Elämä pilalla alle 40-vuotiaana
Minä olin täysillä avioliitossa, mutta työstressistä johtuen mies päätyi pettämään. Yritin antas anteeksi ja jatkaa avioliittoa (15v jo kestänyttä) rakkauden ja ehjän perheen takia. Paljastui, että mies ei ollutkaan kertonut minulle koko totuutta - eikä aio kertaakaan.
Minulle avioliitto on kertaluontoinen (on typerää uskoa avioliittoon monta kertaa) jaehjä perhe tärkeä (inhoan ajetustakin uusioperheestä).
Nämä asiat ovat nyt pilalla. En myöskään saa enää uutta parisuhdetta, sillä miehet eivät kiinnostu naisesta, jolla on jo lapsia. Olen itse kaunis, enkä viehäty rumista miehistä, tälle en vain voi mitään.
Olen alle 40v, ja elämäni on pilalla. Ainoa sisältö elämääni on lapset, mutta kaipaisin rakkautta itsellenikin.
Eteenpäin pääsee heikosti, ennenkuin käsittelee vanhat asiat alta pois. Haluaisitko itse kumppaniksesi miehen, joka on samalla tavoin katkera menneisyydelleen ja elämälle, kuin itse tällä hetkellä olet?
Yksinäisyyttä täytyy aikuisen ihmisen jossain määrin kestää, muuten ei ole itsenäisyyttäkään. Kun hoidat oman tilanteesi kuntoon, ja saat pahimmat murheet ja möröt karkoitettua mielestäsi, ovat lähtökohdat uudelle rakkaudelle paljon otollisemmat.