Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alle 3v lasten molemmat vanhemmat voivat olla töissä?!?!

Vierailija
21.11.2019 |

Siis ihan vilpittömän ihmettelevästi kysyn.

Meillä 2v 4kk lapsi ja toinen 6v. Olen menossa töihin kun nuorempi lapsi täyttää 3v.

Varmaan tilanteeseen tottuisi, mikäli siis olisin jo takaisin työelämässä....mutta tällähetkellä kiitän jokaista kotipäiväämme. Arki on hektistä nytkin, koska vanhemmalla jo omia harrastuksia. Meillä ei ole tukiverkostoa, joten olemme lasten ja juoksevien menojen kanssa ihan yksikseen.

Minusta on ihanaa että saan nähdä lasten kasvavan ja oppivan koko ajan uutta. Saan olla auttamassa ja tukemassa. Minulla on mahdollisuus tehdä hyvää kotimaista ruokaa lapsille joka päivä. Nuoremman huonot yöt ei haittaa, koska silloin voimme nukkua päikkärit yhdessä.

Nostan kyllä hattua vanhemmille jotka töiden lisäksi jaksaa hoitaa pieniä taaperoita.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan yli kolmevuotiaan voi olla täysipäiväisesti töissä? kun päiväkoti on auki vaan klo 17 ja työmatkat suuntaansa yleensä tunnin niin voi olla töissä vain työpaikassa joka on 8-16. Missä sellainen työpaikka on? jamiten kerkeää ajoissa töihin kun päiväkoti aukeaa klo 7 ja töissä on oltava klo 8? kun julkisilla jos mussaat vaihdon, niin olet kusessa.

Nykyisin on tarjolla vain myyjän tms. kaikki päivät töissä milloin vain.

Mies yrittäjä ja kotona vasta aikaisintaan klo 17.30-18.00

Joten lapsen haku/vienti minun harteilla.

Korkeasti koulutettuna asiantuntijana en luonnollisesti tee myyjän töitä. Puoliso on yrittäjä ja teemme joka päivä niin, että toinen vie ja toinen hakee. Näin hoitopäivät ovat korkeintaan 8 tuntia, useimmiten alle sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla