Iso klitoris ongelma ja harmittaa.
Onko kohtalotovereita palstalla? Tuollainen luonnonoikku sattunut kohdalleni. Se on kuin pieni pippeli. Kai siitä voisi jotenkin nauttiakin, mutta joskus koen, että se ei ole naisellinen. Uuden kumppanin kanssa jännittää aina, koska miehet haluaa lähes aina tuota kokoa kommentoida. Uimahallit yms. ovat yleensä minulle No-Go aluetta. Kun ei halua turhia katseita. Kerran eräs kysyi, että olenko ollut jossain sukupuolenvaihdos leikkauksessa, koska tuollainen on jalkovälissä, ja että kuuluisiko minun olla jo miesten puolella. Vit..u mikä idiootti. Kohtalotovereita?
Kommentit (148)
Sua vaan vituttaa kun sun trolli ja yksinpuhelu kuivuu kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään pimppi hyväksytäänkin, mutta pimpp*ä ei.
Mitä sä sekoilet?
No testaapa. Menee viesti "hyväksyttäväksi" eli ei julkaista koskaa.
Pimppi pillu roikkuvat häppärit runsashuulisessa vitussa.
Mitä siis piti kokeillakaan?
No olisiko ollut vaikka siitä sanasta kyse joka edellisessä viestissä sensuroitu yhden kirjaimen osalta..? Vaihda pimpp*ä sanaan * merkin tilalle i ja lähetä kommentti.
AP: ”...Uuden kumppanin kanssa jännittää aina, koska miehet haluaa lähes aina tuota kokoa kommentoida.”
No, kuinka ne miehet ovat sitä kommentoineet?
Narratiivinne ontuu pahoin ;)
Vierailija kirjoitti:
Sua vaan vituttaa kun sun trolli ja yksinpuhelu kuivuu kokoon.
Enpä näytä tässä yksin puhelevani, kun sinulta tulee kokoajan kommenttia ja aloitusta en ole tehnyt. Ap valitettavasti näistä viesteistä ei mitään saa ongelmaansa.
Mikä sun mielestä on AP:n ongelma!
Minä en sellaista hänen viestistään tunnista.
Hänen kookasta klittaa on täällä ylistetty, kehuttu ja moni mies tahtoisi että puolison klitoris olisi kookas.
Joten; ap:n ongelmaan voisi auttaa seksuaaliterapia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sellaista hänen viestistään tunnista.Hänen kookasta klittaa on täällä ylistetty, kehuttu ja moni mies tahtoisi että puolison klitoris olisi kookas.
Hän kokee epävarmuutta pimppinsä ulkonäön takia. Se on ongelma joka kyllä tulee ilmi hänen aloituksessaan.
On tosiaan täällä isoa klitorista ylistetty ja toivottavasti se tuo ap:lle hyvää mieltä ja itsevarmuutta sekä kykyä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sellaista hänen viestistään tunnista.Hänen kookasta klittaa on täällä ylistetty, kehuttu ja moni mies tahtoisi että puolison klitoris olisi kookas.
Hän kokee epävarmuutta pimppinsä ulkonäön takia. Se on ongelma joka kyllä tulee ilmi hänen aloituksessaan.
On tosiaan täällä isoa klitorista ylistetty ja toivottavasti se tuo ap:lle hyvää mieltä ja itsevarmuutta sekä kykyä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
Niin, harmi että sinulla on pikkuinen klitta. Isosta on oikeasti iloa :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, harmi että sinulla on pikkuinen klitta. Isosta on oikeasti iloa :-D
Mistä sinä minun klitoriksen koon päättelit? Ei tuollainen pieneksi peniksen näköiseksi kuvatun kaltainen tai kokoinen ole, mutta ei onneksi pikkuinenkaan ja hyvin toimii.
Klitorispumppu + leikit
https://www.eroprofile.com/m/videos/view/Pumping-and-Bound-Clit-Torture
Vierailija kirjoitti:
Klitorispumppu + leikit
https://www.eroprofile.com/m/videos/view/Pumping-and-Bound-Clit-Torture
Tuskin ap:lla käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitorispumppu + leikit
https://www.eroprofile.com/m/videos/view/Pumping-and-Bound-Clit-TortureTuskin ap:lla käyttöä.
AP pääsisi penetroitumaan tuolla metodilla.
Voi ei🥺 koko ikäni yrittänyt löytää naista jolla olisi jättiklitta… ehkä kannattaa pitää mielessä että meitä naisia ja miehiä on kaikenlaisia ja että varmasti löytyy sopiva kumppani joka osaa arvostaa tuollaista ihanaa harvinaisuutta <3
Ihan sama minkäkokoinen se on, kunhan antaa nautintoa naiselle. Ei sen miehelle kuulukkaan kai antaa sen kummemmin, paitsi ilon siitä että saa naisen nauttimaan.
Ei se kalunkaan koko korreloi kantajansa nautintoa.
kuva olis kiva niin voitais tutkia tarkemmin
koetko että se iso pippelin muotoinen klitta on tiellä sinulla vai antaako se käsiteltynä nautintoa esim imiessä sitä
Mun pientä klitorista on pilkattu, mikä on outoa, kun kuitenkin pystyn laukeamaan hyvin (no pilkkaaja oli biseksuaali mies, kai olisi mulla pitänyt penis olla mieluummin). Jos naisella on iso klitoris niin on, mutta miksi pitää naureskella toisen alapäille. Miksei klitoris saa olla pieni, sekin toimii ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mun pientä klitorista on pilkattu, mikä on outoa, kun kuitenkin pystyn laukeamaan hyvin (no pilkkaaja oli biseksuaali mies, kai olisi mulla pitänyt penis olla mieluummin). Jos naisella on iso klitoris niin on, mutta miksi pitää naureskella toisen alapäille. Miksei klitoris saa olla pieni, sekin toimii ihan hyvin.
Joidenkin mielestä pillussa pitää kaikki olla pientä ja piilossa.
Mitä sitten? En itsekään hänen asemassaan mitään kuvia nettiin laittaisi. Ei hänen tarvitse kenellekään mitään todistaa ja ne voivat kommentoida ketä kiinnostaa kommentoida.