Antautunut työkaverille
Hei. Onko joku palstan naisista antautunut työelämään mentyään hieman jopa yllättävästi vanhemmalle miespuoliselle työkaverilleen? Jotain sellaista jota ei koskaan olisi ajatellut tapahtuvan? Vanha hopeakettu vietteli nuoren neidon?
Kommentit (10)
No hyi yäk. Vähän itseäni nuorempaa olen kyllä kokeillut...
Mulle voi tulla antautumaan vaikka pikkujouluissa tai työreissuilla hotellissa.
M46, parrassa jo hieman hopeaa mutta varsi jäykistyy edelleen nopeasti ja kovaksi.
Mä oon harrastanut seksiä työkaverin kanssa ja hän on mua vanhempi, mutta itsekin olin aloittaessani selvästi yli 4-kymppinen.
Ja antautua ei todellakaan ole oikea verbi kuvaamaan sitä mitä tapahtui ja tapahtuu yhä.
Mä kyllä ”antautuisin” vielä uudestaan, jos hän laittaisi mulle viestiä. Tuskin kuitenkaan laittaa, kun kyseessä on perheellinen mies..
Yötyö ja kyllähän me siellä hommat aika usein hoidellaan kun ylimääräistä aikaa on. Ei kuitenkaan muuta kuin seksiä, ei suhdetta.
Kyllähän sitä tapahtuu ja eihän siinä mitään väärää ole. Kuuntele sydäntäsi ja nauti kokemuksesta. Minkä ikäinen on AP?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon antautunut. Miksi kyselet?
No olen vaan pervo ja seurannut vierestä kun nättiä nuorta naisgollegaa yrittää vanhemmat miehet jallittaa.
mietin vain että onko joku onnistunut?
No en ole, mutta kylläkin 12v nuoremmalle naispuoleiselle uudelle työntekijälle.