Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä pilalla alle 40-vuotiaana

Vierailija
24.11.2019 |

Minä olin täysillä avioliitossa, mutta työstressistä johtuen mies päätyi pettämään. Yritin antas anteeksi ja jatkaa avioliittoa (15v jo kestänyttä) rakkauden ja ehjän perheen takia. Paljastui, että mies ei ollutkaan kertonut minulle koko totuutta - eikä aio kertaakaan.

Minulle avioliitto on kertaluontoinen (on typerää uskoa avioliittoon monta kertaa) jaehjä perhe tärkeä (inhoan ajetustakin uusioperheestä).

Nämä asiat ovat nyt pilalla. En myöskään saa enää uutta parisuhdetta, sillä miehet eivät kiinnostu naisesta, jolla on jo lapsia. Olen itse kaunis, enkä viehäty rumista miehistä, tälle en vain voi mitään.

Olen alle 40v, ja elämäni on pilalla. Ainoa sisältö elämääni on lapset, mutta kaipaisin rakkautta itsellenikin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi sun eläämääsi pilaa. Peruskatkera asenne ja ylimielisyys pilaa.

Vierailija
2/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus voi iskeä vaikka maitokaupassa. Parhaiten sen löytää kun sitä ei etsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun oma päätös että elämäsi on pilalla. Moni on löytänyt uuden kumppanin mutta jos sellainen ei kerran sulle käy niin joudut sitten olemaan ilman.

Vierailija
4/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joko olet poikkeuksellisen typerä niin kuin hieman kuulostaa ja ankea persoona tai tämä on jonkun miehen provo. Kaikki 40v naiset tietää olevansa kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla oli lapsia tai ei.

Vierailija
5/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidit oikeana vain tietyn tyyppistä elämää, tiettyä perhemallia, tiettyjä arvoja. Katsoit nenänvarttasi pitkin erilaisia valintoja tekeviä. Arvatenkin sinulla oli usein valitettavaa tilanteissa, joissa perusasiat olivat todella hyvin. Tykkäät luokitella ihmisiä rumiin ja kauniisiin, onnistujiin ja epäonnistujiin.

Kyllähän tuo kaikki elämän pilaa.

Vierailija
6/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: olin aiemmin erittäin tyytyväinen elämääni. En valittanut koskaan, päin vastoin. Ajattelin että elämään kuuluu vastoinkäymiset. En ole ylimielinen, mutta kukaan mies ei tunnu kiinnostuvan minusta nimenomaan lasten takia. Ja en sinänsä luokittele, mutta en vain viehäty yli satakiloisista tupakoitsijoista, kun itse olen hyvässä kunnossa ja pitänyt itsestäni huolta.

En kai voi mitään sille, mistä pidän. En silti haluaisi olla yksin. Kaipaan rakkautta. Läheisyyttä. Seksiä.

Viimeistä kyllä saisin, mutta kaikki vakavampi tyssää lapsiin.

Vierailija
7/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa valitusta, ap. Lapset eivät ole este uudelle suhteelle nelikymppisillä.

Vierailija
8/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joko olet poikkeuksellisen typerä niin kuin hieman kuulostaa ja ankea persoona tai tämä on jonkun miehen provo. Kaikki 40v naiset tietää olevansa kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla oli lapsia tai ei.

Ööh, niin no, vonkaajia kyllä riittää.

Vierailija
9/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: olin aiemmin erittäin tyytyväinen elämääni. En valittanut koskaan, päin vastoin. Ajattelin että elämään kuuluu vastoinkäymiset. En ole ylimielinen, mutta kukaan mies ei tunnu kiinnostuvan minusta nimenomaan lasten takia. Ja en sinänsä luokittele, mutta en vain viehäty yli satakiloisista tupakoitsijoista, kun itse olen hyvässä kunnossa ja pitänyt itsestäni huolta.

En kai voi mitään sille, mistä pidän. En silti haluaisi olla yksin. Kaipaan rakkautta. Läheisyyttä. Seksiä.

Viimeistä kyllä saisin, mutta kaikki vakavampi tyssää lapsiin.

Kyllä sun asenteet paljastui jo. Itsellesi pystyt vakuuttelemaan ettet sä niin oikeasti ajattele, muttet kellekään muulle. Ja ne asenteet on tosiaan se joka susta tekee surkean, näit sitä sitten tai et.

Vierailija
10/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: En myöskään ole koskaan arvostellut muiden tekemisiä. Se mikä sopii toiselle ei kuitenkaan välttämättä sovi minulle. Jotkut pitävät uusioperheistä mutta minä en.

Meillä oli valtavan hyvä avioliitto miehenkin mielestä. Syy pettämiseen ei ollut siinä että olisin ollut huono vaimo tai hirveä ihminen tai että liittomme olisi ollut huono. Vaan miehen työstä johtuva stressi ja kastokänni aiheuttivat sen.

Sen verran olen katkera, että on todella väärin, että elämäni meni pilalle vaikken itse aiheuttanut sitä. Minulta vietiin kaikki minkä eteen olen tehnyt koko elämäni töitä. Minulta vietiin lähes kaikki mitä pidin tärkeänä: mies, avioliitto, koti, työpaikka, asuinpaikkakunta. Lapsetkin joudun jakamaan. Mitä omassa elämässäni enää on? Ei mitään.

Vierailija
11/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvaa ja lentää pesästä. Keskity muutama vuosi viettämään haluamasilaista perhe-elämää heidän kanssaan ja katso myöhemmin, onko elämällä vielä tarjota sinulle parisuhderakkautta. Uusperhekuviot harvoin tuottavat harmoniaa osallisille. Miesten on helpompi luoda uusi elämä ja jättää lasten äiti hoitamaan entiset kuviot. Älä silti katkeroidu, elämä tasaa tilit.

Vierailija
12/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mielestäni, mutta kaikkien miesten mielestä kyllä on este. Ap

13/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tosiaan onnistunut avioliitto ainut tie onneen? Sitä paitsi mistä sitä tietää, vaikka vastaan tulisikin joku mies, josta kiinnostut ja rakastut, oli ruma tai ei. Elämästä ei koskaan tiedä.

Vierailija
14/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisillä on?

Vierailija
15/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kasvaa ja lentää pesästä. Keskity muutama vuosi viettämään haluamasilaista perhe-elämää heidän kanssaan ja katso myöhemmin, onko elämällä vielä tarjota sinulle parisuhderakkautta. Uusperhekuviot harvoin tuottavat harmoniaa osallisille. Miesten on helpompi luoda uusi elämä ja jättää lasten äiti hoitamaan entiset kuviot. Älä silti katkeroidu, elämä tasaa tilit.

Yli kymmenen vuotta on pitkä aika odottaa lasten lähtöä ja oman elämän alkamista. Siinä vaiheessa olen itse yli viidenkymmenen.

En usko mihinkään karmaan , että elämä tasaisi tilit. Sellaista ei ole olemassa. Ap

Vierailija
16/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mielestäni, mutta kaikkien miesten mielestä kyllä on este. Ap

Ei kaikkien, mutta tietenkin niitten halutuimpien miesten mielestä on. Heille kun on parempaakin tarjolla.

Vierailija
17/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko yrittäjäpariskunta miehen omistamassa yrityksessä, vai mistä totaalinen muutos?

Elämää pitää katsoa eteenpäin niillä korteilla, jotka on kädessä. Toivon, että saat vielä uuden unelman, erilaisen mutta hyvän.

Vierailija
18/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna yksinhuoltajuus miehelle.

Vierailija
19/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko yrittäjäpariskunta miehen omistamassa yrityksessä, vai mistä totaalinen muutos?

Elämää pitää katsoa eteenpäin niillä korteilla, jotka on kädessä. Toivon, että saat vielä uuden unelman, erilaisen mutta hyvän.

Juuri näin. Menetin silmänräpäyksessä kaiken. Enkö löydä mitään tilalle. Itse toivon sitä, etä voisin lakata unelmoimasta ja toivomasta, koska jatkuva pettyminen satuttaa koko ajan. Ap

Vierailija
20/41 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa on leikkiä että lapset on nyt joku syypää jos kukaan ei kiinnostu. Niinhän ne miehetkin leikkii että kiltteys ja lyhyys on syitä ettei kukaan rakastu, niin ja pieni leuka.

Sinulle voisi sopia pariksi joku palstaulisija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän