Kun haluaisit kostaa jollekkin niin paljon
Kyseessä on melkein pakonomainen tarve kostaa. Jos minua kohdeltiin vuosia kuin paskaa, petettiin, käyttäydyttiin kuin minua ei olisi edes olemassa muiden kanssa oltaessa eli hävettiin, haukuttiin ja ties mitä muuta niin eikö se ole ihan luonnollista tuntea vihaa ja katkeruutta? Oli minussakin vikaa, koska en lähtenyt vaikka olisi pitänyt vaan jostain helvetin syystä jäin ja jaksoin henkistä väkivaltaa
Kommentit (57)
Kosto on parasta kylmänä. Eli malta mielesi ja saat kostoksi tai ainakin vahingonilon.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin kostamaan - Se on mukavaa puuhaa! Kysy apuja jos tarvitset, minulta löytyy aina muutama master plan narsistisia sadisteja varten.
Mikä olisi hyvä tapa kostaa? Tiedän kyseisestä henkilöstä "salaisuuden" mutta olen luvannut etten kertoisi kenellekkään. Toisaalta haluaisin vain kertoa jokaiselle vastaantulijalle
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin kostamaan - Se on mukavaa puuhaa! Kysy apuja jos tarvitset, minulta löytyy aina muutama master plan narsistisia sadisteja varten.
Mäkin tarttisin master planin sadistia vastaan. Enkä tosiaan halua itse saada mitään tuomioita. Ainoastaan kostaa. Eikä ole kyse parisuhteesta, vaan mun lapsen huonosta kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi hyvä tapa kostaa? Tiedän kyseisestä henkilöstä "salaisuuden" mutta olen luvannut etten kertoisi kenellekkään. Toisaalta haluaisin vain kertoa jokaiselle vastaantulijalle
Kerro tänne. Asianosaiset arvaa, ei muut.
Ovatko nämä kosto-oikeutus-ajatuksesi todenperäisiä, vai omia katkeria harhojasi?
Kerro se salaisuus tänne ja muutenki paremmin taustaa niin mietitään yhdessä kostoa
Paras kosto on unohtaa paska ja jatkaa elämäänsä. Paska kyllä saa kostonsa muutakin kautta. Turha sinun on siihen energiaasi ja aikaasi käyttää. Hän on saanut sinulta jo enemmän kuin on ansainnut.
Laita yksityiskohtia, olen ilkeiden kostosuunnitelmien ammattilainen. Tehdään sinulle joku oikein hyvä! 😈
Vierailija kirjoitti:
Paras kosto on unohtaa paska ja jatkaa elämäänsä. Paska kyllä saa kostonsa muutakin kautta. Turha sinun on siihen energiaasi ja aikaasi käyttää. Hän on saanut sinulta jo enemmän kuin on ansainnut.
Tämä on vanha virsi, jota narsistiset sadistit käyttävät pelastaakseen nahkansa. Sori babe, nyt ei mene läpi - tulee turpaan niin että taikinanaama lätisee ja setämiesperse hyllyy!
Minä aion kostaa. Jos poliisi ei auta minua, itan vasaran ja hakkaan sitä miestä sillä. Toivottavasti kädet tohjoksi, ettei voi enää ikinä satuttaa ketään muuta.
Toki saan tuomion, mutta ehkä toisessa maassa tehtynä se tieto ei löydä kotimaahani asti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vanha virsi, jota narsistiset sadistit käyttävät pelastaakseen nahkansa. Sori babe, nyt ei mene läpi - tulee turpaan niin että taikinanaama lätisee ja setämiesperse hyllyy!
Sori babe, mutta et nyt yhtään tiedä mistä puhut. Paskaa on tullut niskaan enemmän kuin tarpeeksi. Mutta mitäpä siinä vellomaan. Elämä on liian lyhyt sellaiseen. Toki jokainen tekee valintansa. Jos haluaa velloa paskassa niin siitä vaan.
Luotan siihen, että karma hoitaa homman. Facebookista ja Instragramista voi stalkata sopivasti, että osittain näin on jo käynyt. Jatkoa odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Minä aion kostaa. Jos poliisi ei auta minua, itan vasaran ja hakkaan sitä miestä sillä. Toivottavasti kädet tohjoksi, ettei voi enää ikinä satuttaa ketään muuta.
Toki saan tuomion, mutta ehkä toisessa maassa tehtynä se tieto ei löydä kotimaahani asti...
Kyllä löytää, joten en suosittele. Turha pilata omaa elämäänsä yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Sairaita olette. Ei mulla muuta.
Mistäpä päin Suomea haukutaan sairaaksi? Taidetaan arvata...
Juu, silloin kun on kokenut suuria mitätöinnin ja jopa fyysisen pahoinpitelyn tuntemuksia päälle iskee se vihan tunne joka aiheuttaa katkeruutta.
Miten sitten siinä kannattaa toimia.
Unohda kosto. Unohda viha. Valitse elää elämääsi vapaana. Täytä itsesi asioilla jotka ovat terveitä.
Pakkomielteisiin on saatavilla apua. Hanki sitä ennen kuin teet jotain, millä pilaat elämääsi entistä enemmän.
Olen siis itsekkin mies ja tämä "salaisuus" on että henkilö jolle haluan kostaa on kaappihomo, jolla on nykyisin muka tyttöystävä ja lapsi. Kyllä, herranvuonna 2019 pitää peitellä homouttaan. On konservatiivisesta perheestä ja satuin ihastumaan häneen kunnes tajusin että haluaa vain peitellä koko juttua. Henkinen väkivalta oli läsnä jatkuvasti. Petti siis tyttöystäväänsä minun kanssani, ja toisinpäin olin typerä kun suostuin siihen. Ovat vieläkin yhdessä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaita olette. Ei mulla muuta.
Mistäpä päin Suomea haukutaan sairaaksi? Taidetaan arvata...
Kerropa arvauksesi. Kerron sitten osuiko lähellekään. Sairasta tuollainen kostonhautominen on ihan kaikkialla maailmassa.