VaateGalluppi :Mitä sinulla on juuri nyt päällä ja ikäsi?
Aloitan: 41 vee, siniset pillifarkut ja lyhyehkö löysä keltainen neule. Tietenkin myös alusvaatteet ;)
Kommentit (53)
Mustat pikkarit Cubuksesta ja musta/valkoinen , partakoneenterä- kuvioitu miesten toppi Cybershopista. Ei muuta, ei edes meikkiä. Löhöän rastat silmillä sohvalla peittojen keskellä ja juon kahvia. Ikää vielä hetken 39.
Hihaton toppi ja shortsit. Fleecetakki tarvittaessa. N54
Rintsikat ja puuvillaneule. Pitäis laittaa sukat ja etsiä puhtaat pikkuhousut.
N44
Vierailija kirjoitti:
Rintsikat ja puuvillaneule. Pitäis laittaa sukat ja etsiä puhtaat pikkuhousut.
N44
Minkä kokoiset rintsikat?
Cat sukat dimex housut ja T-paita.
Kittaan pojan huoneen seiniä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Olen kotinaturisti.
Siis olen 57v.
Puuvillaiset pikkuhousut, elloksesta hankitut n. 30 € maksaneet paksut leggarit ja Marimekon ystävämyynnistä ostettu mustavalkoinen Räsymatto-kuosinen mekko/tunika, olen aina kotona avojaloin, onneksi on lämpimät lattiat. Ikää on 64 vuotta, olen eläkeläinen. Näitä Marimekon mekkotunikoita minulla on vissiin kuusi, eriväreissä.
Pikkuhousut, sukat, collegehousut, t-paita ja huppari. N56
Collegehousut, pitkähihainen fleecepusero joka on oikeastaan pyjaman yläosa, lämpösukat, Lidlin t-paitaliivit ja Venäjältä tuliaisena saadut mummoalkkarit. N54
Harmaat leveälahkeiset velourhousut ja valkoinen puuvilla-T-paita. 47.
Alushousut, sukat, t-paita, verkkarit ja huppari. 38 v.
Mustat fleecehousut, valkoinen t-paita ja viininpunaruutuinen flanellipaita.
N44
Mustat legginsit ja violetti tunika, jossa hihat kyynerpäihin asti. 21 v.
Villasukat, ei muuta. Lattia on vähän viileä.
N61v
25 v. Sukat, pitkälahkeiset alushousut, farkut, rintsikat, t-paita, pitkähihainen pusero.
Cittarista ostettu vaaleansininen toppatakki, alla collegepaita ja mustat lökäpöksyt, colleget myöskin.
N26
25 v - Beiget kollarihousut, musta naruolkaintoppi ja vihertävät, läpikuultavat, kimallekeijusiivet. Ja nyt sain myös taikasauvan, must go... :D
53 v: H&M fleecetakki (saatu tilauksen mukana ilmaiseksi n 10v sitten), Esprit yöpaita, Uniqlo lämpökalsarit, alusvaatteet, villasukat. Tykkään merkkivaatteista :)