Veijo Baltzar Hesarin artikkeli
Luotko läpi ja mitä ajatuksia herätti? Itse voin pahoin ja on surullinen olo kaikkien niiden tyttöjen puolesta. Miksi kukaan ei tehnyt mitään?
Kommentit (1248)
Vierailija kirjoitti:
Kaikista erikoisinta jutussa on, että tällaista tuetaan valtavilla summilla verorahoja.
tämä. Eikö noita kohteita oikeasti arvioida kunnolla ennen kuin rahoitetaan? Myös lasdullisesti todella kehnoa sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Hei ystavat hyvät,jattakaa nyt herrajumala Veijo rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
pientä törkeää ihmiskauppaa vaan, no biggie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa YouTubessa tuon Synti-videon. En voi käsittää miten kukaan ei ole kyseenalaistanut tätä toimintaa. Vanha mies ja parikymmentä tyttöä pyörimässä ympärillä. Eikö kenenkään hälytyskellot olleet alkaneet soimaan? Olen itse samanikäinen kuin nuo tytöt, ja tuon videon katsominen teki todella pahaa (eikä se liittynyt mitenkään esityksen laatuun). Miten aikuiset ihmiset ovat voineet katsoa tuota produktioa ilman että ovat nähneet että jotain on pahasti pielessä?
Kiitos vinkistä, kävin minäkin katsomassa. Oli kyllä melko erikoinen esitys. Baltzar on kuin joku sheikki haareminsa kanssa. Tai no, itse asiassa niinhän se asia taisi ollakin. Kauan on saanut peliänsä pitää vanha likanen äijä. :(
Joo hyi! Onko näistä tukijoista kukaan oikeesti kattonu näitä, vai onko ne nukkuneet siellä katsomossa 🙄
Ja siis tää on paitsi ällö, myös hemmetin nolo. Että tommonen 150senttinen senioripappa on niinkun näiden teinien kilpailun kohteena. Ei mitään arvostelukykyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa YouTubessa tuon Synti-videon. En voi käsittää miten kukaan ei ole kyseenalaistanut tätä toimintaa. Vanha mies ja parikymmentä tyttöä pyörimässä ympärillä. Eikö kenenkään hälytyskellot olleet alkaneet soimaan? Olen itse samanikäinen kuin nuo tytöt, ja tuon videon katsominen teki todella pahaa (eikä se liittynyt mitenkään esityksen laatuun). Miten aikuiset ihmiset ovat voineet katsoa tuota produktioa ilman että ovat nähneet että jotain on pahasti pielessä?
Kiitos vinkistä, kävin minäkin katsomassa. Oli kyllä melko erikoinen esitys. Baltzar on kuin joku sheikki haareminsa kanssa. Tai no, itse asiassa niinhän se asia taisi ollakin. Kauan on saanut peliänsä pitää vanha likanen äijä. :(
Ei hitto, kamala!
En voinut katsoa parin minuutin pätkää loppuun, aivan kamala esitys! Lisäksi puistattaa, kun on tullut tietoon kulttimeininki. Tyttöparat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, kamala!
En voinut katsoa parin minuutin pätkää loppuun, aivan kamala esitys! Lisäksi puistattaa, kun on tullut tietoon kulttimeininki. Tyttöparat.
Toisaalta tytöt itse halusivat mukaan tuohon produktioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, kamala!
Toisaalta tytöt itse halusivat mukaan tuohon produktioon?
Koska niille syötettiin, että se auttaa uralla eteenpäin. Uusiin produktioihin ja tie teatterikorkeaan... Miksi eivät olisi kulttuurineuvosto uskoneet, kun oli ihan presidentin myöntämä arvonimikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ton Mercedes Bentson poikaystävä ole se kaksoismurhaaja rikollispomo Raninen? Mahtaa tulla Baltzarilla kivaa jos vankilaan asti päätyy. Ei sillä, ihan oikein tollaselle paskalle.
No onpa ukon sitten löytänyt..
Niin? Millainen olisi pitänyt löytää? Joki hyväksikäyttävä setämies vai?
Siis Raninenhan on setämies?
Toki jos on tottunut seitenkymppisiin, voi nelikymppinen tuntua nuorelta, mutta se nelikymppinen nimenomaan on setämies ja seitenkymppinen taas papparainen eikä mikään setämies.
Hyväksikäytöstä en tiedä, sitä tuskin Raninen harrastaa, mutta totuus on, että Raninen on 42v ja Mercedes Bentso 26v, eli aivan täysi setämiessuhde kyseessä.
Heidän asiansa tietysti ja varmaan toi Bentso hakee kaiken kokemansa jälkeen turvaa reilusti vanhemmista (rikollisista) miehistä, mutta oli vaan pakko huomauttaa, että Raninen nimenomaan on setämies jos joku ei sitä tiennyt.
Onkos kukaan lukenut tän kirjoja? Millaistahan kamaa mahtaa olla...
Ei ole oikein taivastella täällä esityksen heikkoa laatua. Se varmasti satuttaa (lisää) näitä mukana olleita (silloin alaikäisiä) tyttöjä, että heitä nyt tällä tavalla täällä arvostellaan.
Ei heidän osuutensa ole mitenkään huono. Sitä paitsi hehän vasta opiskelivat teatteria.
Mä veikkaan, että Baltzar on ruvennut näkemään homman niin että ihan aidosti on olevinaan jokin hyväntekijä näille mimmeille. Homma on jatkunut niin pitkään ja lopulta kuitenkin melko avoimesti, että kun siihen ei ole puututtu vaan päinvastoin tyyppiä on palkittu monin tavoin, on syntynyt harha että tää on ihan jees. Avoimella tarkoitan sitä, että voiko olla enää näkyvämpää tilaisuutta kuin itsenäisyyspäivän vastaanotto, johon yli viiskymppinen ukkeli on vienyt daaminaan alaikäisen, eikä kukaan sano mitään. Tyyppi antaa haastatteluja, että nainen on akka jo 25-vuotiaana, ja hänen naistensa on oltava nuoria, kauniita ja älykkäitä, ja tuossa vaiheessa tyyppi on jo siinä iässä missä jotkut on hoivakodissa. Kukaan ei taas sano mitään.
Onhan se toki sanonut, että näistä ei sitten puhuta mitään, mutta siinä on saattanut osin olla sitä, että pitäisi otteen muihinkin mimmeihin enemmän kuin sitä että yhteiskunta ei hyväksyisi . Jos sanoo samat jutut kaikille teineille, niin tämmöisen tyypin logiikalla saattaisivat olla toisistaan mustasukkaisia. Hän on ehkä jotenkin sillä tavalla vinksahtanut, että elää oikeasti jotain Nuori Jumala -harhaa. Eikö näillä kulttijohtajilla useinkin ole jotenkin täysin harhainen käsitys maailmasta, ja itsestään jonain yli-ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein taivastella täällä esityksen heikkoa laatua. Se varmasti satuttaa (lisää) näitä mukana olleita (silloin alaikäisiä) tyttöjä, että heitä nyt tällä tavalla täällä arvostellaan.
Ei heidän osuutensa ole mitenkään huono. Sitä paitsi hehän vasta opiskelivat teatteria.
Joo, ei heidän osuudessa ole mitään vikaa, vaan siinä miten maestro on kattauksen vanha mies vs kymmenet nuoret naiset esitellyt. Eikä tässäkään ilmeisesti ole mitään vikaa, kun kerran kulttuuriväki ja poliitikot ovat vaan taputtaneet hommalle. Tytöillä itsellään ei ole mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Onkos kukaan lukenut tän kirjoja? Millaistahan kamaa mahtaa olla...
Toivottavasti ei ainakaan jatkossa lue, eiköhän riitäisi tämän ihmiskauppiaan ja hyväksikäyttäjän rahallinen tukeminen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se käsikirjoitus ja ohjaus ollut se arvostelun kohde täällä. Ei tyttöjen suoritus sinällään.
Käykäähän tutustumassa drom.fi sivustoon. Siellä on esillä narsistin koko kuva. Apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se käsikirjoitus ja ohjaus ollut se arvostelun kohde täällä. Ei tyttöjen suoritus sinällään.
Nimenomaan.
Tunnettu taiteilija pitää valtakunnallisesti talevisioitavan juhlakonsertin, johon hilaa harrastelijateatterin nuoria kanssamuusikoiksi.
Kuka vakavastiotettava taiteilija tai teatteri toimii näin?
Tukien myöntämisessä ei ole tutkittu B:n pedagogisia pätevyyksiä. Ilmeisesti romanikortti toimii Kelakortin tapaan. Rahoittajat ovat toimineet hyväksikäyttöjen mahdollistajina . He tässä syytettyjen penkille joutaisivat.
Muuten: aika helposti näyttävät nuoret naiset lankeavan tuollaisten koijarien vempautuksiin. Onhan näitä joogaguruja, tanssinopettajia yms. ollut posessa asian tiimoilta. Yhteisenä tekijänä eksoottinen ulkomaalainen mies...
Vierailija kirjoitti:
Tukien myöntämisessä ei ole tutkittu B:n pedagogisia pätevyyksiä. Ilmeisesti romanikortti toimii Kelakortin tapaan. Rahoittajat ovat toimineet hyväksikäyttöjen mahdollistajina . He tässä syytettyjen penkille joutaisivat.
Muuten: aika helposti näyttävät nuoret naiset lankeavan tuollaisten koijarien vempautuksiin. Onhan näitä joogaguruja, tanssinopettajia yms. ollut posessa asian tiimoilta. Yhteisenä tekijänä eksoottinen ulkomaalainen mies...
Aika harva suomalainen kokee romanimiehet eksoottisena ulkomaisena miehenä... Salli mun nauraa. Eiköhän me kaikki olla nähty näitä eksoottisia romanimiehiä ihan lapsuudesta saakka omilla paikkakunillamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ton Mercedes Bentson poikaystävä ole se kaksoismurhaaja rikollispomo Raninen? Mahtaa tulla Baltzarilla kivaa jos vankilaan asti päätyy. Ei sillä, ihan oikein tollaselle paskalle.
No onpa ukon sitten löytänyt..
Niin? Millainen olisi pitänyt löytää? Joki hyväksikäyttävä setämies vai?
Siis Raninenhan on setämies?
Toki jos on tottunut seitenkymppisiin, voi nelikymppinen tuntua nuorelta, mutta se nelikymppinen nimenomaan on setämies ja seitenkymppinen taas papparainen eikä mikään setämies.
Hyväksikäytöstä en tiedä, sitä tuskin Raninen harrastaa, mutta totuus on, että Raninen on 42v ja Mercedes Bentso 26v, eli aivan täysi setämiessuhde kyseessä.Heidän asiansa tietysti ja varmaan toi Bentso hakee kaiken kokemansa jälkeen turvaa reilusti vanhemmista (rikollisista) miehistä, mutta oli vaan pakko huomauttaa, että Raninen nimenomaan on setämies jos joku ei sitä tiennyt.
Tykkään monista Mercedes Bentson kappaleista ja siitä, miten hän antaa äänen näille vähän vähemmän keskiluokkaisille vaikeille aiheille ja miten on puhunut niistä avoimesti.
Mutta olen tosi huolissani hänen miesvalinnastaan. Uskon, että on mahdollista, että Raninen on rauhoittunutkin. Ja ymmärrän, että kun ihminen on menettänyt jo nuorena uskon siihen, että kukaan välittää, silloin kaipaa vahvaa suojelijaa, tarvittaessa lain nurjalta puolelta. Hän käsittelee tätä jossain kappaleissaankin. Poliisi ei ollut välittänyt selvittää asiaa, kun häntä käytettiin lapsena seksuaalisesti hyväksi. Tietysti se lähettää vielä lisää viestin, että on täysin arvoton. Ja että esimerkiksi poliisi ei todellakaan ole ystävä.
Murhaaja on turvallinen valinta etärakkautena silloin kun hän istuu elinkautista ja ei pääse tapaamaan usein ja on tavallaan koko ajan kontrollin piirissä. Mutta entä sitten kun hän pääsee vapaaksi ja alkaisi ns. tavallinen elämä ja tulee riitoja? Kun tyttöystävä tekeekin jotain "tyhmää"? Valittaa jostain? Alkaa näyttäytyä rasittavana, jos on eri mieltä?
Ajattelen, että kaikille periaatteessa kannattaisi antaa tilaisuus, mutta jos ihminen on valmiiksi kokenut hyvin kovia asioita, suhteeseen alkaminen kaksoismurhaajan kanssa näyttäytyy edelleen hyvinkin kirjaimellisesti flirttailuna kuoleman kanssa. Itsetuhoiselta hommalta.
Tuntuu vaikealta kirjoittaa tätä, koska osin ihailen Mercedes Bentsoa. Ja vedotaan, että "ei saa puuttua ihmisten yksityisasioihin" ja "ei kuulu muille". Mutta kun sitten jälkeenpäin aina sanotaan, että "miksei kukaan sanonut mitään". No siksi kukaan ei sano, kun ajatellaan, että "ei kuulu minulle" tai "on heidän yksityisasiansa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva suomalainen kokee romanimiehet eksoottisena ulkomaisena miehenä... Salli mun nauraa. Eiköhän me kaikki olla nähty näitä eksoottisia romanimiehiä ihan lapsuudesta saakka omilla paikkakunillamme.
Mä koen. Ja nimenomaan negatiivisessa mielessä.
Ei hitto, kamala!