Sunnuntai aamuna lasten kanssa leikkipuistossa olevat isät on viikonloppuisiä
Sillä muuten puistossa olisi lasten kanssa äiti.
Kommentit (6)
Aijaa. Pitääpä kertoa tämä havainto miehelle joka lähti lasten kanssa puistoon että minä, äiti, saan nukkua aamulla pitkään.
Mun mies lähti just lapsen kanssa ulos. Ihan naimisissa ollaan.
Mä jäin kattomaan netflixiä.
Sunnuntaiaamuna puistossa lasten kanssa olevista isistä osa on viikonloppuisiä, tai muuten vaan eronneita isiä. Ja niiden valioluokkaa, koska laiskat isät tuuppaavat lapselle vain pelin käteen.
Mun eksäni herätteli lastamme kahdeksan jälkeen ja palaavat jo treeneistä. Eroisäkin voi olla hyvä isä.
Pisteet miehille, jotka menevät lasten kanssa puistoon ja harrastuksiin.
Tässä on varmaan osa totta. Mun exä on just nyt lasten kanssa puistossa, mutta eipä tuollista näkynyt ikinä silloin kun asui meidän kanssa. Käyvät usein myös jäähallissa, uimahallissa, retkillä jne, osittain siksi koska isällä on pikkuinen asunto jossa ei juurikaan tekemistä ole.
Exä näkee lapsia noin 1 yön viikossa, edellisestä iltapäivästä/alkuillasta seuraavaan aamupäivään. On tuolloin heille enemmän läsnä kuin meillä asuessaan oli koko viikon aikana. Tyytyväinen olen nykytilaan.
Viikonloppuaamuisin tosiaan näkee paljon isiä puistoissa. Ehkä osa on ihan ydinperheellisiä viisaita, jotka antaa vaimolleen yhden vapaa-aamun. Mutta varmasti moni on juuri noita yksiöissä asuvia etäisiä.
Sinulla ap ei ilmeisesti ole lasta ja/tai miestä?