Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen tykkää itse erittämästään pahasta hajusta

Vierailija
24.11.2019 |

Eli oma kakka haisee hyvälle, muiden ei. Vähän niin ku itsestää saa vitsailla, mutta loukkaa jos toinen tekee pilaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut, minä en.

Arvostan puhtautta ja siisteyttä enkä lähde minnekään, jos en ole käynyt suihkussa. 

Vierailija
2/6 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut, minä en.

Arvostan puhtautta ja siisteyttä enkä lähde minnekään, jos en ole käynyt suihkussa. 

Tarkoitin siis esim. Oman ulosteen hajua, kum sen tekee tai pierun. Totta kai minäkin liikun puhtaana kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tykkää. Oksennus meinaa joskus tulla. Mihin toi väite oikeen perustuu??

Vierailija
4/6 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma kakka kyllä hyvälle haise, mutta ei yleensä niin pahalle kuin muiden.

Vierailija
5/6 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nykyihminen on vieraantunut luonnosta, jos oma ulosteen hajukin oksettaa, näkemisestä puhumattakaan. Yleisissä vessoissa sen vaan huomaa, ettei sinne pönttöön edes katsota ja muuta kuin äkkiä kansi kiinni ja vedon jälkeen juosten ulos vessasta. Itsehän haistelen analysoiden ja ulosteen koostumuksen silmämääräisesti tarkastellen, onko ruuansulatuksessa mahdollisesti jotain hämminkiä.

Vierailija
6/6 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mistä tämä taas johtui; aamulla kun tein kakkaa, ajattelin ah ihana paha ulosteeni haju. No sitten kun olin ollut vähän aikaa poissa wc:stä ja jotain sinne piti mennä toimittamaan ja vieläkin haisi, ajattelin hyi saatana että haisee tuo kakkani haju vieläkin..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme