhapenkki. Siihen voi vasaroida, porata ja sahata ihan vain tekemisen puutteesta. Lapsetkin jyskyttävät sitä toisinaan. 

Toisinaan heitän vasaran lattialle kun vaihdan toiseen työkaluun

Vierailija
1627/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lomalla on ollut paljon tekemistä täällä kerrostaloasunnossa päiväaikaan, ja väkisinkin siitä syntyy jonkinlaista ääntä, jopa monenlaisia erilaisia ääniä. 

Ja sen kyllä huomaa!

T. Naapuri

Vierailija
1628/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu tiedustelijoita aina naapurissa ja heillä on tapana aina koputella, hakata ja paiskoa mielenilmaukseksi jostain mistä eivät pidä mitä minä teen. Eli jos puhun puhelimessa niin alkavar jyskyttää, koputtaa ja hakata, koska en saisi puhua kenenkään kanssa ja niin puheääneni on niin hiljainen ettei normi-ihminen sitä naapuriin kuule vaan hänellä on kuuntelulaitteet.

Jos teen kotona töitä mieleisiäni töitä niin alkaa heti mieletön jyske ja savustus koska en saisi tehdä töitä missä itse haluan vaan siellä missä he haluavat eli valtiolla.

Vierailija
1629/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jumppaan kotona (lähes äänettömästi, ei taatusti kuulu naapuriin) niin alkaa palstoille kirjoittelu, että naapurit jumppaavat äänekkäästi. Koska en tietenkään saisu ylläpitää kuntoani koska sehän on pois töiden tekemisestä valtiolta heidän mielestään.

Vierailija
1630/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamupalaa (lähes äänettömästi) niin heti alkaa ihme naputtelu ja koputtelu. En kato edes saisi syödö mitään eli minulla ei saisi olla edes mitään perusihmisoikeuksia.

Vierailija
1631/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla palkka olisi huonompi kuin tässä nykyisessä työssäni niin kato en saisi ansaita mitään, en ainakaan liikaa. Kato kun ovat etukäteen päättäneet että yli kolmea donaa ei saa tienata, pitää siis olla koko elämä köyhänä ja koko elämä pitäis olla valtiolla töissä. Itsehän toki ei saa päättää ammattia eikä missä asuu. 

Vierailija
1632/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ryskää naapurissa. Kolme miestä. Mitä ryskyä ja ulvontaa. Raha vaihtaa taskua.

Vierailija
1633/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eilen illalla noin 24-1 yöllä kuuntelin kuinka naapurissa asuu ihminen jolla ei pysy mikään käsissä, teki mieli mennä sanomaan että olisko korkea aika mennä nukkumaan 

Joo täällä Hermannissakin on incell peräkamarinpoika jolla ei pysy yhtään mikään käsissä. Ei ole ihme ettei ole naista eikä töitä saanut. Taitaa Legolinnaakin rakentaa, ei ole onnistunut viidessä vuodessa.

Vierailija
1634/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku heittelee jotain tavaraa lattialle mikä kuuluu aika ärsyttäväksi asuntooni. Laitan sitten stereot aika isolle ja pomputtelen koripalloa ja välillä imuroin tarkasti listoja ja pattereiden taustoja. Jumppakeppi on myös hyvä jos haluaa vähän paukuttaa lattiaa. Pitäisi jaksaa ottaa käyttöön pöytäsaha kun on ylimääräinen huone harrastuksia varten.

Vierailija
1635/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus hakkaan puukalikalla lämpöpatteria ihan vain ajankuluksi.

Erilaisia sarjoja ja joskus myös musan tahtiin.

Kiitti vinkistä! Puinen jumppakeppi taitaa soveltua hyvin tähän.

Vierailija
1636/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos savimajasta muuttaa kerrostaloon niin pelkissä ovissa on ihmeteltävää että miten ne toimii, tuleehan siinä pauketta kun niitä testataan !

Vierailija
1637/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan puujalka keilailua pimeässä.

Vierailija
1638/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan että kaikki kuulee kun käyn pissalla. Siksi lorottelen täysillä suoraan veteen...ja pieru päälle.

Pitäisikö ihmisten omissa kodeissaan vuorata pytty vessapaperilla että sinä et häiriinny vessaäänistä? Ja pidätellä pierua koska naapuri kuulee? Veikkaan että kyllä sinunkin asunnostasi kuuluisi vaikka mitä ''mielenkiintoista'' naapureillesi, jos heitä kiinnostaisi kuunnella. No, jotkut elää kodeissaan, ja toiset miettii miten naapuri elää.

No eihän sitä kusta lorotella siihen veteen vaan posliiniin. Te tampiolorottajat.

Vierailija
1639/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Rakennusmiehet tekevät sellaista kuin määrätään, eli mahdollisimman halpaa. Jos virheitä sattuu, ongelma on yleensä  halpatyövoiman valvonnassa. 

- Jos haluttaisiin rakentaa asukkaiden etu edellä, silloin asukkaiden pitäisi itse toimia rakennuttajina. Näin arvoketjusta voitaisiin pudottaa pois kaikki ne, jotka ovat siinä mukana vain pikavoittojen tavoittelun vuoksi.

Vierailija
1640/1698 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän ohjelmaa kyylille niin saavat miettiä että mikä ihme taas jyskää ja missä asunnossa.