Naapurin mummo herää 5:30 ja herättää siinä samalla koko rapun asukkaat
Kolistelee äänekkäästi, kuuntelee musiikkia/radiota kovalla äänellä. Usein imuroi jo kuudelta. Hiljaisuus taloyhtiössä on kello seitsemään. Naapuri kuvittelee, että ei koske niitä, jotka heräävät aikaisin. Näin on siis sanonut, kun olemme huomauttaneet. Isännöitsijä on aika välinpitämätön asiaa kohtaan. Onko muilla tällaisia äänekkäitä aamuvirkkuja naapurissa, miten olette tilanteen hoitaneet?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Muista itse, että hiljaisuus taloyhtiössä alkaa 10.00. Silti olette hereillä ja soitatte musiikkia yli puolen yön.
Hiljaisuusaika on pääsääntöisesti 22- 07. Hereillähän voi olla vaikka 03. ja yötyöläinen saa ottaa toki pesun kun tulee työstä, kunhan isoimmat pesut aikajanan puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista itse, että hiljaisuus taloyhtiössä alkaa 10.00. Silti olette hereillä ja soitatte musiikkia yli puolen yön.
Hiljaisuusaika on pääsääntöisesti 22- 07. Hereillähän voi olla vaikka 03. ja yötyöläinen saa ottaa toki pesun kun tulee työstä, kunhan isoimmat pesut aikajanan puitteissa.
Hiljaisuus aikana saa käydä suihkussa, se kuuluu normaaliin elämään. Turha meteli esim poraaminen, musiikin kuuntelu isolla jne on kielletty. Ja aloittaja teette isännöitsijälle kirjallisia valituksia tarpeeksi niin joutuu puuttumaan
ei kuulosta kivalle se elämä kolhoosissa.
t okt asukas.
Vierailija kirjoitti:
ei kuulosta kivalle se elämä kolhoosissa.
t okt asukas.
Okt on turvaton yksin asuvalle, samoin ekakerros kerrostalossa tänä päivänä. Jos lähtee matkalle pitää palkata kotivartijat, muuten saattaa palatessa yllättyä.
kusi peltiä ja koiran kakka pusseja posti luukusta jos soittelee isännöitsijälle hän voi ottaa samalla tämän hänen aamu mekkaloinnin puheeksi. asunnon haltuun otto varoitus yleensä tepsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette laiskajaakot sitten herää samaan aikaan? Herään itse neljältä. Velttoa porukkaa palstalla esittelemässä omaa likaista napaansa.
Kaikilla kun ei ole työaika 8-16. Itse tulen töistä 2.30 niin olisi todella paha, jos joku herättää jo parin tunnin päästä. Hiljaisessa talossa yksittäiset äänet tuntuvat kantautuvan paremmin.
Meneekö hiljaa rappusia pitkin, jotta et herätä hissin käytöllä muita.
Älä mene suihkuun tai vessaan!
Täällä yksi mummo, joka herraa viiden jälkeen. Asun okt:ssa joten saan meluta ihan miten haluan. Kerrostalot ovat kolhooseihin joissa heti ulko-oven avattua haisee ruoankäryt ja jossain räksyttää rakki. Hississä haisee kusi, vaikka pitäisi olla ihan hyvä talo. Sosialistinen luoto ihmisessä ei kunnioita mitään toisen omaa, eli siitä syystä varsinkin vuokraushetkellä tekevät tuhojaan. Saman voi huomata ihan kadulla, että ne jotka ovat muualta tulleita eivät välitä luonnosta tai ympäristöstä. Siis näiden tulokkaiden kotimaissa joet virtaa roskaa, ruumiita, paskaa ja tuskin koskaan oppivat maantavoille.
Minusta tuntuu että liioittelet. 10 kerroksinen talo ja koko rappu herää? Älä naurata
Vierailija kirjoitti:
Meillä häirikkövanhukset ruvenneet elämään öisin. Rahat ilmeisesti vähissä kun pesevät pyykkinsä yöllä.
Joskus sitten klo 7 maissa aamulla menevät nukkumaan. Paiskovat ovia, hirveitä jysähdyksiä pitkin yötä.
Olemme pienen rapun ainoat työssäkäyvät. Kaikki muut senioreita, joilla tuntuu vippaavan päästä enemmän tai vähemmän.
Sinähän kyllä valehtelet minkä jaksat. Se on pahempaa kuin pyykinpesu.
miks niin vaikeaa ymmärtää olla hiljaa 22:00-07:00 . ei ketään kiinnosta sun työvuorot tai mitkään tähän väliin jää 15 tuntia aikaa römytä ja harrastaa pauketta. tee ne meteliä aiheuttavat toimet joko aamulla tai illalla tai vapaalla, kunhan et tee niitä yöllä. ärsyttää kun ei mene jakeluun aina voi vedota siihen, että no mutta ku mulla on yövuoro , no mutta ku mulla on aamu vuoro. ihan sama ! säännöt on kaikille jokatapauksessa samat tai muuten ei olisi hiljaista koskaan ja sitten ei kukaan nuku.
t se joka ei ole nukkunut, koska yöllä naapuri paukutti ja hakkasi oikein olan takaa.
kävelkää hiipien rapussa ja sisällä niin kuin minä, katsokaa telkkaria ja kuunnelkaa musiikkia kuulokkeilla , laittakaa ovet sisällä ja ulkona hitaasti kiinni. ja lopuksi heittäkää haukkuvat koiranne helkkariin kiitos tai viekää piikille jos ei opi olemaan
Vanhoilla ihmisillä saattaa muistisairauden alkuvuosina olla tuollaista käytöstä, se ei ole tahallista ilkeyttä ja välinpitämättömyyttä. Valittaja saattaa itsekin olla aikanaan samanlainen mummeli tai pappa. Työikäisten metelöinti on taas asia erikseen.