Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mummo herää 5:30 ja herättää siinä samalla koko rapun asukkaat

Vierailija
20.11.2019 |

Kolistelee äänekkäästi, kuuntelee musiikkia/radiota kovalla äänellä. Usein imuroi jo kuudelta. Hiljaisuus taloyhtiössä on kello seitsemään. Naapuri kuvittelee, että ei koske niitä, jotka heräävät aikaisin. Näin on siis sanonut, kun olemme huomauttaneet. Isännöitsijä on aika välinpitämätön asiaa kohtaan. Onko muilla tällaisia äänekkäitä aamuvirkkuja naapurissa, miten olette tilanteen hoitaneet?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Taina Licciardo-Toivola herääkin jo kolmelta.

Vierailija
22/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Minä olen tuohon aikaan jo polkenut työpaikalle ja juuri menossa suihkuun.

Aamun virkku illan torkku, se tapa talon pitää. Illan virkku ja aamun torkku, se tapa talon hävittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ikävältä. Jos olisin naapurisi, sinua harmittaisi kun herätyskelloni soi klo 3.15 - ihanaa asua omakotitalossa.

Ihanaa herätä 03:15.

Vierailija
24/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Minä olen tuohon aikaan jo polkenut työpaikalle ja juuri menossa suihkuun.

Aamun virkku illan torkku, se tapa talon pitää. Illan virkku ja aamun torkku, se tapa talon hävittää.

Hyi miten tyhmä ja itsekäs ihminen.

Vierailija
25/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun ihmiset ei viitsi/uskalla tulla sanomaan jos joku häiritsee vaan sen sijaan aloittavat jonkun mykkäkoulun ja siitä ilmeisesti pitäisi sitten päätellä, että häiritsen heitä kai jotenkin.

Vierailija
26/26 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat. Itselläni on sellaiset Bilsomin näpsät S-kokoiset, jotka ei paina eikä purista mutta torppaa tasan ne äänet, jotka pitääkin.

Sen sijaan naapurin sisällä tupakoiminen ottaa nuppiin ja pahasti. Nenää kun ei voi oikein tukkoon laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän