Kenestä julkkiksesta on muuttunut kuva, kun olet tavannut livenä?
Kommentit (128)
Abreuta luulin iloiseksi ja mukqvaksi tyypiksi mutta totuus tuli ilmi kun olin samassa basrissa kuin Anna ja "hovinsa". Hyi mitä käytöstä.
Laitetaan tännekin kun vastaavissa ketjuissa maininnut, mutta Marco Bjurström.
Hän oli pitkään itsellekin se sympaattinen koko kansan naminami-Marco kunnes pistäydyin studioyleisössä eräässä hänen juontamassa ohjelmassa. Kyllä oli hapanta tyyppiä kun kamerat sammuu ja tiuskii yhdelle yleisössä olleelle lapselle.
Sitten on niitä keitä olen pitänyt ylimielisinä taiteiljasieluina, mutta nämä ennakkoluulot on karisseet kun tavannut. Yksi tämmöinen on Elli Haloo. Artisteja tapaa työkeikkojen perästä, mutta yleensä heistä onkin hyvä kuva jäänyt. Ellistä lähinnä siksi kun Haloo Helsinki kuitenkin tämän maan suosituimpia bändejä ja eivät niin pikkuravintolakeikkoja ole tehneet enää vaan enempi niitä festari/areenakonsertteja. Nyt tosin tauolla, mutta Ellips-projektinsa perästä tavannut.
Sampo ja Minttu Kaulanen. :) Ovat niin ihania, hauskoja, fiksuja ja "normaaleja" ihmisia kuin olla ja voi <3
Jo edesmennyt laulaja Kikka. Olin saanut hänestä aika negatiivisen kuvan julkisuuden perusteella, mutta livenä hän oli aivan ihana, hyvin herttainen ja muut huomioonottava ihminen!
Pitääkö pyytää sanojaan anteeksi jos kirjoittaa mitä aikoo?
Vierailija kirjoitti:
Abreuta luulin iloiseksi ja mukqvaksi tyypiksi mutta totuus tuli ilmi kun olin samassa basrissa kuin Anna ja "hovinsa". Hyi mitä käytöstä.
Vastaavaa kokemusta itselläkin Abreusta. Ajattelin just välittömäksi luonnonlapseksi, mutta ylimielisen kuvan hänestä sai.
Päivi Räsänen, ihana sydämellinen tyyppi livenä kohdatessa <3
Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven...
Vaatesuunnittelija Jukka Rintala, jonka töitä ihailin, kunnes hän puhui minulle erittäin töykeästi ja herjasi minua tilanteesta, jolle en voinut yhtään mitään.
Olin hämmästynyt, koska pidin häntä vanhempana herrasmiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Jo edesmennyt laulaja Kikka. Olin saanut hänestä aika negatiivisen kuvan julkisuuden perusteella, mutta livenä hän oli aivan ihana, hyvin herttainen ja muut huomioonottava ihminen!
Kikka oli ihana ihminen. Kotikaupunkini kapakassa kävi esiintymässä muutamia kertoja, oli yleisöään kohtaan erittäin kohtelias. Oli jotenkin huvittavaa kun lauloi niin ”härskejä” lauluja mutta vaikutti hyvin siistiltä ja siveältä naapurintytöltä. Keveät mullat Kikalle!
😢
Matti Nykäseenkin pätee kuinka kiltti ja hyväsydäminen tyyppi oli selvänä.
Monetkin eri tahot ajoivat häntä ns. pahoille teille.
Olli Lindholmista, eikä valitettavasti ollut mikään miellyttävä kohtaaminen.
Joskus pidin Maija-Liisa Peuhua kunnon diivana. Vanhemman polven näyttelijä ja monissa rooleissa ollutkin sellaisen oloinen, mutta pari kertaa tavannut niin kyseessä todella mukava ja maanläheinen ihminen tai oli ainakin minua kohtaan.
Kerran salkkariavustajana ollut ja alkuvuodesta olin salkkariristeilyllä. Tuolla laivareissulla varsinkin niin oikein mielellään jutteli eri roolitöistään kanssani eikä mitenkään laittanut pahakseen kun jututin. Itsellä sen verran ikää, että on itselle muutakin kuin Ulla Taalasmaa.
Matti Klinge. Positiivinen yllätys, että oli oikein mukava.
Vain idiootilla voi olla joku kuva ihmisestä, ketä ei ole tavannut.
Joten vain idiootin kuva ihmisestä voi muuttua, kun hänet tapaa.
Olen asiakaspalvelutyössä kohdannut paljon julkkiksia ja hassua, mutta kaikki näyttää livenä pienemmiltä ja ihan tavallisia ihmisiähän nuo on. Täällä edesmenneestä Kikasta jo sanottukin ja minä vielä jatkan, että oli todella ihana ihminen kaikille. Kävin hänen kanssa samalla jumpalla monta kertaa juuri ennen hänen kuolemaa ja mitään pahaa sanottavaa ei hänestä ole, ihmiset jotka häntä mollaa vois katsoa peiliin, kateutta tai jotain. RIP Kikka.
Vierailija kirjoitti:
Matti Klinge. Positiivinen yllätys, että oli oikein mukava.
Mistä sait päähäsi, että hän ei olisi kiva?
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykäseenkin pätee kuinka kiltti ja hyväsydäminen tyyppi oli selvänä.
Monetkin eri tahot ajoivat häntä ns. pahoille teille.
Matti Nykänen oli kännissä ikävä minua kohtaan, vaikka en hänelle mitään ensikso sanonut. Tiesi varmaankin, että kohta loppuu alkoholitarjoilu hänelle ja päätti jo valmiiksi olla töykeä...
Moni känninen asiakas osaa olla kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Joskus pidin Maija-Liisa Peuhua kunnon diivana. Vanhemman polven näyttelijä ja monissa rooleissa ollutkin sellaisen oloinen, mutta pari kertaa tavannut niin kyseessä todella mukava ja maanläheinen ihminen tai oli ainakin minua kohtaan.
Kerran salkkariavustajana ollut ja alkuvuodesta olin salkkariristeilyllä. Tuolla laivareissulla varsinkin niin oikein mielellään jutteli eri roolitöistään kanssani eikä mitenkään laittanut pahakseen kun jututin. Itsellä sen verran ikää, että on itselle muutakin kuin Ulla Taalasmaa.
Mistä sait tuon negatiivisen ennakkokäsityksen?
Ehdottomasti Jenni Vartiainen. Tällä palstalla olin lukenut hänestä jatkuvaa pilkkaa ja törkeää haukkumista, mutta kun tapasin hänet pari kertaa alkuvuodesta, oli kyllä mukava ja miellyttävä nainen.