Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä pilalla alle 40-vuotiaana

Vierailija
24.11.2019 |

Minä olin täysillä avioliitossa, mutta työstressistä johtuen mies päätyi pettämään. Yritin antas anteeksi ja jatkaa avioliittoa (15v jo kestänyttä) rakkauden ja ehjän perheen takia. Paljastui, että mies ei ollutkaan kertonut minulle koko totuutta - eikä aio kertaakaan.

Minulle avioliitto on kertaluontoinen (on typerää uskoa avioliittoon monta kertaa) jaehjä perhe tärkeä (inhoan ajetustakin uusioperheestä).

Nämä asiat ovat nyt pilalla. En myöskään saa enää uutta parisuhdetta, sillä miehet eivät kiinnostu naisesta, jolla on jo lapsia. Olen itse kaunis, enkä viehäty rumista miehistä, tälle en vain voi mitään.

Olen alle 40v, ja elämäni on pilalla. Ainoa sisältö elämääni on lapset, mutta kaipaisin rakkautta itsellenikin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko oikeasti valmis uuteen rakkauteen? Tekstistäsi saa vahvasti sen vaikutelman ettet ole vielä päässyt pettymyksestä yli.

Parisuhde, oli sitten kuinka tukevalla pohjalla tahansa, on aina riski. Sinulla se riski nyt realisoitui, niin aika monella muullakin. Ei sen vuoksi kannata kirvestä kaivoon heittää.

Olen yrittänyt jatkaa elämääni. En vain ole kiinnostunut yksinäisyydestä. Ap

Eteenpäin pääsee heikosti, ennenkuin käsittelee vanhat asiat alta pois. Haluaisitko itse kumppaniksesi miehen, joka on samalla tavoin katkera menneisyydelleen ja elämälle, kuin itse tällä hetkellä olet?

Yksinäisyyttä täytyy aikuisen ihmisen jossain määrin kestää, muuten ei ole itsenäisyyttäkään. Kun hoidat oman tilanteesi kuntoon, ja saat pahimmat murheet ja möröt karkoitettua mielestäsi, ovat lähtökohdat uudelle rakkaudelle paljon otollisemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän