Naapurin mummo herää 5:30 ja herättää siinä samalla koko rapun asukkaat
Kolistelee äänekkäästi, kuuntelee musiikkia/radiota kovalla äänellä. Usein imuroi jo kuudelta. Hiljaisuus taloyhtiössä on kello seitsemään. Naapuri kuvittelee, että ei koske niitä, jotka heräävät aikaisin. Näin on siis sanonut, kun olemme huomauttaneet. Isännöitsijä on aika välinpitämätön asiaa kohtaan. Onko muilla tällaisia äänekkäitä aamuvirkkuja naapurissa, miten olette tilanteen hoitaneet?
Kommentit (26)
Ei naapurin kolistelu aamulla häiritse nukkuvaa. On mukavampaa herätä leppoisasti asteittan kuin kertarysäyksellä herätyskellon kalseaan räminään. Iltamelu olisikin jo toinen juttu, se häiritsee kun yrittää saada unen päästä kiinni.
Yhteys isännöitsijään niin monta kertaa, että naapuri saa huomautuksen ja tarvittaessa häädön.
Mä aloitan kolistelun ja kovaa kuskeskelun 3.30 kun herään töihin. Lusmuja kiukuttaa kovasti.
Miksi ette laiskajaakot sitten herää samaan aikaan? Herään itse neljältä. Velttoa porukkaa palstalla esittelemässä omaa likaista napaansa.
Taasko yläkerran häirikkömummo? Kyllä nyt yhden mummon saa kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Ei naapurin kolistelu aamulla häiritse nukkuvaa. On mukavampaa herätä leppoisasti asteittan kuin kertarysäyksellä herätyskellon kalseaan räminään. Iltamelu olisikin jo toinen juttu, se häiritsee kun yrittää saada unen päästä kiinni.
t. naapurin mummo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette laiskajaakot sitten herää samaan aikaan? Herään itse neljältä. Velttoa porukkaa palstalla esittelemässä omaa likaista napaansa.
Kaikilla kun ei ole työaika 8-16. Itse tulen töistä 2.30 niin olisi todella paha, jos joku herättää jo parin tunnin päästä. Hiljaisessa talossa yksittäiset äänet tuntuvat kantautuvan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Iltavuoron jälkeen menee melkein puolilleöin ennen kuin pääsee nukkumaan, niin kas kummaa ei tee mieli herätä neljältä tai edes puoli kuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla kun ei ole työaika 8-16. Itse tulen töistä 2.30 niin olisi todella paha, jos joku herättää jo parin tunnin päästä. Hiljaisessa talossa yksittäiset äänet tuntuvat kantautuvan paremmin.
No ihan yhtä lailla teidän epäonnistuneiden töistätulot kolistaa talonyhtiössä?
Jatkakaa metelöintiä yöllä puoli kahteentoista. Ilmeisesti talossanne ei olla tarkkoja hiljaisuusajoista. Puolitoista tuntia sinne tänne on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan yhtä lailla teidän epäonnistuneiden töistätulot kolistaa talonyhtiössä?
Rapussa kulkemista ei ole kielletty järjestyssäännöissä, mutta häiritsevä mekkalointi hiljaisuuden aikana on.
No i pesee pyykin ja imuroi illalla myöhään. Mikä eri niillä on? Normaaleja elämisen ääniä. Radion huudattaminen voi olla liikaa, mutta missä menee sen volymeraja?
Aina kun lapseton metelöi (oletan että mummolla ei ainakaan enää ole lapsia kotona) on se paha juttu ja ansaitsee häädön jos ei meno muutu.
Kun lapsiperhe metelöi, se on normaalia elämän ääntä ja joka ei sitä kestä, muuttakoon johonkin korpeen.
Krapulisteille oikein! Itse kirkuvat aamuyöhön.
Kuulostaa ikävältä. Jos olisin naapurisi, sinua harmittaisi kun herätyskelloni soi klo 3.15 - ihanaa asua omakotitalossa.
Kirjallisia valituksia isännöitsijälle, jossa ilmoitat naapurin metelöivän toistuvasti hiljaisuuden aikana.
Ex naapurit tulivat baarista neljän jälkeen ja alkoivat tappelemaan.
Sä nukut liikaa. Kokeilepa 4 tunnin yöunia niin et paljon hievahtele sängyssä aamutuimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ikävältä. Jos olisin naapurisi, sinua harmittaisi kun herätyskelloni soi klo 3.15 - ihanaa asua omakotitalossa.
Onko elämä enää elämisen arvoista, jos tuohon aikaan on herättävä?
Tiedät, että mummo häiritsee kaikkia asukkaita? Jos näin on, niin sopikaa yhdessä joku tietty aamu(yö) ja aloittakaa oikein perkeleellinen meteli vaikka 4.30. Jos mummo valittaa, niin ei mahda mitään.