P:O:P:n talvihaalareiden koot
Minkä kokoiset talvihaalarit ottaisitte 3,5 v tytölle / 100 cm / hoikka. Ja 5,5 v pojalle / 117 cm / hoikka.
Kommentit (4)
Meillä on aina aiemmin ollut vain Reimatec:n välikausi- ja talvivaatteita. Viime talvena pääsin vihdoin ostamaan POP:n välikausivaatteet kevääksi, enkä niitä enää vaihda pois. Tytöllä on 92 cm haalari käytössä, on aivan upea istuvuus hoikalle. Poika käyttää kaksiosaista pukua; mahtava sekin. Meillä ei täällä Keski-Suomessa ole liikettä, joten joudun varaamaan puhelimessa ja käyn viikon päästä sen sitten ostamassa. Siksi kyselen, että varaus menisi hyvin. Molemmille tullut hurjasti pituutta viime aikoina.
ps: Molo tulee jäämään aina kauppaan tuon nimen takia:(
ihan oikeastiko kukaan ei osaa kommentoida kokoja talvihaalareiden osalta tai verrata omaan lapseen??? Tulevana lauantaina pitäisi puvut hakea. Mitäköhän varaisin?
Moikka,
joko olet ostanut POP-haalarit lapsillesi? Mitä mieltä olet niistä? Itse olen viikonloppuna menossa ostamaan 5-vuotiaalle 105-senttiselle, hoikalle P.o.P -haalaria. Reimatecistä sopiva koko on 110 cm, mutta nyt pähkäilen, että uskaltaisinko ottaa P.o.Pista 116 cm...
jotain muuta merkkiä? Meillä ei kylläkään kokemusta P.O.Pin haalareista, mutta takista on. Takki on ainakin kovin leveää mallia ja joskus jonkun olen kuullut mainitsevan haalareista saman asian.
Meillä hoikka poikka ja ostin talveksi molon haalarin. Puku oli todella hyvä, malli istui just eikä melkein.