Norlyn naisten sukkahousut lapsille tehty??
Olen kokoa 42 ja ostin nyt sitten koon 44-48 sukkahousut, kun mitkään muut ei mahdu jalkaan. Nämäkin oli erittäin tiukat!! Oli hankalaa saada niitä molempiin jalkoihin, saati sitten ylemmäs ja vyötärölle saaminen tuotti suurta tuskaa, kun vyötärökaistale oli NIIIIIN tiukka ja joustamaton.
Kenelle helvetti näitä tehdään! Voin kuvitella vanhan naisen, joka on oikeasti tuota kokoa, niin ikipäivänä hän ei saa tuommoisia sukkahousuja jalkaansa!! Pitäskö ihan tehdä reklamaatio?
Kommentit (48)
Suosittelen sinulle sukkahousuja, joiden nimessä lukee 3D (joustavat ja venyvät 3D neuloksen ansiosta joka suuntaan) tai Comfort, jolloin vyötärönauha on leveä, pehmeä ja joustava.
S-ryhmällä on oma sukkismerkki H jolla on reilut koot. Halpoja ja hyviä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Itse mahdun hyvin Norlynin 40-44 kokoon, olen 178cm ja 65kg, vaatekoko muuten 38.
Mitä hittoa? Mä olen 167/104 ja kerran ostin Norlynin sukkahousut kokoa 44-48 ja ne oli liian isot.
Nämä ovat hyvät:
https://www.prisma.fi/fi/prisma/house-comfort-opaque-sukkahousut-80-den
Todella reilut koot, pitkä sääriosa ja leveä vyötärönauha.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Nämä ovat hyvät:
Noi vois ollakin hyvät, mutta lähin Prisma on 200km päässä. Oliskohan s-marketissa..
AP on ehkä joskus ollut kokoa 42, selkeästi nyt jo aika paljon "isompi tyttö"
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Mä olen 167/104 ja kerran ostin Norlynin sukkahousut kokoa 44-48 ja ne oli liian isot.
No mitä hittoa, olen ap ja olen pienempi kuin sinä. Mitkä halvatun sukkahousut olenkaan ostanut!
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sinulle sukkahousuja, joiden nimessä lukee 3D (joustavat ja venyvät 3D neuloksen ansiosta joka suuntaan) tai Comfort, jolloin vyötärönauha on leveä, pehmeä ja joustava.
Nämä oli juuri 3D-mallia. Voin kertoa, että ei jousta!
ap
Vierailija kirjoitti:
No, vaikka olisinkin kokoa 44 tai jopa 48, niin noiden sukkahousujen pitäisi mahtua minulle, eikö?
Pese ne koneessa pesupussissa 40 asteessa ja käytä huuhteluainetta. Tämä saa sukkikset löystymään jopa koon.
Prismaan tuotteita voi tilata netistä.
Ehkä oli pakattu väärän koon sukkahousut pakettiin?
Tiedän kyllä tunteen, jotkut sukkahousumerkit on itsellekin sellaisia, ettei mahdu mitenkään päälle, vaikka ottaisi useamman koon liian isot.
H&M sukkiksissa on todella pienet koot. Lindex on ihan ok.
DIM on myös ahdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vaikka olisinkin kokoa 44 tai jopa 48, niin noiden sukkahousujen pitäisi mahtua minulle, eikö?
Ei oikeastaan. Sukkiksista tarvitaan kokoa isompi yleensä. Katso takana olevasta pituus-paino-taulukosta oikea kokosi.
Mun on vaikea löytää riittävän pieniä sukkahousuja. Hyvä siis tietää että norlyniltä löytyy. Olen lyhyt ja kokoa xs, useimmilla valmistajilla ihan liian pitkät lahkeet ja joutuu sitten nykimään niitä valuvia sukkahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Nämä ovat hyvät:
Noi vois ollakin hyvät, mutta lähin Prisma on 200km päässä. Oliskohan s-marketissa..
Verkkokaupasta löytyy ainakin;
https://www.sokos.fi/fi/sokos/house-comfort-opaque-sukkahousut-80-den
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea löytää riittävän pieniä sukkahousuja. Hyvä siis tietää että norlyniltä löytyy. Olen lyhyt ja kokoa xs, useimmilla valmistajilla ihan liian pitkät lahkeet ja joutuu sitten nykimään niitä valuvia sukkahousuja.
Lyhyille säärille on myös omat mallinsa, ainakin Voguelta löytyy.
Olen huomannut saman!
Olen kokoa 38 mutta jos ostan norlynin sukkikset otan suosiolla ihan ison koon. Jopa 44-52.
Niiden koostumus on tosi piukka ja joustamaton. Eikä ne enää kestä pesua. Kutistuvat tosi paljon.
Nyt tosin en enää viitsi ostaakaan vaan käytän talven pitkiksiä.
Ala käyttämään stay-uppeja, ne mahtuvat varmasti.
Itse kyllä mahdun hyvin Norlynin koon 42-44 sukkiksiin. Olen 170/75