Appivanhemmat tuomassa koiran hoitoon kuukaudeksi
Meidän kesälomien aikaan, lähtevät ulkomaille. Tai tämä on suurinpiirtein vain ilmoitettu miehelle että hoitovastuu jää meille. Olenko tökerö, minun mielestä tosi itsekästä, koska kesäloma on meilläkin vain kerran vuodessa ja mikä vastuu koirasta tulee ja se rajoittaa. Vai olemmeko me vain itsekkäitä, kun emme auttaisi?
Kommentit (21)
Ihanko tästä sait idean kääntää asetelman toisinpäin?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6579457/jatkuva-koiranhoitoavun-pyytami…
En ottaisi. Tuollainen ei ole mikään ilmoitusasia.
Minun anoppini sopi aikoinaan kälyni kanssa että tämä voi asua meillä kun käy opintojen takia Helsingissä. Tämä vain ilmoitettiin miehelleni joka on täysi tossu öitinsä kanssa. Minä kieltäydyin majoittamaata, koska asian sopiminen meni ihan ihme järjestyksessä.
Käske viemään koirahoitolaan se elukka. Kuukausi on pitkä aika ja jos koira on räävitön käytöstavoiltaan, niin se kuukausi on todella pitkä. Tai sitten miehes hoitaa sen kun on mennyt lupaamaankin.
Olisitte ilmottani, että ette ole tällä hetkellä kotona. Vaikea ottaa koiraa vastaan,kun olette kaukana lomalla.
Vaikka olisi miten hyvin koulutettu koira, niin onhan kuukausi pitkä aika hoitaa sellaista. Rajoittaahan tuo nyt teidänkin loman viettoa.
En suostuisi, mutta miehesi olisi pitänyt sanoa tämä heille jos silloin kun ilmoittivat tuovansa. No mutta vielä ei ole liian myöhäistä. Ei tuollaista voi vaan olettaa.
Jos se on kosto siitä että viette lapsenne heille hoitoon?
Hoidan kaverin koiraa kaksi viikkoa lomallani. Olen kotona, niin tuleepa lenkkeiltyä.
Voit lähteä omalla lomallasi yksin matkoille ihan ilmoitusasiana ja jättää miehen kotiin hoitamaan vanhempiensa koiraa.
Viet sen löytöeläintaloon: tällänen löytyi kadulta.. Tai pyydä tuttua viemään, ettei itte jää kiinni jos kyselevät kuka tai minkä näköinen ihminen sen koiran toi.. Sanot et se karkasi jo heti ekana päivänä, etkä viitsinyt soittaa ettei heillä mene heti loma pilalle. Soita vaikka päivien päästä, kun sitä on " etsitty".
Mitä "tökeröä" sinä teet? Tåysi kynnysmatto ja lapanen.
Ei kun äkkiä itsekin kuukauden lomaa varaamaan itselle, miehes saa jäädä koiranhoitajaksi.
Tuo koira mulle. Ihana olisi hoitaa koira kuukauden.
Onneks mulla allergia, niin en ota yhtäkään rakkia edes eteiseen käymään.
Olipa tyhmää olla kysymättä sopiiko koiranhoito teidän lomasuunnitelmiin. Missä tuollaisia ihmisiä elää?
Vierailija kirjoitti:
Viet sen löytöeläintaloon: tällänen löytyi kadulta.. Tai pyydä tuttua viemään, ettei itte jää kiinni jos kyselevät kuka tai minkä näköinen ihminen sen koiran toi.. Sanot et se karkasi jo heti ekana päivänä, etkä viitsinyt soittaa ettei heillä mene heti loma pilalle. Soita vaikka päivien päästä, kun sitä on " etsitty".
Vitsinähän sä tän kirjoitit mut silti mietin miten lapsellisia ja raukkamaisia voi aikuiset ihmiset olla. 😂 Jos ei suoraan osaa sanoa että "Ei käy, en hoida" vaan järjestää tuon yksinkertaisen lauseen sijasta tuollaisen naurettavan shown niin jotain on todella isosti päässä vialla. 😂
Ihana.
Minkälainen koira? 🐶🐕