olkkarissa vaaleansiniset seinät! Minkäväriset verhot sopii?
Ostettiin just ihana talo jo sisustaa pitäs.
Mutta kun tuli tenkkapoo, seinät on olkkarissa oikein vaalean siniset...
Minkä ihmeen väriset verhot sinne sopis? Käykä turkoosi? Beige? Sininen, mutta millainen sininen?
Ihan pihalla...
Kommentit (5)
Kirjahylly on vaaleaa puuta...en nyt muista oliko koivua tai jotain :D
Vanhat sohvan rötisköt on ruskeaa nahkaa. Niitä ei raaski vielä uusia kun rahaa uponnut jo niin pirusti muihin hankintoihin. Mietin jopa niihin jotai päällisiä, mutta ymmärsin ettei nahkasohvien päällä pysy kunnolla ne viritykset.
Tarkoitus oli hankkia sit ne uudet sohvat vaaleampina versioina kun muksut oppii olemaan sotkematta :D
Itse kyllä pidän sinisestä väristä. Mutta muitten värien yhdistely vähän ontuu mulla.
Talo on " hengeltään" vanhanaikainen, perinteinen ja kunnostettu rintamamiestalo.
Vierailija:
Mä varmaan laittaisin valkoista tai luonnonvalkoista, riippuu sinisen sävystä. Eniten kyllä huonekalujen tyyli ja värimaailma vaikuttaa asiaan. Mikä lattiamateriaali? Talon tyyli, muut huoneet?
Laittaisin minäkin vaaleaa mielelläni, mutta ei oikein sovi pienten lasten kanssa, ymmärrettävistä syistä :D
Muut huoneet ovat pääsävyiltään vaaleat. Eteisessä on luonnonvalkeat puupaneloinnit. Keittiössä on vaaleat seinät, vaaleat puiset kaapistot ja sisustuksen värit yllätysyllätys sinisetä ja beigeä...ja ripaus tummaa oranssia piristämään.
Voihan niissä olla jotain tummansinisia kukka-aiheisia kuvioita, jos ei nappaa yksivärisyys. Valkoinen on aina sopiva väri. Jos et ihan heti vakuutu sävystä, niin kokeile vaikka miltä näyttää valkoinen lakanasi siinä ikkunassa. Roikota vaikka eri värisiä lakanoitasi värimallina. Anna olla sekä aamu, että ilta-auringon aikaan. Sitten kun teet kaikenlaista muuta ja silmäilet väriä puuhailun lomassa. Jos pakolla tuijotat oikeita värejä, se voi alkaa tympiä. Sama juttu hajuvesien valinnassa.
en muista nroani.
Vierailija:
Voihan niissä olla jotain tummansinisia kukka-aiheisia kuvioita, jos ei nappaa yksivärisyys. Valkoinen on aina sopiva väri. Jos et ihan heti vakuutu sävystä, niin kokeile vaikka miltä näyttää valkoinen lakanasi siinä ikkunassa. Roikota vaikka eri värisiä lakanoitasi värimallina. Anna olla sekä aamu, että ilta-auringon aikaan. Sitten kun teet kaikenlaista muuta ja silmäilet väriä puuhailun lomassa. Jos pakolla tuijotat oikeita värejä, se voi alkaa tympiä. Sama juttu hajuvesien valinnassa.en muista nroani.
Toi kuulostaa oikein hyvälle.
Ajattelin, että jos vaikka jotkut valkoiset lenkkiverhot olisi ja kaverina vaalean siniset paneeliverhot joissa valkoisia kuvioita? Jotain kuvioita kaipaan kuiteskin...yksisävyiset tuntuu vähän yksitoikkoisilta :)
Kaikista eniten harmittaa kun ei ole vielä varaa sohvia vaihtaa, ne on kaikista isoin ällötys ja sisustajan kammotus. Kun tykkäisin just mukavan kesäisistä ja heleistä väreistä, joten " kakan" ruskea ei oikein istu kaveriks :/
Mä varmaan laittaisin valkoista tai luonnonvalkoista, riippuu sinisen sävystä. Eniten kyllä huonekalujen tyyli ja värimaailma vaikuttaa asiaan. Mikä lattiamateriaali? Talon tyyli, muut huoneet?