Kun haluaisit kostaa jollekkin niin paljon
Kyseessä on melkein pakonomainen tarve kostaa. Jos minua kohdeltiin vuosia kuin paskaa, petettiin, käyttäydyttiin kuin minua ei olisi edes olemassa muiden kanssa oltaessa eli hävettiin, haukuttiin ja ties mitä muuta niin eikö se ole ihan luonnollista tuntea vihaa ja katkeruutta? Oli minussakin vikaa, koska en lähtenyt vaikka olisi pitänyt vaan jostain helvetin syystä jäin ja jaksoin henkistä väkivaltaa
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteisiin on saatavilla apua. Hanki sitä ennen kuin teet jotain, millä pilaat elämääsi entistä enemmän.
Haluatko kertoa millä tavalla olet kiusannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion kostaa. Jos poliisi ei auta minua, itan vasaran ja hakkaan sitä miestä sillä. Toivottavasti kädet tohjoksi, ettei voi enää ikinä satuttaa ketään muuta.
Toki saan tuomion, mutta ehkä toisessa maassa tehtynä se tieto ei löydä kotimaahani asti...Kyllä löytää, joten en suosittele. Turha pilata omaa elämäänsä yhtään enempää.
En voi antaa asian olla. Se ukko on sairas sekopää ja minä kostan, jos en sa laillista kautta oikeutta. Se on ihmishirviö. Aion kertoa suoraan kaikille, jos työpaikkaan vaaditaan puhdasta rikosrekisteriä, ettei minulla ole sellaista, koska kostin kauheuden itse, kun en saanut muuta apua.
Ihmisten kuuluu saada oikeutta, tai sitten on itse toimittava ja saatava oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteisiin on saatavilla apua. Hanki sitä ennen kuin teet jotain, millä pilaat elämääsi entistä enemmän.
Joidenkin elämä on jo pilalla, ja kosto kruunaa lopun. Kannattaa miettiä ennen kiusaamista ketä kiusaa. Joskus napsahtaa nakki.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itsekkin mies ja tämä "salaisuus" on että henkilö jolle haluan kostaa on kaappihomo, jolla on nykyisin muka tyttöystävä ja lapsi. Kyllä, herranvuonna 2019 pitää peitellä homouttaan. On konservatiivisesta perheestä ja satuin ihastumaan häneen kunnes tajusin että haluaa vain peitellä koko juttua. Henkinen väkivalta oli läsnä jatkuvasti. Petti siis tyttöystäväänsä minun kanssani, ja toisinpäin olin typerä kun suostuin siihen. Ovat vieläkin yhdessä
Ap
Ja mitenhän tuo paljastus auttaisi sinua. Saisit vain vihat niskoillesi, kun tyttöystävä syyttäisi luultavimmin myös sinua perheensä rikkomisesta. Sekö sitten olisi kivaa ja helpottaisi oloasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itsekkin mies ja tämä "salaisuus" on että henkilö jolle haluan kostaa on kaappihomo, jolla on nykyisin muka tyttöystävä ja lapsi. Kyllä, herranvuonna 2019 pitää peitellä homouttaan. On konservatiivisesta perheestä ja satuin ihastumaan häneen kunnes tajusin että haluaa vain peitellä koko juttua. Henkinen väkivalta oli läsnä jatkuvasti. Petti siis tyttöystäväänsä minun kanssani, ja toisinpäin olin typerä kun suostuin siihen. Ovat vieläkin yhdessä
Ap
Ja mitenhän tuo paljastus auttaisi sinua. Saisit vain vihat niskoillesi, kun tyttöystävä syyttäisi luultavimmin myös sinua perheensä rikkomisesta. Sekö sitten olisi kivaa ja helpottaisi oloasi?
Ei heillä ole mitään perhettä, eksäni lapsi ei ole tuon tyttöystävän lapsi :D erosivat hetkeksi ja sitten tämä tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin elämä on jo pilalla, ja kosto kruunaa lopun. Kannattaa miettiä ennen kiusaamista ketä kiusaa. Joskus napsahtaa nakki.
Jep. Kosto kruunaa sen, ettei sitä elämää saa koskaan raiteilleen. Ilman kostoa se on mahdollista. Tiedän kokemuksesta. Jos olisin vihani vimmoissa sortunut kostoon, en taatusti olisi nyt tässä missä olen. Kannattaa siis todella tarkkaan miettiä ennen kuin toimii, vaikka kuinka paha olo olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kosto kruunaa sen, ettei sitä elämää saa koskaan raiteilleen. Ilman kostoa se on mahdollista. Tiedän kokemuksesta. Jos olisin vihani vimmoissa sortunut kostoon, en taatusti olisi nyt tässä missä olen. Kannattaa siis todella tarkkaan miettiä ennen kuin toimii, vaikka kuinka paha olo olisi.
Joopa joo.
Haluaisitko kertoa kiusaamisestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei heillä ole mitään perhettä, eksäni lapsi ei ole tuon tyttöystävän lapsi :D erosivat hetkeksi ja sitten tämä tapahtui
Ilmaisu "tyttöystävä ja lapsi" antoi olettaa, että lapsi on sen tyttöystävän kanssa. Edelleenkään en ymmärrä, miten paljastus sinua auttaisi. Siltikin saisit luultavasti ne vihat niskoillesi. Parempi siis vain antaa olla ja keskittyä omaan elämään ja traumoista toipumiseen.
Kosatatko vain sen takia kun hän ei valinnutkaan sinua?
Sorry nyt vaan, mutta rule nro:1 Jos toimella satuttaa edes välillisesti alaikäistä lasta niin sellaista ei tehdä. Yhdenkään lapsen perusturvallisuutta ei loukata yhdenkään aikuisen narsistisen loukkauksen takia. Lapsia suojellaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Haluaisitko kertoa kiusaamisestasi?
En todellakaan halua palata siihen enää kertaakaan. Minulla on nyt hyvä elämä. Turha menneitä on tähän sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sinulla homostelusta todisteita? Arka paikka ”ystävällesi”? Aloita kautta rantain jostakin hänen puolitutustaan, johon ”tutustut”, ja näytät sitten valokuvia ”luottamuksella” ”elämäsi rakkaudesta”. Huhumylly - paras mylly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tästä. Kauniisti sanottu.
Kiusaajat pelkää oikeasti kostoa. Kerran olen kiistellyt kiusaajan kanssa aiheesta. Kiusaaja kauhisteli, että kostaminen on ihan kauheaa, minä sanoin että tavallaan inhimillistä ja että ymmärrän tavallaan. Kys. kiusaaja ei kiusannut minua kuin epäsuorasti. Ei oikein tajunnut, kuinka hyvin olin kartalla selkäänipuukottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kosatatko vain sen takia kun hän ei valinnutkaan sinua?
Luultavasti tuo on se pohjimmainen syy, vaikka ap tuskin sitä myöntää. Jätetyn miehen katkeraa tilitystä. Rikotaan perhe, kun en saanutkaan sitä mitä halusin. Vähän liiankin tuttua tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sinulla homostelusta todisteita? Arka paikka ”ystävällesi”? Aloita kautta rantain jostakin hänen puolitutustaan, johon ”tutustut”, ja näytät sitten valokuvia ”luottamuksella” ”elämäsi rakkaudesta”. Huhumylly - paras mylly.
Myös naisystävän tuttavapiiriin voisi tehdä pienen ”tutustumiskeikan” ja aivan aavistamatta kertoa menneestä rakkaudesta... ”Ai sä tunnet sen? Ei hitto! Lapsi - ei ole totta siis! Joo, olen varma, itse sen kanssa sekstasin!”
Vierailija kirjoitti:
Sorry nyt vaan, mutta rule nro:1 Jos toimella satuttaa edes välillisesti alaikäistä lasta niin sellaista ei tehdä. Yhdenkään lapsen perusturvallisuutta ei loukata yhdenkään aikuisen narsistisen loukkauksen takia. Lapsia suojellaan aina.
Mites rule toimii kääntäen?
Eli kun sadisti loukkasi mun alaikäistä lasta, niin saanko kostaa ihan miten vaan?
Vierailija kirjoitti:
Tähän erittäin painavasti vahva sama. Lapsi on täysin viaton isänsä toimiin, joten häntä ei pidä sotkea aikuisten sarvien kalisteluun.
Paras kosto on menestyä elämässä ja olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Paras kosto on menestyä elämässä ja olla onnellinen.
Höpö höpö.
Mä en lähtisi kostamaan, koska tiedän että muut kuin minä joutuisi kärsimään. Näin siis minun tapauksessani, sinun tapauksesta ja koston kohteen vaarallisuudesta en tiedä.