Millaiset eväät Finnairin Euroopan lennolle?
Kuten tiedätte, pelkkä vesikin maksaa Finnairin lennolla, joten omat eväät ovat monasti edullisemmat. Mitä otatte mukaa Finnairin lennolle evääksi?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Luottokortin
Mitä laitat luottokortin päälle mausteeksi`?
Finnairin koneessa voi edelleen juoda vettä ilmaiseksi vessojen hanoista.
Euroopan lento kestää keskimäärin 2h. Oisko mahdollista että tuo 2h menisi ilman syömistä?
Kyllä minä sain vettä ilmaiseksi kun ostin lennolla sämpylän.
Pierulle tuoksahtavat kananmuna leivät rapisevassa leivinpaperissa.
Vierailija kirjoitti:
Euroopan lento kestää keskimäärin 2h. Oisko mahdollista että tuo 2h menisi ilman syömistä?
Minä tulin juuri kotiin Etelä-Euroopasta. Lento kesti yli 4h ja lähti niin aamulla etten ehtinyt syömään aamupalaa sitä ennen. Todellakin piti syödä lentokoneessa wmetten kuukahtanut, tosi ostin ruuan koneesta enkä ollut eväiden varassa.
Matkustan aika usein tyttäreni perheen luo Espanjaan eli 4h lento enkä koskaan ole kaivannut mitään syötävää lennon aikana. Toki meillä ihmisillä erilaiset tarpeet tässäkin asiassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottokortin
Mitä laitat luottokortin päälle mausteeksi`?
Riippuu siitä mitä on saatavilla
Missä vaiheessa vettä ei ole muka saanut, ainakin vielä pari viikkoa sitten sai
Taas jonkun läskin pitää mussuttaa kokoajan jotain kun keho huutaa sokeria
Jos on aamulento enkä ole syönyt aamiaista kotona tai kentällä niin ostan yleensä kentältä sämpylän mukaan. Koneesta saa vettä ja mustikkamehua veloituksetta (tai sai ainakin vielä huhtikuussa). Parin tunnin lennoilla en syö mitään.
Olen hoikka mutta kärsin hypoglykemiasta joten 4-5 tuntia ilman pientä suupalaa on ihan maksimi.
Em. lennoilla tarjotaan ilmaiseksi vettä ja mustikkamehua niin paljon kuin haluaa. Mulla oli lisäksi hätävarana suklaapähkinäpatukka mutta ei noin lyhyellä lennolla ehdi nälkä tulla :)
Sen 2h ajan pärjää syömättä. Sitten lähden Cathay Pacificillä, jossa lipun hintaan sisältyy 2 ruokailua ja olutta niin paljon kuin maistuu. Lipun hinta on silti 1200e halvenpi kuin Finnairilla.
Jos eväille on lennon aikana tarvetta, teen yleensä kotona sämpylän mukaan. Kentältä ostan siihen juoman oheen, se on kentällä tietysti kallista, mutta silti halvempaa kuin koneesta ostettu. Minulla on myös aina varalla pari suklaa- tai välipalapatukkaa siltä varalta, että lento olisi myöhässä tai tulisi muuta yllättävää viivästystä.
Vierailija wrote:
Sen 2h ajan pärjää syömättä. Sitten lähden Cathay Pacificillä, jossa lipun hintaan sisältyy 2 ruokailua ja olutta niin paljon kuin maistuu. Lipun hinta on silti 1200e halvenpi kuin Finnairilla.
Mä olen aika harvoin halunnut Kazakhstaniin tai Venäjälle. Muualle Eurooppaan ei ko. lentoyhtiöllä Hki- Vantaalta pääse. Mutta toki jos em. mainittuihin paikoihin joutuu lentämään, rajoittamaton viinatarjoilu auttaa kyllä tilanteeseen, ei siinä mitään.
Meillä lento kestää 3h ja ostan kentältä leivän tai sämpylän. Lennolla saa vettä ja mustikkasoppaa.
Pitkillä lennoilla (eikä ikinä finskillä) saa hyvät ruuat ja juomat
Osta mennessä kentän Alepasta kolmioleipä, joku hedelmä ja suklaapatukka evääksi. Eikös ne tarjoa vettä ja mustikkamehua ihan ilmaiseksi.
Raikkaita voileipiä
Vanukkaita
Mämmiä
Täytekakku
Luottokortin