Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen, että exä teki minulle jotain pahaa nukkuessani

Vierailija
24.11.2019 |

Mistä voisin selvittää totuuden? Heräsin kerran siihen, että hän piti kättään nenäni ja suuni edessä. Hänellä oli lasittunut katse ja todella outo ilme. Hän ei aluksi edes reagoinut sanoihini, kun heräsin ja ihmettelin sitä. Seuraavaksi hän suuttui aivan järjettömällä tavalla ja kielsi kaiken. Mun oli lähes mahdotonta luottaa häneen enää sen jälkeen ja siitä aiheesta tuli toistuvien riitojen aihe. Hän myös kerran herätessäni istui mun vieressä ja puhui aivan sekavia (jotain "en uskalla jatkaa enempää, ettei se kuole" ja "tuosta naisestahan ei mitään tule") sekä otti minusta outoja kuvia, kun olin nukkumassa (näytin niissä kuolleelta).

Ilmeisesti joku epäilyttävä alkoi heti, kun muutin hänen luokseen asumaan. Silmäni alkoivat kuivua ja ihooni ilmestyi verenpurkaumia (mustia/sinertäviä pieniä läiskiä kuin leukemiapotilailla). Kävin lääkärilläkin asian vuoksi useamman kerran ja ihmettelinkin, miksi terveyteni meni niin huonoksi pian muuton jälkeen, kun aina aiemmin olin ollut perusterve. Kävin siis normaalisti töitä ja muuten elin normaalia elämää sekä olin ihastunut häneen kovin.

Erosin hänestä pari vuotta sitten. Avioliiton loppuaika oli hyvin vaikeaa ja hän oli väkivaltainen kaikilla tavoin (fyysinen väkivalta, nöyryyttäminen, sanalliset solvaukset, taloudellinen kiristäminen, kaiken tekemisteni rajoittaminen, en saanut enää omistaa kuin pari laatikollista tavaraa ja hän valitti siitä, että kulutin hänen asuntoaan jne.). Mulle tuli myös pysyvänä vaivana rytmihäiriöt, jotka jatkuvat ajoittain edelleen, tosin ne helpottivat noin 95% eron myötä.

Miltä koko juttu kuulostaa? Mies sanoi mua hulluksi ja haukkui/kertoi muillekin siitä, kun epäilin, että hän teki mulle jotain. Kuka on oikeassa? Mitään todisteita ei ole sinänsä ja hän kiistää kaiken ja pitää minua hulluna noiden epäilysteni vuoksi.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

wanha tarina. keksi uusi :D

Vierailija
2/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies myös valehteli/valehtelee ja on erittäin tunnekylmä, tosin muuten kyllä komea ja hänellä on hieno cv (johon ihastuinkin). Luonteeltaan hän on äkkipikainen kuumakalle, mutta osaa olla todella hauskaa seuraa sellaisille, joihin haluaa tehdä hyvän vaikutuksen. Mutta hän siis käyttäytyi vaivihkaa aggressiivisesti jo suhteemme alussa sekä valehteli. Merkittävin syy eroon oli se, etten enää uskaltanut asua samassa asunnossa hänen kanssaan; traumatisoiduin jo siitä yhdestä kerrasta, kun hän koetti tukahduttaa mua nukkuessani.

Lisäksi mulle tuli useana yönä ennen eri huoneisiin muuttamista ihan järjettömiä "kohtauksia", joihin heräsin (sydän hakkasi aivan hurjasti ja kaulallani oli punaiset painaumajäljet ja oli sellainen kylmänhiki). Hän aina ihmetteli ja naureskeli oireitani ja piti vain hulluna, vaikka hänkin näki pulssini joskus, kun mittasin pulssini mielenkiinnosta herätessäni. Niitä "kohtauksia" sattui ainoastaan silloin, kun hän nukkuin vieressäni; koskaan muulloin elämässäni sellaisia ei ole tullut.

Kasvoihini tuli myös muutama pysyvä verenpurkauma sekä silmäni muuttuivat pysyvästi hieman punoittaviksi (pienet hiusverisuonet ovat jäänert pysyvästi laajentuneiksi). Voiko epäilyksessäni olla mitään totuuden hiventä vai olinko vain stressaantunut siitä muusta parisuhdeväkivallasta ja rajoittamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on noitunut/kironnut sinut jotenkin. Hanki vastamagia jostain nopeasti!

Vierailija
4/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä nyt jotain väliä tapahtuiko ne asiat sulle nukkuessa vaiko valveilla? Siis kun sun viestistä saa sen mielikuvan ettei se mies varsinainen unelmien prinssi muutoinkaan ollut, vaan pahoinpitelyä tapahtui silloinkin kun olit hereillä?

Vierailija
5/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selkeästi se äijä fantasioi jostain tappamisesta/kuristamisesta ja toteutti niitä sitten suhun

Vierailija
6/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin; kukaan ei tietenkään usko. Ei ole tarina, vaan totta, ja tosiaan tämä tapahtui joskus 6-7vuotta sitten. Yhteenmuutto oli 2011, jolloin mulla alkoivat oireet (verenpurkaumat ja silmät kuivuivat pahasti -- kävin silmälääkärilläkin ja oli pakko käyttää kostuttavia silmätippoja monta viikkoa -- sarveiskalvossa näkyi joku arpi sinänsä).

Oon kirjoittanut tästä täällä pari kertaa aiemminkin, kun olin peloissani oikeasti. Hän pakotti mut nukkumaan patjalla lattiallakin ja kukaan ei uskonut sitäkään. Sittemmin olen eronnut hänestä muutama vuosi sitten, mutta nykyään on ihan muita huolia elämässäni.

Mutta tämä asia on jäänyt vaivaamaan minua, kun siis edelleen ihmettelen, että oliko se totta...kun siis miksi hän vain nauroi tai suuttui tai alkoi juoruilla vanhemmilleen, että olen hullu, vaikka olin paniikissa, se pulssi oli oikeasti sellainen ja mulla oli oikeasti ne jäljet ja silmät punoittavat (otin niistä jäljistä valokuviakin).

Vierailija
7/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity mielummin niihin nykyisiin asioihin. Miten saar hoidettua asiasi ha lapsesi, miten edelleen olet miehestä riippuvainen ja haet huonoa kohtelua. Raha-asiat, lapset ym.

Vierailija
8/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun ihastuu CV:hen. Parempaa onnea kumppanin valintaan seuraavalla kerralla. Jos vaikka tähtimerkki kertoisi sinulle "sen oikean" tällä kertaa?

Vierailija
9/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin; kukaan ei tietenkään usko. Ei ole tarina, vaan totta, ja tosiaan tämä tapahtui joskus 6-7vuotta sitten. Yhteenmuutto oli 2011, jolloin mulla alkoivat oireet (verenpurkaumat ja silmät kuivuivat pahasti -- kävin silmälääkärilläkin ja oli pakko käyttää kostuttavia silmätippoja monta viikkoa -- sarveiskalvossa näkyi joku arpi sinänsä).

Oon kirjoittanut tästä täällä pari kertaa aiemminkin, kun olin peloissani oikeasti. Hän pakotti mut nukkumaan patjalla lattiallakin ja kukaan ei uskonut sitäkään. Sittemmin olen eronnut hänestä muutama vuosi sitten, mutta nykyään on ihan muita huolia elämässäni.

Mutta tämä asia on jäänyt vaivaamaan minua, kun siis edelleen ihmettelen, että oliko se totta...kun siis miksi hän vain nauroi tai suuttui tai alkoi juoruilla vanhemmilleen, että olen hullu, vaikka olin paniikissa, se pulssi oli oikeasti sellainen ja mulla oli oikeasti ne jäljet ja silmät punoittavat (otin niistä jäljistä valokuviakin).

Sulla alkaa taas jankkaaminen.

Vierailija
10/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä nyt jotain väliä tapahtuiko ne asiat sulle nukkuessa vaiko valveilla? Siis kun sun viestistä saa sen mielikuvan ettei se mies varsinainen unelmien prinssi muutoinkaan ollut, vaan pahoinpitelyä tapahtui silloinkin kun olit hereillä?

Potkiminen tai luidenkin katkeaminen (niitäkin hän teki) oli pikku juttu siihen, että aivot saivat ehkä hapenpuutteesta jotain vaurioita tai sydämeen mahdollisesti jäi joku vika. :/ Mulla ei ollut nuorena ketään sellaisia salonkikelpoisia kumppaniehdokkaita (olin lähinnä yksin tai sitten oli mua paljon vanhempi mies) ja hän oli ensimmäinen sellainen (suunnilleen ikäiseni, komea ja koulutettu sekä varakaskin); oli todella nöyryyttävää erota, kun olin viimeinkin löytänyt muuten kelvollisen kumppanin.

Vierailija
11/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista., mistä noista vartihulluista tietää.

Kuulin aikoinaan tapauksesta, missä nainen heräsi keskellä yötä kun nyrkki pamahti niin voimalla ohimoon että nainen lennähti sängystä latialle.

Sekavana ja puolitajuttomana tämä nainen sitten hoiperteli keittiöön kauhuissaan ja hämmentyneenä.

Mies väitti viimeiseen saakka että nainen oli ilmeisesti nähnyt rankan painajaisen ja pudonnut sen seurauksena sängystä ja satuttanut päänsä.

Erosivat pian tämän jälkeen. Miehen seuraava kumppani soitteli puolen vuoden jälkeen naiselle kysellen tapahtuiko jotain omituista öisin heidän seurustelun aikana.

Mies on edelleen laajasti pidetty "rento ja reilu vesa"  mutta valitettavasti kumppaneitaan kohtaan täysin arvaamaton varttihullu.

Vierailija
12/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla alkaa taas jankkaaminen.

Vai niin. Kenelle voisin livenä jutella tällaisesta? Kun siis en läheisilleni uskalla (pelkään, että kertovat jollekin tai tekevät rikosilmoituksen/tutkintapyynnön miehestä ja seurauksena vain mä saan nöyryytyksen ja exän vihat, kun mitään todisteita ei kuitenkaan löydy). Tuo asia vaivaa ja traumatisoi mua varmastikin hautaan saakka, enkä saa puhua siitä kenenkään kanssa.

Vierailija
13/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin aikoinaan tapauksesta, missä nainen heräsi keskellä yötä kun nyrkki pamahti niin voimalla ohimoon että nainen lennähti sängystä latialle.

Sekavana ja puolitajuttomana tämä nainen sitten hoiperteli keittiöön kauhuissaan ja hämmentyneenä.

Mies väitti viimeiseen saakka että nainen oli ilmeisesti nähnyt rankan painajaisen ja pudonnut sen seurauksena sängystä ja satuttanut päänsä.

Erosivat pian tämän jälkeen. Miehen seuraava kumppani soitteli puolen vuoden jälkeen naiselle kysellen tapahtuiko jotain omituista öisin heidän seurustelun aikana.

Mies on edelleen laajasti pidetty "rento ja reilu vesa"  mutta valitettavasti kumppaneitaan kohtaan täysin arvaamaton varttihullu.

Oho, kuulostaa tutulta. Siis sama mies kerran löi mua nyrkillä päähän juuri, kun olin heräämässä. Tuli aivotärähdys, ja podin kovaa päänsärkyä/pahoinvointia noin viikon siitä eteenpäin. Mistä päin Suomea tuo mainitsemasi henkilö on kotoisin? T. Ap

Vierailija
14/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, kuulostaa tutulta. Siis sama mies kerran löi mua nyrkillä päähän juuri, kun olin heräämässä. Tuli aivotärähdys, ja podin kovaa päänsärkyä/pahoinvointia noin viikon siitä eteenpäin. Mistä päin Suomea tuo mainitsemasi henkilö on kotoisin? T. Ap

Ja siis sama mies "vitsillä" kolautti mua kivuliaasti päähän, kun katsoimme romanttisesti alkuaikoina vierekkäin leffaa sängyllä. Hän välillä tuntui pitävän läheisyydestä, mutta yhtäkkiä sanoikin, että olen naiivi ja nolo, ja että "eivät ihmiset kyhnää oikeasti romanttisesti, vaan sellainen on fiktiota". Hän oli jotenkin oudon väkivaltainen helposti ja saattoi mua tönäistä takaapäin kaappia päin tms., jos olin eri mieltä jne.

T. Ap

Vierailija
15/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sinun tulisi tutkituttaa oma pääsi mitä siellä on vialla kun a) olet ollut tuollaisen kanssa avioliitossa ja b) pidät yhä yhteyttä tuollaiseen

Vierailija
16/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa, kun ihastuu CV:hen. Parempaa onnea kumppanin valintaan seuraavalla kerralla. Jos vaikka tähtimerkki kertoisi sinulle "sen oikean" tällä kertaa?

Myönnän ihastuneeni osittain hänen ansioluotteloonsa, sillä se on ihan vaikuttava ainakin paperilla/Linkedinissa. Pidin hänrtä hieman outona nerona ja sillä osittain selitin ne outoudet. Hän ei kuitenkaan ole (mielestäni ainakaan) nero, vaan tehnyt todella paljon töitä niiden saavutustensa eteen ja osannut luovia urallaan keinoja kaihtamatta. Siis hänellä ei ole mitään omaperäisiä ajatuksia, mutta hän toistaa sujuvasti muiden keksimiä juttuja jne. ja osaa imitoida oikeasti huippuälykkäitä henkilöitä pienillä jutuilla ja ulkomuistin avulla. On hän varmasti älykäs, mutta osittain siis feikkaa sitä puolta myös.

T. Ap

Vierailija
17/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä sinun tulisi tutkituttaa oma pääsi mitä siellä on vialla kun a) olet ollut tuollaisen kanssa avioliitossa ja b) pidät yhä yhteyttä tuollaiseen

Mulla on hyvin heikko itsetunto, joten siinä on se syy. Tunnen myös vetoa lievästi aggressiivisia (ja samalla älykkäitä ja hyvännäköisiäkin) ihmisiä kohtaan, mutta rajansa kaikella mullekin. Hänellä se aggressiivisuus ja outous meni överiksi kahden kesken.

T. Ap

Vierailija
18/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vähän aikaa traumaterapiassa eron jälkeen, mutta se terapeutti ei tajunnut mun mielistelevän alistuvaa asennetta sitä exääni kohtaan. Jotenkin näkemykseni erosivat sen terapeutin asenteista liikaa. En noista pahimmista jutuista edes ehtinyt koskaan kertoa hänelle ja jotenkin häpesin niitä myös.

T. Ap

Vierailija
19/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan selkeästi se äijä fantasioi jostain tappamisesta/kuristamisesta ja toteutti niitä sitten suhun

Nyt joku puolituttu saattaa jo tunnistaa, mutta siis ko. miehellä on joku pakkomielle h*moudestakin (juttelee aiheesta edelleenkin jatkuvasti) ja jotain naisvihaa. Hänellä oli myös joitain sairaita hirttokuvia, joissa komea mies oli hirtettynä. Oksettavaa.

T. Ap

Vierailija
20/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuon naisen vika että äijällä viirasi päästä.

Mielestäni hyvä suuntaus että väkivaltaa kohdanneet naiset purkavat traumojaan julkisesti  jakamalla kokemuksiaan keskustelupalstoilla, eivätkä enää piileskele peloissaan ja häpeä toisen hul-luutta.