Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤TAMMENTERHOT maanantaihin¤¤¤

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Piti käydä lukaisemassa viikonloput pinot, ennenkuin alan kirjoittelemaan yhtään mitään. Ei tullut juurikaan avattua konetta viikonloppuna.

[b]Potkumopo[/b], pahoittelut keskenmenosta. Kyllä se kirpaisee kuulla aina kun joku poistuu joukosta ja todentotta miettii, että onko itse seuraava... Toivon sinulle pikaista uudelleen plussaamista!

[b]levinia[/b], mulla on kans paino tippunut toista kiloa, kun ei yhtään tee mieli makeaa tai rasvaista. Raikkaita hedelmiä vaan ja oikeaa (koti)ruokaa. Mulla on myös koko ajan jano (?) ja se on kai myös pistänyt aineenvaihdunnan hyrräämään... ja nuo hedelmien kuidut kai myös. Monella tuntuu olevan alkuraskaudessa jo ummetusta, mutta mulla on ihan toisin päin...

[b]Eev@[/b], mulla on myös iho reagoinut, mutta toisin päin. Kasvojen ja selän iho on ollut toista vuotta aika huonossa kunnossa ja nyt ne on tosi hyvät. Oikein nautin kun kasvojen ihokin on kunnossa ja eloisan näköinen, aiemmin ollut näppyläinen ja kuolleen/elottoman näköinen. Oiskohan sitten poika tulossa...kun jotkut sanoo että tyttövauva " rumentaa" äitiä (=näppylät) ja poikavauva kaunistaa... Itsellä onkin kieltämättä pikkuisen poikaolo...

Onko ketään muuta alkanut janottamaan selkeästi enemmän? Mua janottaa tosi paljon varsinkin illalla ja aamulla, sekä yöllä jos herään vessaan. Kummallista? Mutta kuuluu kai asiaan.

Mulla onkin huomenna se " virallinen" alkuraskauden ultra, viikko sitten ultrattiin sen papakokeen yhteydessä ja syke ym. löytyi. Nyt jännää nähdä onko sikiö kasvanut normaalisti viikon aikana. Jollakin oli tänään ultra, tulethan sitten kertomaan kuulumisia!

terkuin [b]Sinda rv 7+1[/b][/color]

Vierailija
2/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna on ollut erikoinen olo,kamala jano ja mitään ei tekis mieli syödä...

Pakotin itseni kuitenkin syömään leivän janyt olo on pikkusen huonovointinen.

Ei kuitenkaan niin että oksentaa pitäisi,itse asiassa oksenna erittäin harvoin,koska edes oksennustaudissa en oksenna ellen laita sormia kurkkuun...ja semmoista en ole ajatellut kylläkään tehdä.

Vettä menee mullakin aivan kamalat määrät muutamassa tunnissa saattaa mennä litra vettä jos ei enemmänkin.

Yöllä varsinkin on se kaikista kovin jano minullakin.

tosin saa sitten hypätä kyllä myös vessassa.

Maha on nyt alkanut alhaalta muistuttaa istuessa palloa,nuorin lapsemme kattelikin eilen että missä vauva nukkuu,kun mahaan tuli tuommoinen kohouma.

En sitten tiedä onko kyseessä vain turvotus vaiko joko maha alkaisi näkymään.

Viikkoja on nyt kuitenkin vasta 9+5 jos laskut paikkaansa pitää.

Eilen sain itselleni vihlomisia kun käytin koiraa ulkona ja se on kamala vetään joten saa tästä lähin mies käyttää kokonaan jos mahaan alkaa aina sen jälkeen vihloa.

Muuten olo ihan hyvä ja niin vielä tuohon iho kommenttiin että minulla on nyt kanssa erittäin huono iho,eli näppyjä kamalasi ja rasvoittuva iho.

Nyt taas vuoro seuraavalle tammentero vartoojalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkumopolle pahoitteluni!

Me ollaan kohta lähdössä vähän pyöräilemään pojan kanssa, kun sää näyttää noin hyvältä. Samalla käydään Ikeassa katsomassa pojan huoneeseen jotain kivaa. Yleensä ei kyllä mitään löydy, kun lähtee varta vasten katsomaan ja olisi rahaa jotain ostaakin. Mutta sitten kun ei ole pennin pyörylää, niin löytyy kaikkea ihanaa ja halpaa.

Minulla tuli taas illalla vähän pyyhkiessä verta. Tämä on kyllä ihan kauheaa, kun tulee näitä päiviä. Olen jotenkin ihan varma, että ei tästä hyvä seuraa. Mutta toisaalta ikuinen optimisti kun olen, haluan uskoa, että kaikki on kuitenkin ok. No, aika näyttää mitä tästä seuraa...

Täytyy lähteä!

Taneli 8+3

Vierailija
4/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkumopolle sympatiat...kurja juttu.

Säännöllisesti olen käynyt kuulumisianne lueskelemassa, mutta kaikennäkösen touhuilun ja väsymyksen takia ei ole tullu kirjoiteltua...nyt olitasin pari päivää vapaata ja olo on huomattavasti parempi kuin viime viikolla. Mulla on töissä fyysisesti aika raskasta ja kotonakin tätä hommaa riittäis, niin välillä on kyllä aika sippi olo. Aamusin jaksaa vielä aika hyvin, mut ilasin iskee väsymys ja joskus todella huono olo. Eiköhän se tästä...

Mäkin säikähdin viime viikolla samasta syystä kun sä, Taneli. Olin yövuorossa ja vessassa käydessä tuli paperiin sellasta hailakkaa verta...olin tietty ihan paniikissa. Mut sen jälkeen ei ole mitään tullu, ja nyt jälkeenpäin mietin et oiskohan se tullu vaan noista limakalvoista, ne kun on tosi kuivat. Toivotaan parasta puolin ja toisin:)

Neuvolassakin on nyt käyty ja papereita täytelty. Dopplerilla yritettiin kuunnella sydänääniä jo, ei kuulunut, mut kuulemma syke näkyi ruudulla. Tänään pitäis varata np-ultra, se menee kyllä tuonne juhannuksen jälkeiselle viikolle. Ehkä sen jälkeen uskaltaa kuuluttaa kaikille tästä salaisuudesta:)

Bellevue ja sintti 9+2

Vierailija
5/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua kirjoittaa etta kaikki on hyvin! Olo on mita seesteisin, ei kipuja ja muita nippailuja ja masukin alkaa pikkuhiljaa kasvaa (ei pelkkaa turvotusta) Uutta viikkoa aloiteltiin, mullakin siis rv 7 tanaan, sekin piristaa!

Ei mitaan superohjelmaakaan edessa, pienta kotityota ja kunhan vaan olen!

Ihoista viela, etta kaikista neljasta edellisista tytoistani mulla ei ollu mitaan iho-ongelmia, kasvot oli kuin morsiamen, heh hee! Kylla tuohon hiukan vaikuttaa mita suuhun pistaa( tai on pistamatta) paljonko juo jne..

Eilen laskeskeltiin miehen kanssa ' tarppiaikaa' - pahasti nayttaa silta etta olis just' oviksen aikaan tullu pupuiltua! Nyt mies ' pelkaa' etta poika olisikin tulossa...heh hee. Olisi niin viidennen tyton puolesta...Kovin lohduttelin etta nuo laskennat on niin epatarkkoja +/- 3 pv heitoilla, ettei sita varmasti tieda kuin ultrassa!

Mutta nyt muille tilaa; hauskaa paivaa kaikille!

Vierailija
6/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa liityn joukkoonne. Eli tervehdys kaikille! Kymmenes raskausviikko meneillään ja eka lapsi tulossa. Laskettu aika olis tuossa 4 tammikuuta ja turkulaiseksi lapsi syntyy ;))

Raskaus on muuten sujunut mulla tähän asti ihan kohtalaisen hyvin, mitään hälyyttävää tai pelottavaa ei ole ollut. Kenellekään ei olla vielä kerrottu, koska haluan odottaa tuohon ekaan ultraan ja on ollut niin paljon kaikenlaista muuta ystävillä ja suvussa, että oon odotellut ihan tarkoituksellisesti. Eikä tätä oikein itsekään tajua vielä.

Aamupahoinvoinnista ei oo tietookaan, mutta.... Klo 15.30 iskee niin paha iltapäivä ja iltapahoinvointi, että yäk vaan... Mikään ruoka ei maistu ja makaan sohvalla kuin kunnon krapulassa. No ehkä parempi näin päin niin ei tarvitse töissä yms. selitellä sitä sen enempää.

Mukavaa, että tammikuisillekin on tällainen oma lista :), jeps takaisin töihin....

-E-

Vierailija
7/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesäinen keli, piristää vähän mieltä. Eilen kävin nopeasti kyselemässä kuinka aikaisin ne liitoskivut oikein voivat alkaa, sillä eilisen pesäpallopelin jälkeen minulla tuli aivan valtavat häpyluukivut ja käveleminen sattui aivan hirveästi nivusiin, paikallaan ollessankin tuntui siltä kun joku olisi lyönnyt häpyluuhun ( tiedättehän, kun pikkutyttönä putoaa pyörän tangon päällee...) hain sitten kaikkea tietoa lantion löystymisestä ja liitoskivuista ja kyllähän se vaan niin vissiin on että näinkin aikaisin voi olla, soitan tosin iltapäivällä neuvolaan kun alkaa puhelin tunti ja kyselen kyllä vielä sieltäkin.

No tänään käveleminen on kipeää, mutta häpyluuhun ei jomota enää, täytyy varmaan siirtyä johonkin rauhallisempaan ureiluun (uinti, pyöräily) kun tärinä on kuulema pahasta.

oikein aurinkoista alkuviikkoa kaikille!

Vierailija
8/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taas vähän kirjoittelen kuulumisia, kun ei joka päivä edes kerkeä koneelle ja sitten luetaan taas muutaman päivän pinot. On mukamas niin kiireinen elämä :)

Oma napa voi hyvin, ei oikeastaan enään yhtään huonovointisuutta tai mitään sen kummempia kummituksia.

Täytyy varmaan tästä lähteä kohta ulkoilemaan kun siellä on niin hieno ilma. Ja pukea tuolle pojan nassikalle vaippa päälle. Olemme niin harjoitelleet ilman vaippaa oloa ja hyvin se lähti (huom. lähti) käyntiin. Kaikki pisut ja kakat tuli hienosti pottaan tai pyttyyn, mutta tänä aamuna on meininki aivan eri maata. Pojan mielestä on nyt NIIIIIN hienoa pissata seisoaltaan ja joka paikkaan, Tai ei missään nimessä ainakaan sinne minne pitäisi. Sanoinkin jo isännälle että saa kohta alkaa itsekin käydä istualtaan tekemässä tarpeitaan kun poika niin ottaa mallia miten isot miehet pissaa! :)

Kun tarkoitus olisi että ennen tammikuuta poika olisi jo vaipoista oppinut, helmikuussa täyttää sitten kaksi. Nyt on lämmin kesä edessä ja hyvä aika opettelulle.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.

rv 9+5 *menee siivoamaan TAAS yksiä pissoja lattialta*

Vierailija
9/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkumopolle hali, voi kuinka kurjaa näinkin myöhäisessä vaiheessa =(

Itselleni kuuluu hyvää, olo on mitä paras. Kaksi pienimmäistä nukahtivat eilen 19 aikoihin ja heräsivät tänään 07.10, eli nukkuivat tosi hyvin. Pelkäsin jo että heräävät viideltä, onneksi eivät =)

Loman eka päivä ja vanhemmat lähtevät mummon mökille yhdeksi yöksi. Ulkona paistaa aurrinko, että sinne ollaan menossa, lapset ovat jo lähtökuopissa....

Noniin ja sitten piti siivota koiranpaskat, hyi kamalaa...Siis täällä sisällä... Oksennusta pitelin. Jo kolmatta viikkoa ja ei hajuakaan siitä että missä ne tarpeet tehdään..

Mulla on ekaan ultraan vielä 2 viikkoa, jännittää =)

Tuosta että tyttö vie kauneuden, se on sopinut muhun tosi hyvin! On ollut vaivoja ja turvotusta ja masennusta, mutta poikaa odottaessani olo on ollut hehkeä ja tasainen, ihan kuten pikkumies itsekin syntyessään! Minä näen joskus ihmisestä kumpi tulee, ja en ole vielä koskaan arvannut väärin. Mutta aina en " näe" . Iselläni tämä ei toimi, valitettavasti =) Nyt viimeeksi olin varma että tulee tyttö ihan siitä päivästä asti kunt esti näytti plussaa, ja tyttö tulikin. Tähän astisilla oireilla voi tulla kumpi vaan. Loppuraskaudessa ne oireet on sitten erkaantuneet, tyttö tai poika oireiksi. Mutta tämähän on tosi henkilökohtainen juttu. En usko että kukaan osaa ennustaa, vaan arvata hyvin. Näin teen myös minä. Aika hyvät mahdollisuudet on kun on 50% mahdollisuus olla oikeessa =)

Sykkeet yhtenä esimerkkinä, kaikilla lapsilla on ollut 130-140. eli ei mitään poika tai tyttösykkeitä.

Vierailija
10/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tietysti pitäisi lukea että vanhemmat lapset lähtevät mummon mökille, nämä vanhemmat täällä talossa eivät kyllä pääse lähtemään minnekään...

Täällä vaasassa ei sanota ultrassa että kumpaa odottaa, ainoastaan kolmannessa raskaudessa mulle kerrottiin lääketieteellisitä syistä, meillä on perinnöllinen tauti joka perityy vain tytöille, ja silloinkin sanoivat väärin. Tyttöä odotettiin ja poika tuli ja se ultra-arvaus tehtiin rv. 37 !!! Eli pieleen voi mennä.

2 tyttöä 3:sta on sairastanut tämän perinnöllisen epilepsian, yksi vakavemmin ja toinen lievemmin. Tästä syystä toivon vain että syntyvä lapsi on terve, oli mitä sorttia tahansa. On niin rankaa aloitaa äitiys viemällä lapsi tehohoitoon =(

Hyvää päivänjatkoa teille kaikille!

Vierailija
11/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lukemalla nuo viikonloppupinot sillä jostin syystä en ole saanut aukeamaan taaskaan näitä vauva-sivuja.

Emma04: Mahtavaa, että sydänäänet ovat kuuluneet! Toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin!

Itse tutkiskelin noita vanhoja raskauden seurantakortteja ja ensimmäitä odottaessa olin käynyt ekassa neuvolassa 10+5 ja silloin oli sydänäänet kuuluneet. Toisessa taas 11+1 eka neuvola ja sydänäänet kuuluneet. Nyt mulla taitaa olla 10+0 kun menen torstaina neuvolaan. Jännittää että kuuluuko sydänäänet?!

Mulla kun otetaan tuo verenpainemittaus, niin on jonkinlaista jännistystä kun ne ovat korkeat yleensä aina. Ja loppuraskaudessa vaan nousevat. Mites muilla onko tälläistä jännitystä?? :) En tiedä, mulla vaan sydän alkaa pomppiin hurjaa vauhtia kun mittaus alkaa. Yritän muka hengitellä rauhassa, mut silti joudutaan usein ottamaan uusiks.

Ihanaa, tytöt tuossa kikattelevat toisilleen.. kerrankin tulevat toimeen ja ei isompi kiusaa. Pitäis alkaa laittaa kuopus päiväunille..

Hyvää alkavaa viikoa kaikille!

Aurinkoisin terveisin *täällä mukavasti paistaa*

mellum ja vauva 9+4

Vierailija
12/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut keskenmenon kokeneille, ja tervetuloa listalle pian takaisin.

Pitkästä aikaa nukuin näin hyvin ja pitkään. Muutaman kerran heräilin aamulla, nyt vain poikkeuksellisesti sain unen päästä uudelleen kiinni. Meillä oli jo 8v hereillä, ajatteli kuulemma antaa äidin nukkua. Viikonloppuna alkoi aivan kauhea etova tunne. Heti kun maha vähän tyhjeni, alkoi pahoinvointi. Pieni välipala, niin heti helpotti. Ja tämä kun ei ole vain aamuista vaan koko päivästä. Ja tästä päivästä taitaa tulla samanlainen... Ei ole oikein muita oireita, paitsi rintojen arkuus ja pieni 37,1-37,5c lämpö ja väsymys. Toivottavasti pahaolo ei kestä kauan, ei ole kivaa koko ajan syödä jotain.

Tuossa just mietittiin miehen kanssa kumpi otetaan, aitiyspakkaus vai avustus rahana. Toisaalta olisi uusia vaatteita, mutta kirppikseltä saa uuden veroisia 0,50-1e. Vanhoja on jotain jäljellä, osan olen antanut kaverille. Vielä reilut pari viikkoa ekaan neuvolaan. Vähän jännittää. Ja ultra menee heinäkuun lopulle johonkin kun rv on nyt 7+3

Vierailija
13/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa...kyllä on väsy! pikku herran otin väliimme " nukkumaan" klo 6 ja siinä pyöries kello meni lähes kasiin kunnes luovutettiin ja nousin pojun kans ylös,huono-olo kokoajan ja väsyttää armottomasti ja viluttaaa,onpa siis auvoista..

Mies ei voinut olla kertomatta jo muutamalle kaverilleen,sillä raukalla tieto niin polttelee,kuin raha lapsella kaupassa :)

Perheet ei vielä tiedä,aateltiin juhannus viikolla kertoa ekan neuvolan jälkeen..

Eilen iltakin meni niin poskelleen ja olen siksikin niin väsynyt,mun ex jaksaa yhä tehä niin maksimaalista kiusaa koko ajan.kaksi isompaa lasta oli isällään viikonlopun ja kun tulivat takaisin alkoi sieltä taas se kiusan teko.. tytön todistus oli kuulemma pohja noteeraus joka on tietty mun vika,mutta musta sillä on ihan ok todistus ja ope kehui myös ed. vanhempain vartissa jossa olin... en tajua kui se sen niin tulkitsee sitten ,toka luokkkalaisella kun on kirjallinen arvostelu,ei numero...

Sitten sen piti alkaa hakee riitaa kesä loma jaksoista jotka ME muutettiin kovalla työllä jo ennemmin kun ei herralle käynyt ja TAAS nissä oli vikaa..

Ei jaksa millään tätä enää,Olin illan ihan poikki kun hermostuin ja itkin..

Sossuun tuntuu olla turha yhteydes,kun se ei niitä kuuntele...

No,se siitä,pakko purkaa..

Nyt meen ihmistään tään kalpean naamani ja pöyhkö tukan ,että päästään kauppaan,MOI!

Maria ja himpula 8+0

Vierailija
14/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein rupes ärsyttämään tänään kun on kipeitä finnejä varsinkin leuassa ja suunympärillä. Mietityttää jo et saankohan niitä edes hääaamuksi piiloon...no kaipa se mies huolii mut finnisenäkin, mutta olis kuitenkin kiva olla nätti:)

Joskus teininä söin aknelääkkeitä ja ne kyllä paransi ihon, joten mulla on jo ollu joku 5 vuotta ainakin ihan hyvä iho ja nyt sit tuli nää finnit. Toivottavasti menevät pois yhtä nopeesti kun tulivat.

Nyt on mulla viikko neuvolaan. Pelottaa jo etukäteen kun ei se mies sinne pääse kun työvuorot taas muuttui ja mulla on taipumusta pyörtyillä jo verenpainemittauksessa, verinäytteestä puhumattakaan. Viimeksi joku terkka oikein pelästy kun multa lähti taju, kun ei kait oo tottuneet että pelkässä verenpaineen mittauksessa joku pyörtyy:) Joo ja en tiiä miten selviin synnytyksestä sit joskus:) Ei mua pelota sinällään, mut inhottavaa vaan kun aina pyörtyy/tulee huono olo.

Jeps, nyt takasin koulutehtävien pariin.

Vierailija
15/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin ensikäynnillä neuvolassa ja paljon tuli oppaita ja lehtisiä, tässä tää loppupäivä meneekin kun niitä lueskelee =).

Torstai aamuyöllä lähdetään 2 viikoksi Los Angelesin lämpöön miehen veljen luo, vähän alkaa jo olemaan matkakuumetta.

Matkan takia nyt päätinkin varata ajan alkuraskauden ultraan ja sain ajan jo huomiseksi, eli huomenna saan kuulla mitä tuolla mahassa tapahtuu. Tätä ultraa mietin jo aikaisemminkin kun mulla ei ole ollut mitään hirmuisia oireita, tulee itselle sellainen varmuus että siellä joku on.

Pähkäilin kauan uskallanko mennä, jos uutiset onkin huonoja niin matka menee pilalle, mut sitten ajattelin asian niin päin että mukavempi mennä sinne ja kuulla että kaikki on kunnossa ja jos jotain huonoa tulee, niin ainakaan ei asiaa tarvitse murehtia töissä, voi olla hyväkin että pääsee täältä pois hetkeksi oman kullan kanssa ja yrittää päästä asiaasta yli, ei tarvitse yksin kotona asiaa murehtia tuskissaan.

Mutta toivotaan että kaikki on hyvin ja saan pysyä tässä ryhmässä mukana!

Vierailija
16/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Virallinen ekaneuvola takana!!!! Nauroin kyllä th:lle, et olenhan tuota jo kolmesti täällä käynyt.... =) Laput ja liput saatiin kuntoon, verikokeissa tuli käytyä ja puntarilla( JAIK!!!!) mutta en saanut huomaustusta painosta ja sanoi että olin ihan järkevästi ajatellut kun en ollut esikon jäljiltä laihduttanut, kun kerran heti uutta lasta haluttiin (heti ja hetihän tuo on tulossakin). Ja sanoi että painon nousua ei ole pakko seurata, jos ei halua. On kuulemma muutama nainen, jotka ei halua puntarille nousta ja näin ollen ei heidän tarvitsekkaan, siis jos pissa ja verenpaineet yms. ovat kunnossa, tosin sanoi, että suosittelee käymään ennen synnytykseen lähtöä, jotta osaavat lääkärit antaa tarvittaessa oikean määrän lääkettä.

Painoindeksi uhkaa sokerirasitusta ja tietenkin kun edellisessä raskaudessa oli. Neuvoi jo nyt tarkkailemaan ruokaa ja mittaamaan veriarvoja, niin voi olla ettei puhkea koko tauti. En siis tarvinnut viimeksi insuliiniä vaan ruokavalio riitti.

Sydänääniä ei edes yritetty kuunnella (niin vähän viikkoja) ja ultra oli osastolla, joten ei voitu katsoakkaan...harmi, mutta perjantainahan ne hyvin näkyi, täytyy siis vain luottaa!!! Sitten otti vielä pari bakteerinäytettä, kun tuohon mahaan edelleen koskee, niiden vastaus tulee loppuviikosta.

Seuraava neuvola olisi sit heinäkuun ekaviikolla, mutta käski soittaa aiemmin, jos siltä tuntuu,e ttä tarvitsee todistusta, että mahassa kaikki on hyvin!!! AIVAN IHANAA!!!!! oli tuo kuulla. Lupasi tunkea minut jonnekkin väliin, jos soitan (siis tekee niin myös muille) ja kuunnellaan sydänäänet.

Nyt tuli hupatettua oikein urakalla!! Täytyy viedä neiti pihalle, ennen kuin sade alkaa... Hyviä vointeja!!

-E-

Vierailija
17/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on laskettyaika 21.1 ja toista odotan. Ensviikolla on eka neuvola.

Alku on mennyt hyvin lukuunottamatta kammottavaa pahoinvointia mikä alkaa aamulla ja kestää iltapäivään asti. Ja alavatsan kipuja on ollut jonkun verran mutta ne alkaa nyt helpottamaan.

Yhdenkerran tuli sellainen outo lorahdus verta mutta se oli todellakin vain pieni llorahdus eikä sen enempää. Tiedä sitten mikä ihme se oli? Siihen ei liittynyt kipua tms.

No täytyy tästä lähteä pihalle kun siellä on niin kaunis ilma :)..

Vierailija
18/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai on noita pilviä ruvennut kerääntymään taivaalle, toivottavasti ei ala satamaan.

Halit Potkumopolle!

Nyt kaikki hyvin, mutta eilen mulla pisteli ja viilteli kohdun paikkeilla ihan kauheesti ja välilihan seutuvilla kanssa. Se säikäytti pahasti. Mut nyt kaikki siis ok, se eilinen johtui ehkä vaan siitä että kiinnikkeet veny ja paukku, mulla kun on takana 2 sektiota. Toivon ainaskin niin.

Kateellisena luen kun muut kertovat neuvola käynneistään, mun eka visiitti 3.7. Alkuraskauden ultraan en oo ajatellut meneväni, vaikka saattaa se mieli muuttuakin, nyt vasta 5+5?

Tään meillä alkoi sitten puisto ruokailu :D Pojat oli ihan innoissaan kun sai syödä ulkona ja kun oli niin paljon väkeä.

-MM- ja baby

Vierailija
19/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpas ehdinkö kirjoittelemaan ennen kuin tyttö herää unilta..

Viikonloppupinot kyllä lukaisin eilen, mutten viikonloppuna joutanut koneelle. Ehkä ihan hyväkin pitää välillä vähän taukoa näiltä sivuilta?! Tulee aika ahkerasti viikolla kuitenkin täällä pyörittyä..

Pahoittelut keskenmenon kokeneille, aina nuo uutiset pysäyttävät:(

Täällä taas iho on paremmassa kunnossa kuin yleensä, silloin tällöin

tulee muutama pieni näppy eikä muuta. Ja myös ekassa raskaudessa

iho oli koko raskausajan tosi kivassa kunnossa, ja hiukset myös:) Katotaan kuis nyt käy!

Birgit2: Me mennään ihan samoilla viikoilla:) Minullakin menossa rv 7+3, mukavaa kun perjantaisin aina vaihtuu viikko niin on helppo muistaa!

ON: Edelleen väsymys painaa, päikkärit piti taas ottaa:( En kyllä muista ekassa olleen tälläistä väsymystä näin pitkään.. Kuinkahan kauan tätä oikein jatkuu? Joo, pitäisi olla hiljaa; mitäs valittelin aiemmin oireiden vähyydestä?!Öklötys olokin iskee joka päivä jossain vaiheessa, syömällä jotain se helpottuu. Aina päikkäreitten jälkeen näköjään on huono olo. Myös minua janottaa ihan kauheasti tällä hetkellä, koko ajan saisi litkiä vettä.

Nyt taitaa tyttö kyllä haluta pois sängystä ja minunkin pitää saada vetää, joten se on moro:)

Vierailija
20/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kirjoittelen. LA on 16.1. ja ennestään minulla on 3-vuotias tytöntyllerö.

Raskaus on tähän asti sujunut hyvin, väsymys on ollut aika musertavaa.

Kataya rv 7+6