Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso klitoris ongelma ja harmittaa.

Vierailija
21.11.2019 |

Onko kohtalotovereita palstalla? Tuollainen luonnonoikku sattunut kohdalleni. Se on kuin pieni pippeli. Kai siitä voisi jotenkin nauttiakin, mutta joskus koen, että se ei ole naisellinen. Uuden kumppanin kanssa jännittää aina, koska miehet haluaa lähes aina tuota kokoa kommentoida. Uimahallit yms. ovat yleensä minulle No-Go aluetta. Kun ei halua turhia katseita. Kerran eräs kysyi, että olenko ollut jossain sukupuolenvaihdos leikkauksessa, koska tuollainen on jalkovälissä, ja että kuuluisiko minun olla jo miesten puolella. Vit..u mikä idiootti. Kohtalotovereita?

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso klitoris ei automaattisesti tarkoita sitä että sellaisen omaava saa herkästi orgasmin. Tiedän ainakin yhden henkilön, jolle sen saaminen toisen avulla on todella hankalaa. Liekö sitten poikkeus sääntöön, mene ja tiedä. 

Vierailija
82/148 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tuollaista isoa klittaa todella kiihottavana. Siinä ei ole mitään hävettävää.

M44.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka paljon se oikein voi törröttää ulkona?

Eipä ole ikinä ennen tullut törmättyä vaikka ehdin ennen nykyistä parisuhdettani aika monta kymmentä käymään läpi. Oletko varma että se näkyy niin selvästi?

Toi on vähän kaksipiippuinen juttu: mielestäni sellainen söpö viivapillu pulleilla poskilla on nätti kuin mikä, mutta tosissaan jos naisella on kookkaat häppärit ja klitta, niin nautinto seksistä on voimakkaampi, seksi on tyydyttävämpää ja sitä ollaan sitten myös valmiimpia harrastamaan.

Jos on siisti viivapillu ja vain pikku nyppylä klitan kohdalla, on mahdollista että orkku pitempää työstämistä.

En kyllä tuon perusteella valitsisisi tyttöystävää, kyllä siinä henkilö atkaisee. Ja seksi muodostuu sitten omanlaisekeen.

Vierailija
84/148 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leikata sitä ei missään nimessä kannata, ettei tule tuntohäiriöitä. Ongelma taitaa olla nyt kosmeettinen + psyykkinen. Kerran kun nautit seksistä, niin älä missään tee mitään operaatioita elimillesi. Naisetkin ovat erilaisia intiimialueeltaan, se pitää vaan hyväksyä.

Vierailija
85/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla sellainen parisenttinen. Hyvä imuttaa, vaimo  tykkää tosi paljon ja laukeaa!

Vierailija
86/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso klitoris ei automaattisesti tarkoita sitä että sellaisen omaava saa herkästi orgasmin. Tiedän ainakin yhden henkilön, jolle sen saaminen toisen avulla on todella hankalaa. Liekö sitten poikkeus sääntöön, mene ja tiedä. 

Vaimoni ei anna koskea klitoriksen alueelle lainkaan. Sanoo että silloin osuu vain virtsaputkeen ja se sattuu. Eli 25v sormetettu ja nuoltu vain vaginaa, mutta siitäkin vaimo nauttii todella paljon. Hänellä herkin alue on n.3cm vaginan sisällä.

Vierailija
87/148 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä nsisystävälläni on todella iso klitoris. En ole mitannut, mutta silmämääräisesti jotain 3 cm kovettuessaan. Nousi pystyyn ja tuntui pannessa kalun juuressa. Sisemmät huuletkin olivat tosi ulkonevat ja törröttivät hänen kiihottuessa. Kun hän sai orkun, klitoris nytki edestakaisin. Itseasiassa koko nainen nytki samalla.Kyllä kalu sai siinä sellaiset imut että muistuu mieleen vieläkin.

Vierailija
88/148 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep,aivan kauhee olen tuomittu sinkuksi

Vierailija
89/148 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haaveilee moisesta

Vierailija
90/148 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ennen kuin työnnät sen ihanan ja seksikkään klitan miehen (tai naisen) suuhun, muista pyytää suostumus lemmenleikkeihin lähteneeltä kumppanilta.

Ps. kuvauksesi perusteella kuullostat tosi seksikkäältä naiselta, jolle itsetunnottomat naiset latelevat törkeyksiä uimahallissa kohottaakseen omaa egoaan.

Vierailija
91/148 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, oispa kyllä kieltämättä unelmien täyttymys päästä hyväilemään sormin ja suulla noin isoa klittaa kuin aloittajalla. Kiihottaa niin hitosti että sais imutella kunnolla ja klitta nytkisi kun laukeat. Itsekin nainen ja mulla ns. normaalin kokoinen klitta, mutta isot klitat kiihottaa, mitä isompi, sen ihanampi...ja se että se pikkareista/bikineistä pullottaisi läpi, niin kostun jo ajatuksestakin! En malttaisi olla koskematta ja hyväilemättä.

itse olen pumppaillut omaa klittaa ja miettinyt steroideja sen kasvattamiseksi mutten ole haittavaikutusten vuoksi siihen lähtenyt. Hurjaa nautintoahan se tuo, kun kumppani nappaa klitan huulten väliin ja imee orgasmiin. Itse ainakin saan kovimmat orgasmit noin.

Vierailija
92/148 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaapas nyt neidit ja rouvat. Ei ne klitat ja niiden koot tee teistä rumia, olipa ne sitten isoja tai pieniä. Yhtä kauniita ja nautinnollisia kaikki. Itse olen nähnyt monen kokoisia ja näköisiä klittoja. On viivaa ja on ns perhosia.

Ei ole epämuodostuneita, on vain erilaisia ja kaikki ovat kumminkin normaaleita.

Kyllähän tämä asia pitäisi tietää ihan jokaisen, niin miehen kuin naistenkin.

Minusta on aika loukkaavaa arvostella toisten sukuelimiä. Ja siihen sortuu yleensä ne kenellä on vähiten niistä kokemusta.

Eikä kenenkään naisen kannata verrata sitä omaa pimppaa kenenkään muun pimppaan. Kanna ylpeänä sitä mikä on sinulla.

M52

Vierailija
93/148 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-On viivaa ja on ns perhosia.-

Mistähän nyt höpiset. Häpyhuulien muoto on eri kuin klitoris.

Vierailija
94/148 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso klitorishan on seksuaalisuuden kannalta vallan mainio. Älä harrasta seksiä miehen miellyttämiseksi vaan oman nautintosi vuoksi. Näin ei iso klitoriskaan haittaa.

Vierailija
95/148 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap, nyt tiedät, miltä transnaisista tuntuu, kun se sojottava vehje jalkovälissä ahdistaa. No, jotkut transnaiset ovat tietysti tyytyväisiä vehkeisiinsä, mutta kaikki eivät ole.

Vierailija
96/148 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi kirjoitti:

Miehet haaveilee moisesta

No ei muuten haaveile 🤣

Vierailija
97/148 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistä, että pienet häpyhuulet roikkuu ulkoisten välistä, ja pienenee vaihdevuosissa normaali kokoon?

Vierailija
98/148 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yleistä, että pienet häpyhuulet roikkuu ulkoisten välistä, ja pienenee vaihdevuosissa normaali kokoon?

Lääkäri: Normaalia on että sisemmät häpyhuulet näkyvät ulomien häpyhuulien välistä. Kiitos käynnistä ja tervetuloa papa-seulontaan ensi vuonna. Varaathan ajan itsepalvelusta?

Vierailija
99/148 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista vaikutusta.

https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/1471-0528.15387

Vierailija
100/148 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurustellut naisen kanssa joka harrastaa voimanostoa. Musta oli hälyttävää huomata että kun tietyt aineet otettiin käyttöön niin klitta alkoi muuttua. Eli kasvaa. Samoin pers

oonallisuus, mutta se ei taida kuulua tähän keskusteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän