Ei varaa parturiin enkä siksi saa naista
Joudun ajamaan hiukset itse koneella lyhyeksi siiliksi, eivätkä naiset tykkää miehestä ilman hiuksia.
Kommentit (30)
Anna kasvaa pitkäksi vielä jos on kihara niin hyvä! useimmiten naiset tykkää
Kannattaa hyväksikäyttää opiskelijapartureita. Niiltä saa halvalla hiustenleikkuun.
Kurdipartureilta saa aika kökköjä pikaleikkauksia, en suosittele.
Hyvä hiustenleikkaus miehille alkaa sieltä 20 eurosta ja hintahaitarin yläpäässä n. 40€ jolla saa jo todellisen ammattilaisen leikkauksen.
Varmasti löytyy n. 250€ vuodessa hiusten ylläpitoon ellei ole sossun tulojen varassa.
Olen saanut eniten naisaloitteita itse ajetulla siilillä. Pitäis vissiin alkaa parturiks.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut eniten naisaloitteita itse ajetulla siilillä. Pitäis vissiin alkaa parturiks.
taidat kusettaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei irtoa kymppiä kerran kuussa niin ei taida olla kauheasti varaa treffaillakaan. Vai pitääkö naisen maksaa omien kahviensa lisäksi myös sun?
tarjoan aina naiselle treffeillä. Mutta lyhyen mallin siistinä pitäminen vaatiin noin kerran/kk parturia, eli puhutaan vuositasolla noin 35x12 = 420e summasta, joka on melko suuri.
ap
Et saa näistä, mutta tarjoat aina naiselle, täh?
Katso Googlesta "Parturit hintavertailussa", mieheni maksaa kympin kerta ja parempi parturi kuin ennen.
Eikä tuo 35 € ole paljon. Naisilla tuo ei riitä mihinkään.
Peeniksen tulee olla pitempi kuin tukka
Se tunne kun ei tarvitse käydä parturissa vaan itselle kasvaa siisti surffarin/jugoslaavi tukka.
Vierailija kirjoitti:
Siisti ponnari on tosi hot miehellä. Uuh!
Jos on hyvä pylly niin ja laiha niin menee takaapäin naisesta. Tykkään <3.
Käy halvemmalla parturilla. Mä olen nainen ja mun hiustenleikkuu maksaa luottoparturilla noin 10 euroa. Miesten lyhyen mallin leikkaa varmasti nopeammin ja siksi myös halvemmalla. Parturila siis on käytössä käytettyyn aikaan perustuva veloitus riippumatta siitä, kenen ja minkälainen tukka on kyseessä.