Naapurin mummo herää 5:30 ja herättää siinä samalla koko rapun asukkaat
Kolistelee äänekkäästi, kuuntelee musiikkia/radiota kovalla äänellä. Usein imuroi jo kuudelta. Hiljaisuus taloyhtiössä on kello seitsemään. Naapuri kuvittelee, että ei koske niitä, jotka heräävät aikaisin. Näin on siis sanonut, kun olemme huomauttaneet. Isännöitsijä on aika välinpitämätön asiaa kohtaan. Onko muilla tällaisia äänekkäitä aamuvirkkuja naapurissa, miten olette tilanteen hoitaneet?
Kommentit (26)
Voi kyynel. Minä olen tuohon aikaan jo polkenut työpaikalle ja juuri menossa suihkuun.
Aamun virkku illan torkku, se tapa talon pitää. Illan virkku ja aamun torkku, se tapa talon hävittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ikävältä. Jos olisin naapurisi, sinua harmittaisi kun herätyskelloni soi klo 3.15 - ihanaa asua omakotitalossa.
Ihanaa herätä 03:15.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Minä olen tuohon aikaan jo polkenut työpaikalle ja juuri menossa suihkuun.
Aamun virkku illan torkku, se tapa talon pitää. Illan virkku ja aamun torkku, se tapa talon hävittää.
Hyi miten tyhmä ja itsekäs ihminen.
Minua ärsyttää, kun ihmiset ei viitsi/uskalla tulla sanomaan jos joku häiritsee vaan sen sijaan aloittavat jonkun mykkäkoulun ja siitä ilmeisesti pitäisi sitten päätellä, että häiritsen heitä kai jotenkin.
Korvatulpat. Itselläni on sellaiset Bilsomin näpsät S-kokoiset, jotka ei paina eikä purista mutta torppaa tasan ne äänet, jotka pitääkin.
Sen sijaan naapurin sisällä tupakoiminen ottaa nuppiin ja pahasti. Nenää kun ei voi oikein tukkoon laittaa.
Mutta Taina Licciardo-Toivola herääkin jo kolmelta.