Iso klitoris ongelma ja harmittaa.
Onko kohtalotovereita palstalla? Tuollainen luonnonoikku sattunut kohdalleni. Se on kuin pieni pippeli. Kai siitä voisi jotenkin nauttiakin, mutta joskus koen, että se ei ole naisellinen. Uuden kumppanin kanssa jännittää aina, koska miehet haluaa lähes aina tuota kokoa kommentoida. Uimahallit yms. ovat yleensä minulle No-Go aluetta. Kun ei halua turhia katseita. Kerran eräs kysyi, että olenko ollut jossain sukupuolenvaihdos leikkauksessa, koska tuollainen on jalkovälissä, ja että kuuluisiko minun olla jo miesten puolella. Vit..u mikä idiootti. Kohtalotovereita?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
No mulla on tosi pieni :( En saa orgasmeja yhdynnässä ja yksi mies kerran väitti että mulla ei ole klitorista koska hän ei sitä löydä...
Nykyisellä naisystävällä on myös todella pieni kokoinen klitoris, mutta en minä sitä pidä ongelmana. Ensialkuunsa oli hieman hämmentävä näky koska on ihan kirjaimellisesti vain reikä, mutta ei todellakaan mikään ongelma. Naisystävä haluaa useimmiten nelinkontin takaapäin, tai takaapäin lusikassa. Jos ollaan perinteisesti lähetyssaarnaajassa niin sitten haluaa tyynyn peffan alle. Ilmeisesti ne asennot antaa parhaat stimulaatiot? Naisystävä on naiseksi todella pitkä, ja minua melkein 10 cm pidempi, eli sekin saattaa tietenkin vaikuttaa vähän noihin asentoihin, ja yleensä minä joudun käyttämään tyynyä polvien alla. Pitkä jalkainen nainen.
Ja kulkaapas nyt rakkaat naiset. Ei sitä pientä tai isoa klittaa tarvitse todellakaan hävetä. Ne on aivan normaaleja, jokainen. Nauttikaa ja kertokaa mikä tuntuu parhaalta teistä itsestänne. Näin meillä.
Huomaavainen mies kyllä tekee sillein kun pyydetään ja osaa ottaa tilanteen haltuun myös siten että nainen nauttii.
[/quote]
Näin miehenä pidän kovasti kun naisella on iso klitoris ja pitkät häpyhuulet. Ne on niin kauniit katsella kun turpoavat seksissä ja kiva hyväillä ja ihanat imeskellä.
Kysäiseppä huviksesi mieheltä pitäisikö niitä kirusgisesti pienentää, niin varmasti saat vastalausemyrskyn ;)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä pidän kovasti kun naisella on iso klitoris ja pitkät häpyhuulet. Ne on niin kauniit katsella kun turpoavat seksissä ja kiva hyväillä ja ihanat imeskellä.
Kysäiseppä huviksesi mieheltä pitäisikö niitä kirusgisesti pienentää, niin varmasti saat vastalausemyrskyn ;)
Mitä tämä tarkoittaa?
Miehenä olen ehdottomasti sitä mieltä, että pelkkää plussaa iso klitta naisella! Omallani on turvonneena isohko ja sitä on todella kiihottavaa nuolla ja imeä sellaisena. Olet erityinen, nauti siitä ja anna miehen nauttia myös!
Minulla kans klitoris on aika esiintuleva ja se klitoriksen esinahka tai huppu mikä se onkaan näyttää niin isolta että en voi mitään ohuita bikinejä tai alkkareita ikinä pitää. En kehtais missään olla alasti enkä ainakan poikien nähden kun mulla on sellanen muka pippeli. Kavereilla oon nähny et niillä kaikilla on ihan sileet pimppat ja mulla näkyy kaikki jalkojen välistä
Ei haittaa, helppo näyttää kumppanille missä se on. Vaikka osa miehistä kärsii suuresta lötkömunasta, ei ne sitä piilottele vaan koettaa elää sen kanssa kuin normikaverit.
Minulla oli kauan sitten opiskeluaikoina espanjalainen tyttöystävä, jolla oli aivan valtava klitoris. Hän oli ehkä hivenen maskuliininen, mutta hyvällä tavalla. Tykkäsin imeskellä hänen klitoristaan ja hän puolestaan nautti sen imemisestä, eikä häpeillyt mitään. Tulee mieleen hauska yksityiskohta; tykkäsin hänen pillun tuoksustaan todella paljon ja hän puolestaan mielellään nylkytti pilluaan tyynyäni vasten, jotta pystyin aina nukkuessani haistamaan hänet. Mukavia muistoja tuli Juditista :)
Eikös se olekaan hyvä juttu? Eräällä Itä-Saksalaisella taitoluistelijattarella oli kuulemma 8 senttinen klitoris. Sitä se dopingin käyttö teettää joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kauan sitten opiskeluaikoina espanjalainen tyttöystävä, jolla oli aivan valtava klitoris. Hän oli ehkä hivenen maskuliininen, mutta hyvällä tavalla. Tykkäsin imeskellä hänen klitoristaan ja hän puolestaan nautti sen imemisestä, eikä häpeillyt mitään. Tulee mieleen hauska yksityiskohta; tykkäsin hänen pillun tuoksustaan todella paljon ja hän puolestaan mielellään nylkytti pilluaan tyynyäni vasten, jotta pystyin aina nukkuessani haistamaan hänet. Mukavia muistoja tuli Juditista :)
Heh, vuosituhannen vaihteen tienoilla asiakkaan konttorilla Madridissa oli töissä muuan Mercedes-niminen tietoliikenneinsinööri, joka muistui tuosta tarinasta mieleen. Pieni, tumma, tiukan näpsäkkä ja aavistuksen viiksekäs, ja kuvittelen että voisi olla hyvinkin tyttöystäväsi kuvauksen perusteella samankaltainen monessakin suhteessa. Mitään sutinaa ei silloin kuitenkaan ollut pöksyjen alla tai päällä, joten arvailujen varaan jää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, vuosituhannen vaihteen tienoilla asiakkaan konttorilla Madridissa oli töissä muuan Mercedes-niminen tietoliikenneinsinööri, joka muistui tuosta tarinasta mieleen. Pieni, tumma, tiukan näpsäkkä ja aavistuksen viiksekäs, ja kuvittelen että voisi olla hyvinkin tyttöystäväsi kuvauksen perusteella samankaltainen monessakin suhteessa. Mitään sutinaa ei silloin kuitenkaan ollut pöksyje
Judit oli kylläkin Barcelonasta eli katalonialainen. Ei ollut viiksiä tai karvoja erityisesti muutenkaan, mutta leveät hartiat (roteva) ja aivan uskomaton fysiikka. Kasvot aika kulmikkaat ja vahvat piirteet. Jännä yhdistelmä äärimmäistä naisellisuutta sekä maskuliinisuutta samassa paketissa. Vuosi oli 2002 eli vanhoja juttuja. En ole vastaavanlaiseen ikinä myöhemmin törmännyt ja tuskin törmäänkään.
Kännissä laitettiin vahingossa naiselle kumi,ei pimeässä erotettu tuliko se kikuliin vai klittaan:D
siiis käääk. Mies. Etsinyt koko elämäni "kristallikorkkari" kädessä tällaista naista. Mutta kun ensitreffeillä on hankala kysyä että "onko sinulla tavanomaista isompi klitoris"... Muuten olen ihan normaali.
Kyllä isot klitorikset on vain seksikkäitä, niitä on todella ihanaa pitkään nuolla ja tuntea kun se kasvaa.
yhtään ei tarvitse tommosta hävetä mielummin pitää sitä seksikkäänä asiana itsessä mitä se onkin😍
On tämä nykyaika outoa kun naisen pillun pitäisi olla pelkkä viiva. Minua kiihottaa älyttömästi iso klitoris ja suuret sisemmät häpyhuulet. Se että joku nainen ei ole osannut ottaa kehujani todesta on hänen omassa päässä, vaikka sperma lensi älyttömästi. Ihanaa tuntea kun dellainen klitta kovenee ja nykii kun nainen saa.
Vierailija kirjoitti:
Oon seurustellut naisen kanssa joka harrastaa voimanostoa. Musta oli hälyttävää huomata että kun tietyt aineet otettiin käyttöön niin klitta alkoi muuttua. Eli kasvaa. Samoin pers
oonallisuus, mutta se ei taida kuulua tähän keskusteluun.
Niin käy myös monille transmiehille testosteronihoidolla. Joillakin se voi kasvaa kovettuessaan lähes peniksen kokoiseksi.
Minulla on se klitoreksen huppu tai mikä se on, niin näkyvillä häpyhuulien välistä. oon vaalea niin ei karvatkaan sitä peitä, eikä oo kavereillakaan sellasta. Häpeen oonko normaali, en ole vielä kenenkään kanssa ollut kun oon 14.
Miehenä olen katsellut itselleni lelua Fleshlight Girls- sarjasta ja ehdoton lempparini tähän mennessä on Adriana Chechik ison klitoriksen takia. Ei välttämättä yhtä iso kuin joillain ketjuun kirjoittaneilla, mutta hyvin herkullisen näköinen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on se klitoreksen huppu tai mikä se on, niin näkyvillä häpyhuulien välistä. oon vaalea niin ei karvatkaan sitä peitä, eikä oo kavereillakaan sellasta. Häpeen oonko normaali, en ole vielä kenenkään kanssa ollut kun oon 14.
Olet normaali, ei kannata kuule stressata minkä näköinen sinun pillu / häpyhuulet / klitoris on, ei mies sellaisia ajattele. Nämä pojat huom pojat katselavat vain kuvia netistä ja sanovat minkälainen viivapillu se pitää olla, oikeassa elämässä sillä ole ei yhtään mitään merkitystä.
Terveisin ykä
Vierailija kirjoitti:
Pilluja on niin monenlaisia, ei kannata tuollaista miettiä. Eiköhän se pojille kelpaa, kun sen aika tulee.
Sinulle roinan vedon haittavaikutukset tulivat yllätyksenä? Oletko päässyt jo yläasteelta?