Iso klitoris ongelma ja harmittaa.
Onko kohtalotovereita palstalla? Tuollainen luonnonoikku sattunut kohdalleni. Se on kuin pieni pippeli. Kai siitä voisi jotenkin nauttiakin, mutta joskus koen, että se ei ole naisellinen. Uuden kumppanin kanssa jännittää aina, koska miehet haluaa lähes aina tuota kokoa kommentoida. Uimahallit yms. ovat yleensä minulle No-Go aluetta. Kun ei halua turhia katseita. Kerran eräs kysyi, että olenko ollut jossain sukupuolenvaihdos leikkauksessa, koska tuollainen on jalkovälissä, ja että kuuluisiko minun olla jo miesten puolella. Vit..u mikä idiootti. Kohtalotovereita?
Kommentit (148)
Exällä oli isot ja tummat sisemmät häppärit ja sellainen pienen herneen kokoinen klitoris, jonka löysi helposti kun se oli kovettuneena. Nykyisellä on viivapillu, pienillä sisemmillä häppäreillä ja lähes olemattomalla klitoriksella. Voi mikä pettymys, vaikka nainen itsessään on huippukiva.
Toi gallerialinkki on NIIN hyvä! Ei ole kahta samanlaista pildeä, niin kuin ei ole muutenkaan kahta samanlaista ihmistä. Kaikki just hyviä!
Minua ei miehenä naisen värkin katselu suoraan edestäpäin katsoen juurikaan kiihota. Mutta paremminkin se lantion seudun kokonaiskuva kiihottaa ja näyttää kauniilta. Joskus jopa farkut jalassa näyttää paremmalta Mutta kuitenkin, jos nainen kääntyy ympäri ja kumartuu niin, että haarojen välistä nuo isot häppärit työntyy esiin, niin sitten pää sekoo. On ne vaan mieletön näky ! Tai sitten, jos nainen makaa selällään sängyllä jalat yhdessä ja nostaa jalat yläs, niin sitten taas pää sekoo!
Iso klitta=kiihottava, ja helpot orkut. Lisäksi kiva nuoltava. :)
Vierailija kirjoitti:
Toi gallerialinkki on NIIN hyvä! Ei ole kahta samanlaista pildeä, niin kuin ei ole muutenkaan kahta samanlaista ihmistä. Kaikki just hyviä!
Voisiko joku laittaa tänne tuollaisen samanlaisen gallerian naisten tisseistä niin tulisi tissimiehetkin iloiseksi
Nainen on aikojen alussa suunniteltu takaapäin pantavaksi ja sieltä suunnasta on parhaat näkymät.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aikojen alussa suunniteltu takaapäin pantavaksi ja sieltä suunnasta on parhaat näkymät.
M60+
Kun pyllistän , näkyvät selvästi, kun olen vielä hoikkareitinenkin. Ovat rumat, joten tänä keväänä menen lääkäriin. Kai niille voi jotain tehdä?
Jos on muuten 10/10 naama ja vartalo, nii tommone kukonheltta menis.. Muutenhan tommonen lärpättävä propelli, joka veis naisen lentoon tarpeeks tuulta allensa saadessaan on ISO turn off.