80-LUKU OFFICIAL -elokuva-, tv-, musiikki- ym muistoja elämästä silloin
Itse olin 80-luvulla 8-18v, joten se eittämättä on itselleni rakkain vuosikymmen lapsuusmuistoineen, karkkeineen, MTV-musiikkivideoineen ja ensirakkauksineen.
Ajattelin tehdä ketjun, upean ajan kunniaksi.
Mitä sinä muistat 80-luvulta. Tai mitä musiikkia ja viihdettä haluat jakaa siltä ajalta.
Jos laitat linkin esim tubevideoon, muista laittaa myös teksti, mitä linkki sisältää.
Toki saa osallistua, vaikkei olisi sillon vielä syntynytkään. Moni nuorikin on onneksi löytänyt 80-luvun.
Laitan ketjun nyt alulle näin arkisena aikana, toivottavasti se ajan kanssa kuitenkin tuottaa hedelmää, ainakin viikonloppuisin kun ihmiset haluavat viihdyttää itseään kasarihelmien parissa.
ps. Official tarkoittaa tässä tapauksessa, että vain virallinen kasarimatsku tervetullutta, älä siis laita matskua muilta vuosikymmeniltä, vaikka ne jäljittelisivät kasaria.
Kommentit (933)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä kun suosikkiartistien tiety hit on jäänyt unholaan täysin. Whamin huippusuosio oli 84 jolloin heillä oli isot hit Wake me up., Last christmas, Freedom ja careless whisper. Tuo Freedom ei soi enää koskaan missään , yhtä hyvä kun nuo muut
Freedom on George Michaelia ysäriltä.
Myös Whamilla on sen niminen biisi:
Vierailija kirjoitti:
10-kioskilla oli niin kalliita karkkeja, että kioskilta ostaessa irtokarkit haettiin tavalliselta lähikioskilta.
Eikö 10kioski ollut semmonen köyhän miehen ärrä jossa huonot valkoimat ja kalliit hinnat
Sleepy Sleepers - On Se Niin Väärin
Group B Monsters in Finland - with pure engine sounds (1000 Lakes Rally 1983-1986)
Cliff Richard - Mistletoe and Wine
Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone
Vierailija kirjoitti:
Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone
Tästä ei voi olla tulematta hyvä joulumieli, mulle ainakaan. Ihana biisi.
OZZY OSBOURNE - The Ultimate Sin
JR Ozzy :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok boomer
80-luvulla lapsuuden tai nuoruuden eläneet eivät ole boomereita.
Eivätkä hyvin todennäköisesti edes heidän vanhempansa.
Mel & Kim - Rockin' Around The Christmas Tree
Kim Wilde - You Keep Me Hangin' On
Muistaako kukaan tv sarjaa China Beach? Kertoi vietnamin sodan sairaalasta /hoitajista. Se pääosan esittäjä nainen oli sama kuin täydellisissä naisissa ja hänellä oli myöhemmin oma sarja luolinsyyntutkijana. Mutta en muista nimeä!
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan tv sarjaa China Beach? Kertoi vietnamin sodan sairaalasta /hoitajista. Se pääosan esittäjä nainen oli sama kuin täydellisissä naisissa ja hänellä oli myöhemmin oma sarja luolinsyyntutkijana. Mutta en muista nimeä!
Muistan hämärästi, mutten itse koskaan katsellut, kaverini oli kuulemma tämän fani.
Kertoilkaa muistoja 80-luvun jouluista?
Laitan itsekin kun tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Dana Delany oli nimi . China Beachissa oli myös Marg Helgenberger joka myöhemmin CSI -sarjassa, China Beachin tunnusmelodia oli Supremesin ihana Reflections
Muistatteko tämän sarjan yöradion juontajasta? Suomeksi muistaakseni yöhaukka?
"Midnight Caller" TV Intro
Muistelua tämäkin vaikka muistot itsessään menevätkin 90-luvulle. Olen miespuolinen ja syntynyt 80-luvun alussa. Teininä aloin kasaria kunnolla fanittaan erityisesti musiikin puolelta, mutta muutenkin. Toki aikansa tyyliäkin koitti jäljitellä kun omasi vielä pidemmät hiukset. Geeliä vaan reippaasti tukkaan. Tuohon aikaan kyllä paljon parjattiin koulussa tuon takia, mutta eipä muistella niitä. Eikä jäänyt omalta osalta ohimeneväksi villitykseksi.
Tuohon aikaan löysin bändeistä kunnolla esim. A-ha:n ja fanitus bändiä kohtaan on säilynyt. Take on me se ikisuosikki itsellä.