Odotettavissa espanjattarien vyöry Suomeen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0d6cabf3-fd1a-4137-a196-7231201d141c…
Odotettavissa espanjattarien vyöry Suomeen? Naistenlehti lupailee outojen kuvien voimalla kymppitonnia suomalaismiehen kanssa tehdystä vauvasta
Nyt koitti se päivä, josta suomalaiset miehet ovat uneksineet...
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummat kaunottaret :D Onko kukaan näistä peräkammarin pojista käynyt Etelä-Amerikassa? Lyhyitä, tasapaksua pulleita naisia, joilla valtavat peikonnenät ja paljon komeammat parrat ja viikset kuin suomalaisilla miehillä. Saa ihmeessä ottaa sellaisen! Ja muistakaa, että heillä on temperamenttia. Koko ajan pitää kehua tai tulee nyrkistä. Miehen pitää huomata uusi kampaus (kun on sentti leikattu latvoista), uudet vaatteet (jopa sukat!) Ja niistä pitää kehua. Eri mieltä ei saa olla. Seksistä eivät ole kiinnostuneita, tai jos suostuvat harrastamaan, niin vain lähetyssaarnaajaa.
Ohis mutta kyllä eteläamerikkalaiset minusta ovat kauniita, sen vähän perusteella mitä olen nähnyt. Enemmän niitä puolukoita täällä näkee, latinonaiset ovat mielestäni enemmän muodokkaita kuin pulleita (eli joo reittä ja pyllyä löytyy). Olen käynyt Kolumbiassa, Brasiliassa ja Meksikossa ja nättejä naisia ovat. Enkä tuota käytöstäkään allekirjoita omien tuttavien kohdalla ainakaan. En ymmärrä miksi täytyy lytätä muita jotta voi nostaa itseään ylös. Nainen olen minäkin.
Suomalainen nainen on ihan samalla tavalla rásisti miten suomalainen mieskin on. Alkaa hirveä ulina jos tänne on tulossa kilpasisaria.
Opettelee lukemaan. Täällä on vaan kannustettu asiaan. Tervetuloa vaan latinonaiset tänne.
M82 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin saavat espanjattaret kokea karvaan pettymyksen, jos he tulevat Suomeen ajatellen, että täältä (ja etenkin jostain muuttotappiokunnista) löytyy kuvissa esiintyviä könsikkäitä.
Eipä ne espanjalaiset naisetkaan keskimäärin mitään kaunittaria ole... paljon lihavia ja muuten huonon muotoisia viiksekkäitä naisia...
:D Mitä sinä tiedät espanjalaisista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummat kaunottaret :D Onko kukaan näistä peräkammarin pojista käynyt Etelä-Amerikassa? Lyhyitä, tasapaksua pulleita naisia, joilla valtavat peikonnenät ja paljon komeammat parrat ja viikset kuin suomalaisilla miehillä. Saa ihmeessä ottaa sellaisen! Ja muistakaa, että heillä on temperamenttia. Koko ajan pitää kehua tai tulee nyrkistä. Miehen pitää huomata uusi kampaus (kun on sentti leikattu latvoista), uudet vaatteet (jopa sukat!) Ja niistä pitää kehua. Eri mieltä ei saa olla. Seksistä eivät ole kiinnostuneita, tai jos suostuvat harrastamaan, niin vain lähetyssaarnaajaa.
Ohis mutta kyllä eteläamerikkalaiset minusta ovat kauniita, sen vähän perusteella mitä olen nähnyt. Enemmän niitä puolukoita täällä näkee, latinonaiset ovat mielestäni enemmän muodokkaita kuin pulleita (eli joo reittä ja pyllyä löytyy). Olen käynyt Kolumbiassa, Brasiliassa ja Meksikossa ja nättejä naisia ovat. Enkä tuota käytöstäkään allekirjoita omien tuttavien kohdalla ainakaan. En ymmärrä miksi täytyy lytätä muita jotta voi nostaa itseään ylös. Nainen olen minäkin.
Suomalainen nainen on ihan samalla tavalla rásisti miten suomalainen mieskin on. Alkaa hirveä ulina jos tänne on tulossa kilpasisaria.
Näinpä. Ihan tutkittu juttu
mies51v
En ymmärrä miksi tästäkin aiheesta piti tulla tälläinen vihanlietsonta ja haukkumis aihe.
Minä en vain näe suomalaisissa naissia mitään hohdokasta tai kiinnostavaa, näen naisia päivittäin töissä ja vapaa ajalla mutta minulle ne on vain ihmisiä siinä missä me miehetkin.
Innostun ja pidän ajatuksesta jos tänne tulisi ulkomailta naisia, vaikka juuri espanjasta tai etelä amerikasta koska koen että ne naiset ovavat kiinnostavia ja viehättäviä, voisin jopa perustaa perheen sellaisen kanssa.
Mutta minulla ei niin kovaa tarvetta perheelle ja parisuhteelle ole että lähtisin hakemaan vaimoa ulkomailta, pärjään ja viihdyn myös hyvin sinkkuna.
Jos tänne niitä naisia tulisi ulkomailta niin aivan varmasti yrittäisin iskeä niitä ja pyrkisin niiden kanssa perustamaan perheen.
Minulle se on ihan fine jos naiset ajattevat suomalaisista miehistä samalla tavalla, minua se ei haittaa.
Ruotsissa se on kovin yleistä että siellä otetaan ulkomaalainen kumppani.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
"Alkaa hirveä ulina, jos tulee kilpasisaria"- kilpailemaan mistä?
Palsta-Keijoista vai petäkammarin -aikamiespoika-neitsyistä?
Voin vakuuttaa käsi sydämellä, että ei ole MINKÄÄNLAISTA kilpailutilannetta koskaan ikinä. Welcome, ladies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika oksettavia viestejä liittyen esimerkiksi espanjalaisten naisten ulkonäköön ketjussa. Sekö tässä nyt oli pääasia.
Kunnioittakaa enemmän rakkautta. Ei sitä maailmassa liikaa ole.
Kyseessä ei ole espanjattatet vaan Etelä-Amerikan väestö joka suurelta osin on mestitsejä , mulatteja, intiaaneja yms.
Ja tällä on merkitystä?
Nyt tarkkana ettei ketjua tarvitse sulkea rasismin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä : a)Tervetuloa naiset tänne ja b)Ihan vapaasti saavat sinua ja muita palstan tissiposki-keijoja iskeä, ette kuulu kohderyhmään(ettekä kenenkään muunkaan täällä/Suomessa)
MegaGringe. Mulla V kroppa ja posket lommolla 12kk vuodessa. Olen asunut Espanjassa ja on kokemusta espanjalaisista. Yhdessä asiassa olet oikeassa, siinä että en kuulu Suomessa suomalaisten naisten kohderyhmään kun en ole koskaan halunnutkaan suomalaista naista. Riitti että oli oma äiti suomalainen nainen. 19v samassa taloudessa suomalaisen naisen kanssa riitti.
Naisia tänne mahtuu, tervetuloa. Ei toki eläteiksi, vaan itselliseen elämään - tai mikäs siinä, jos mies ylläpitää ilman valtion tukitoimia.
Jos minulta menee mies ohi suun latinon vuoksi, se oli tarkoitettu niin. Minulle sitten joku toinen mies Suomesta tai muualta tai sinkkunakin pärjää, kun on ammatti eikä päihdeongelmaa tai ole syrjäytynyt maaseudun syrjäkylille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika oksettavia viestejä liittyen esimerkiksi espanjalaisten naisten ulkonäköön ketjussa. Sekö tässä nyt oli pääasia.
Kyseessä ei ole espanjattatet vaan Etelä-Amerikan väestö joka suurelta osin on mestitsejä , mulatteja, intiaaneja yms.
Ja tällä on merkitystä?
Mitä rasistista on todeta, että Etelä-Ameriikassa väestö on varsin sekalaista perimältään. Esim. Intiaani verenperintöä pidetään kehuskelun aiheena. Toki osa ihmisistä on eurooppalaista alkuperää siirtomaa kauden peruna.Tässä vaan huomautettiin että Etelä-Amerikkalaiset eivät ole espanjalaisia kielestään huolimatta. Virheellinen otsikointi johti keskustelua harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä on merkitystä?
Mitä rasistista on todeta, että Etelä-Ameriikassa väestö on varsin sekalaista perimältään. Esim. Intiaani verenperintöä pidetään kehuskelun aiheena. Toki osa ihmisistä on eurooppalaista alkuperää siirtomaa kauden peruna.Tässä vaan huomautettiin että Etelä-Amerikkalaiset eivät ole espanjalaisia kielestään huolimatta. Virheellinen otsikointi johti keskustelua harhaan.
Mestitsit on kauniita. T:nainen
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nuo mallikuvat 😂 Ei ihan vastaa todellisuutta...
Mainoksissa käytetään vielä nykyäänkin hauskannäköisiä ihmisiä sukupuoleen katsomatta. Kyllä siellä voi olla esimerkiksi pulleampiakin naisia ja miehiä mutta hekin ovat tyypillisesti naiset korostetun feminiinisiä ja miehet sellaisia lupsakanpulleita. Myyviä hahmoja kuitenkin aina. Tämän ei pitäisi olla uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä soisin, että maailman kriisi-alueilta tänne tuotaisiin naiset pikkulapsiensa kanssa. Ihan kauhea katsoa edes uutisista pa-ko-lais-lei-reiltä kuvaa, jossa on jopa vastasyntyneitä kurjissa oloissa. Kunhan vaan suomen kielen opetus ja kulttuurin tuntemus hoidetaan kunnolla, niin ko-tou-tu-minen sujuu hyvin. Monelle naiselle tulee iloisena yllätyksenä, kun heillä onkin ihmis-arvo ja oikeus päättää itsestä ja omista asioista.
Kohta tulee ulina siitä, että ketju poistuu. Miksi on niin vaikea pysyä asiallisena? Ja kysyn nyt yhtä lailla naisilta kuin miehiltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
"Alkaa hirveä ulina, jos tulee kilpasisaria"- kilpailemaan mistä?
Palsta-Keijoista vai petäkammarin -aikamiespoika-neitsyistä?
Voin vakuuttaa käsi sydämellä, että ei ole MINKÄÄNLAISTA kilpailutilannetta koskaan ikinä. Welcome, ladies!
Luuletko ettei latino naiset alfojakin kiinnosta. Ei kaikki ole peräkamari jeppejä
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa suoraan sanottuna sekoisi rakkaudesta ja romantiikasta jos tänne maahan tulisi naisia vaikka espanjasta tai jostain venäjältä. Suomeen tarvitaan naisia 💪
Miesten kannattaa alkaa harjoittelemaan tosimies-taitoja, jos haluavat tosinaisia.
Nämä tosinaiset kun tuppaavat olemaan huomattavasti vaativampia kuin suomalaiset, joille on tärkeää pärjätä ilman miehen apua tai tukea.Tosinainen vaatii lahjoja, elatusta, liehittelyä, huomiota. Sitä että mies ostaa auton lahjaksi, tarjoaa aina kahvilassa ja ravintolassa, maksaa leffaliput ja ymmärtää sulkea ikkunan ilman erillistä pyyntöä tai vihjausta jos naiselle tulee kylmä.
Nämä asiat kannattaa ottaa tosissaan jos haluaa sellaisen tosinaisen. Tosinainen odottaa, että hänestä huolehditaan ja että häntä kohdellaan kuin prinsessaa.
Anteeksi, mutta kuulostat juntilta Suomi-mieheltä joka ei halua nähdä hitustakaan vaivaa naisen eteen ja pidät naistasi itsestäänselvyytenä. Kyllä meitä Suomalaisia naisiakin löytyy, jotka toivoo mieheltään noita luettelemisiasi asioita. Onneksi minulta löytyykin kotoa sellainen mies, joka on romanttinen ja hän kohtelee minua kuin prinsessaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä : a)Tervetuloa naiset tänne ja b)Ihan vapaasti saavat sinua ja muita palstan tissiposki-keijoja iskeä, ette kuulu kohderyhmään(ettekä kenenkään muunkaan täällä/Suomessa)
MegaGringe. Mulla V kroppa ja posket lommolla 12kk vuodessa. Olen asunut Espanjassa ja on kokemusta espanjalaisista. Yhdessä asiassa olet oikeassa, siinä että en kuulu Suomessa suomalaisten naisten kohderyhmään kun en ole koskaan halunnutkaan suomalaista naista. Riitti että oli oma äiti suomalainen nainen. 19v samassa taloudessa suomalaisen naisen kanssa riitti.
Et ole tainnut vielä olla kauaa poissa kotoa. Mun 18-v tyttäreni käyttää cringeä, tosin oikein kirjoitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
¡Holá! Tervetuloa ihanat tuliset señoritat.
Juu. Ja samanlainen vyöry ku niitä ukkoja 2015.
Miehiä ei haittaa alhaisempi koulutustasokaan, kunhan paketti on kuosissa.
Itseasiassa on etu jos EI ole korkeakoulutettu.
Suomalaisnaiset kun ei millään hiffaa sitä, että naisen koulutuksella ei ole miehelle pask an merkitystä.
Palstamiehiä haittaa. Jatkuvasti saa lukea, miten naiset suosivat miehissä itseä korkeampaa koulutusta ja se on kuulemma väärin vaikka miehet itse valitsevat huonommin koulutetun naisen. Samoin naisen huonoilla tuloillakaan ei ole mitään merkitystä, mutta annas, kun tulee ero. Silloin se valitus alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa puhuta etelä-amerikan naisista? Persjalkaisia mamacitoja jostain Perun syrjäkylistä siis, eikä ne venezuelalaisetkaan ole IHAN niin kuin missikisoista ja telenoveloista voisi luulla...
Mustatukkaisia tummia leveällä synnyttäjän lantiolla ja pienillä kiinteänä pysyvillä imettäjän rinnollailla varustettuja naisia:) Suome sen sijaan täynnä jo lähes mahoja yli 35v vanhojapiikoja joilta monen kohdun ja munasarjat ovat seksistä tarttuvat tulehdustaudit pilanneet.
Ja sinne Tyrnävälle uskot sitten näiden asettuvan emänniksi? Buena suerte. :D
Mun tuttavan etelä amerikkalainen vaimo ei pelkästään laita ruokaa hän myös siivoaa kotona ja pyykkää. Koskaan en ole syönyt niin hyviä ruokia kuin mitä se nainen laittaa. Ajattele että syöt joka päivä niin hyvää ruokaa.
Riitely on tulista. Nainen saattaa hakata sandaalilla ja mies on vyö kädessä, mutta sovinnon jälkeen ei mökötetä. Ei passiivisagressiivisuutta. Ruoka on maukasta ja suhde tulinen. Pitää olla vahva mies oikeasti vahvan naisen kanssa.
Vau, mikä kotitalouskone! Onpa tuttavasi onnekas. Tuohan se nimittäin naisessa tärkeintä on. Käykö nainen muuten töissä?
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee ulina siitä, että ketju poistuu. Miksi on niin vaikea pysyä asiallisena? Ja kysyn nyt yhtä lailla naisilta kuin miehiltäkin.
Mikä tässä on mielestäsi ollut epäasiallista. Naiset ovat tapansa mukaan kannustaneet väsdyköitä hakemaan kontakteja ulkomaisiin upeisiin naisiin. On luvattu tässä jopa avustaa. Miehet taas tapansa mukaan pelkästään haukkuvat suomalaisia naisia ja vouhottovat ma@muista. Kyllä nämä vässykät ovat avun ja parisuhteen ulottumattomissa.
Kyllä. Nämä perzut täälläkin kilvan vonkuvat m-a-m-u-i-s-t-a, mutta auta armias, kun nuoria naisia houkutellaan tänne muualta, niin loppuu vinkuminen. Ja kuitenkin sitten kilvan kuorossa haukutaan suomalaisia naisia ja sitä että ihan vapaaehtoisesti ei olla Suomi -naisya otettu, kun ovat niin kamalia, mutta on se kumma kun ne pldee antaa kaikille muille, muualta tulleille, mutta ei meille.....en kestä