Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia on sinua eniten yllättänyt viiden vuoden sisällä?

Vierailija
23.11.2019 |

Tai onko ollut jokin asia mikä menikin todella hienosti mutta ihmetytti silti kovasti?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se millainen narsisti magneetti olen tai toivottavasti olin.

Halunnut läheisille hyvää ja nämä ovat todella ottaneet kaiken irti.

Vierailija
42/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että todellinen pieni suureliitti johtaa maailmaa ja on kurjuuden ja monen asian takana eikä se itse asiassa kiinnosta ihmisiä ollenkaan.

Sitten syytetään Jumalaa kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä tavallinen ja normaali 40v nainen jäin yksin eron jälkeen.

Vierailija
44/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että parisuhteen löytäminen onkin yllättävän vaikeaa. Tässä on siis oltu yli 5 vuotta sinkkuna. Edellisen (ja ainoan) parisuhteen päättymisen jälkeen ajattelin, että ehkä tässä ollaan maksimissaan joku 1-2 vuotta sinkkuna. Olin sinkkuuntuessa kuitenkin n. 20v, asuin suuressa kaupungissa ja kävin paljon opiskelijatapahtumissa. En olisi varmaan kestänyt, jos olisin tiennyt jo 5v sitten, että ei paljon säpinää tarvitse odotella. Missä kaikki kiltit, empaattiset ja fiksut miehet?

Vierailija
45/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksin jää kun sairastuu pahasti. Vuodessa häviää kaikki.

Vierailija
46/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämäni rakkauden, jonka kanssa menin naimisiin 2 v sitten. Ostettiin omakotitalo tänä vuonna, suuri unelma toteutui. Mulla ja miehelläni on ihanat työpaikat (ja mahtavat pomot), töihin saa mennä aina hyvillä mielin.

Jos joku olis sanonut mulle 6 vuotta sitten että nämä asiat tapahtuu ja toteutuu, olisin nauranut surkuhupaisaa naurua enkä todellakaan olis uskonut. Olin ollut pahasti koulukiusattu ja itsetunto aivan 0. Luulin etten ikinä saavuta mitään, enkä löydä rakkautta. Ne fiilikset oli aika karseita. Nyt kaikki on toisin. :)

Vierailija
47/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan sekaisin.

Vierailija
48/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turv*apaikan*hakijoiden massatuleminen ja siihen liittyvät ongelmat

Vierailija
49/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turv*apaikan*hakijoiden massatuleminen ja siihen liittyvät ongelmat

Tämä! Niitä kuhisee täällä meidän suht. pienelläkin pitäjällä ja aivan tässä omakotitaloalueen lähettyvilläkin alkanut näkyä. Vissiin rahaa tulee valtiolta sen verran et omia kotejakin ostaa jo?

Vierailija
50/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutiaistulva

Vierailija
51/51 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sketsihahmoiksi luokiteltavat ihmiset ovat nykyään oikeita poliittisia päättäjiä.

Enemmän ja enemmän olen sitä mieltä, että asioista päättämään pitäisi saada oman alansa asiantuntijoita, eikä missejä, viihdetähtiä, filosofian/kielien maistereita yms. turhaa väkeä.