VaateGalluppi :Mitä sinulla on juuri nyt päällä ja ikäsi?
Aloitan: 41 vee, siniset pillifarkut ja lyhyehkö löysä keltainen neule. Tietenkin myös alusvaatteet ;)
Kommentit (53)
Merinovillaneulehame, jonka itse neuloin syksyllä, neulepusero, neulelegginssit ja villasukat. Mua palelee lähes aina, nytkin. Täytyy vetää vielä huopa harteille. 59-v.
Alushousut, legginsit, villasukat ja flanellipyjaman yläosa.
Violetti huppari ja lila t-paita. Mustat pillihousut, harmaat sukat. Ja alusvaatteet. Päässä löysä tummansininen pipo. :D
27v
43 v. T-paita, pitkät alushousut (alla lyhyet) ja sukat. Kotona sisällä.
Olen alasti. Mietin, mitä pukisin illan juhliin.
N38
Ikä 45 ja päällä EMP.n Odin-toppi, eye of Horus-pikkarit ja pelkissä tangoissa poseeraava joulupukki-sukat. Ei muuta päällä.
Alushousut, rintsikat, sukkahousut, minihame ja poolopaita, 48v.
Vierailija kirjoitti:
Haaroista avoimet stringit ja nännitasselit.
M45
Nyt on pakko kyllä kysyä, mitä vit*ua noilla stringeillä tekee? Vehkeet roikkuu vapaana kuitenkin.
Adidaksen ikivanhat mustat nappiverkkarit, musta narutoppi, punaiset villasukat ja 2 kissaa. Olen oikeasti jumissa näiden kissojen alla, toivottavasti ei tule vessahätä :D Ai niin ja ikä on 40.
Neulepaita, huivi, lyhyt farkkuhame, leggingsit ja talvilenkkarit. Näin ruokakaupassa/kahvilla. N38.
Alusvaatteet, t-paita, tummansinen Dieselin collegepaita, itse ommellut mustat bambuviskoosi-collegehousut, sukat ja anopin neulomat Converseilta näyttävät villasukat. N37
Kingsland ratsastus sukat. Ostettu tänä vuonna. Yhdelle parille taisi tulla hintaa noin 7e.
Metsästystarvike myymälästä ostettu t-paita. Noin 10v vanha ja hintaa oli noin 10e.
Alushousut noin 10v vanha ja hintaa en muista
Rintaliivit ostettu tänä vuonna hinta noin 10e
Huppari ostettu tänä vuonna hinta noin 20e
Rennot halvat arkivaatteet
https://silputtusilpuksi.blogspot.com/