Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mummo herää 5:30 ja herättää siinä samalla koko rapun asukkaat

Vierailija
20.11.2019 |

Kolistelee äänekkäästi, kuuntelee musiikkia/radiota kovalla äänellä. Usein imuroi jo kuudelta. Hiljaisuus taloyhtiössä on kello seitsemään. Naapuri kuvittelee, että ei koske niitä, jotka heräävät aikaisin. Näin on siis sanonut, kun olemme huomauttaneet. Isännöitsijä on aika välinpitämätön asiaa kohtaan. Onko muilla tällaisia äänekkäitä aamuvirkkuja naapurissa, miten olette tilanteen hoitaneet?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät, että mummo häiritsee kaikkia asukkaita? Jos näin on, niin sopikaa yhdessä joku tietty aamu(yö) ja aloittakaa oikein perkeleellinen meteli vaikka 4.30. Jos mummo valittaa, niin ei mahda mitään.

Vierailija
2/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naapurin kolistelu aamulla häiritse nukkuvaa. On mukavampaa herätä leppoisasti asteittan kuin kertarysäyksellä herätyskellon kalseaan räminään. Iltamelu olisikin jo toinen juttu, se häiritsee kun yrittää saada unen päästä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys isännöitsijään niin monta kertaa, että naapuri saa huomautuksen ja tarvittaessa häädön.

Vierailija
4/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan kolistelun ja kovaa kuskeskelun 3.30 kun herään töihin. Lusmuja kiukuttaa kovasti.

Vierailija
5/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette laiskajaakot sitten herää samaan aikaan? Herään itse neljältä. Velttoa porukkaa palstalla esittelemässä omaa likaista napaansa.

Vierailija
6/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko yläkerran häirikkömummo? Kyllä nyt yhden mummon saa kuriin.

Vierailija
7/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naapurin kolistelu aamulla häiritse nukkuvaa. On mukavampaa herätä leppoisasti asteittan kuin kertarysäyksellä herätyskellon kalseaan räminään. Iltamelu olisikin jo toinen juttu, se häiritsee kun yrittää saada unen päästä kiinni.

t. naapurin mummo?

Vierailija
8/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette laiskajaakot sitten herää samaan aikaan? Herään itse neljältä. Velttoa porukkaa palstalla esittelemässä omaa likaista napaansa.

Kaikilla kun ei ole työaika 8-16. Itse tulen töistä 2.30 niin olisi todella paha, jos joku herättää jo parin tunnin päästä. Hiljaisessa talossa yksittäiset äänet tuntuvat kantautuvan paremmin.

Vierailija
9/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltavuoron jälkeen menee melkein puolilleöin ennen kuin pääsee nukkumaan, niin kas kummaa ei tee mieli herätä neljältä tai edes puoli kuudelta.

Vierailija
10/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla kun ei ole työaika 8-16. Itse tulen töistä 2.30 niin olisi todella paha, jos joku herättää jo parin tunnin päästä. Hiljaisessa talossa yksittäiset äänet tuntuvat kantautuvan paremmin.

No ihan yhtä lailla teidän epäonnistuneiden töistätulot kolistaa talonyhtiössä?

Vierailija
11/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa metelöintiä yöllä puoli kahteentoista. Ilmeisesti talossanne ei olla tarkkoja hiljaisuusajoista. Puolitoista tuntia sinne tänne on sallittua.

Vierailija
12/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan yhtä lailla teidän epäonnistuneiden töistätulot kolistaa talonyhtiössä?

Rapussa kulkemista ei ole kielletty järjestyssäännöissä, mutta häiritsevä mekkalointi hiljaisuuden aikana on.

Vierailija
13/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No i pesee pyykin ja imuroi illalla myöhään. Mikä eri niillä on? Normaaleja elämisen ääniä. Radion huudattaminen voi olla liikaa, mutta missä menee sen volymeraja?

Vierailija
14/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun lapseton metelöi (oletan että mummolla ei ainakaan enää ole lapsia kotona) on se paha juttu ja ansaitsee häädön jos ei meno muutu.

Kun lapsiperhe metelöi, se on normaalia elämän ääntä ja joka ei sitä kestä, muuttakoon johonkin korpeen.

Vierailija
15/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulisteille oikein! Itse kirkuvat aamuyöhön.

Vierailija
16/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Jos olisin naapurisi, sinua harmittaisi kun herätyskelloni soi klo 3.15 - ihanaa asua omakotitalossa.

Vierailija
17/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisia valituksia isännöitsijälle, jossa ilmoitat naapurin metelöivän toistuvasti hiljaisuuden aikana.

Vierailija
18/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex naapurit tulivat baarista neljän jälkeen ja alkoivat tappelemaan.

Vierailija
19/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nukut liikaa. Kokeilepa 4 tunnin yöunia niin et paljon hievahtele sängyssä aamutuimaan.

Vierailija
20/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ikävältä. Jos olisin naapurisi, sinua harmittaisi kun herätyskelloni soi klo 3.15 - ihanaa asua omakotitalossa.

Onko elämä enää elämisen arvoista, jos tuohon aikaan on herättävä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi