Mut jos mä näänkin Salon aivan tyhjillään
Kommentit (25)
Tunnin juna ohi pyyhkäisee,
Salomailla tyhjä kumisee
Ei toivoa, ei työpaikkoja
Ei kukaan enää myy edes heroiinia
Salo, sulle tein mä laulun tään,
Surusilmin - hyvästi jää
Joki virtaa, ilman norppaa
Mummo katselee
Tyhjää torppaa
Mun pitäis lähtee tänään Saloon että repikää siitä. Tai sitten voi olla vaan vastaamatta puhelimeen.
Ei toril enää myyrä munkei,
Mul o hillo, onk sul tunkei?
Elkäähän nyt.. Salo on vetovoimainen ja virkeä kaupunki. VAIN reilun tunnin ajomatkan päässä Helsingistä.
Aikoinaan kun Microsoft siirsi toimintansa Keilaniemeen Salosta, niin eiväthän nämä insinöörit montaa viikkoa jaksaneet bussikyydissä istuskella työmatkojaan.
Liki kymmenen vuoden korpivaellus ohi Salo nousemassa isoksi muuttovoittajaksi!
Nokian ihmeet
Yhdistyivät uuteen maailmaan
Jäi vain peltomaata
Ja kuoret unelmaan
50 000 asukasta. Puolet enemmän kuin muualla. Jos se ei kuitenkaan tyhjene täysin.
Vierailija kirjoitti:
50 000 asukasta. Puolet enemmän kuin muualla. Jos se ei kuitenkaan tyhjene täysin.
Yhdistyisimme Lohjaan, mutta lohjalaiset ei halua. Yhdityisimme Paimioon, mutta paimiolaiset ei halua. Oisko joku Forssassa, että saatais pari asukasta alle eläkeiän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdistyisimme Lohjaan, mutta lohjalaiset ei halua. Yhdityisimme Paimioon, mutta paimiolaiset ei halua. Oisko joku Forssassa, että saatais pari asukasta alle eläkeiän.
Oih, teillä on jo niin surkeeta, että on jo vähän hilpeetä. Jatkakaa samaan malliin.
- Miksi Saloon ei voi ostaa junalippua?
- Lippu on jo Salossa.
Ymmärtääkseni se oli merkkinä siitä ettet ole tervetullut Saloon.Mutta jos koko Salo onkin koristeltu lipuin niin sinua on odotettu.Englannin kielisenä tässä kyllä tarkoitetaan käsittääkseni Tammisaarta.
Huvitti kun uutisoitiin että Salo on kääntynyt muuttovoittoiseksi samaan aikaan kun käytännössä koko muuttovirta oli Ukrainasta.
On parempi kun, sä unohdat mun.
Sieltä katoaa kokonainen kaupunginosa tunnin ja vähän yli vartin junan takia, kuka sinne jäisi?