Mistäköhän mua sitten haukutaan kun enää ole lihava?
Kommentit (35)
Valehtelemisesta ja jatkuvasta valittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä, proved your point. "Varmaan tietysti."
Niin. Sukulaiset haukkuu lihavuudesta ja tyhmyydestä. Tyhmyys jää jäljelle.
Minkälaisessa seurassa oikein liikut? Olen lihava eikä kukaan ole koskaan haukkunut minua lihavuudesta, ei edes huomautellut. Taitaa olla sivistymätöntä ja huonotapaista kaveripiiriä sinulla?
Vaihda parempaan seuraan.
Kateelliset haukkuu hienojen sinisten talojen ostamisesta ja Aruban luksuslomista.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisessa seurassa oikein liikut? Olen lihava eikä kukaan ole koskaan haukkunut minua lihavuudesta, ei edes huomautellut. Taitaa olla sivistymätöntä ja huonotapaista kaveripiiriä sinulla?
Nuo on olleet sukulaisia jotka ovat haukkuneet.
Mitä turhaan tuollaisia miettiä. Toiset joutuu arvostelun kohteeksi enemmän. Siihenkin tottuu
Vierailija kirjoitti:
Mitä turhaan tuollaisia miettiä. Toiset joutuu arvostelun kohteeksi enemmän. Siihenkin tottuu
Tottuuhan siihen. Tai sitten tekee kuten olen tehnyt etten mene enää mihinkään juhliin jossa nämä ihmiset ovat.
Voisin veikata, että saamattomuudesta ja kynnysmattona elämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin veikata, että saamattomuudesta ja kynnysmattona elämisestä.
Laiskuudesta on kyllä haukuttu paljonkin.
Rumuudesta ja siitä etten osaa mitään
En osaa sanoa miten sulle käy. Minua haukuttiin lapsena ja nuorena laihaksi. Sitten kun lihoin lihavaksi, vaikka olin kyllä normaalipainoinen. Minua loukkasi eniten se laihaksi surkuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Rumuudesta ja siitä etten osaa mitään
Niistäkin voi tietysti haukkua.
Onko vähän itsetunto hukassa? Hartiat taakse, selkä suoraksi ja eteenpäin.
Kyllä se loppumaton ammattivalittaminen voi monelle olla syy, joka katkaisee kamelin selän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on olleet sukulaisia jotka ovat haukkuneet.
Sukulaisten kanssa ei ole pakko olla kuin häät, hautajaiset ja merkkipäivät.
Vierailija kirjoitti:
Onko vähän itsetunto hukassa? Hartiat taakse, selkä suoraksi ja eteenpäin.
Ei ole. Noita haukkumisia on vaan tullut niin paljon elämäni aikana.
No tietenkin siitä, että olet laihduttuasi "olevinasi" ja ulkonäkö on noussut sulle päähän. Oikeasti olet vain saanut normaalin itsetunnon etkä siedä enää mitä tahansa, niin se on sitten k*sipäisyyttä.
Ei mulla kaverit hauku mistään, mutta aina joku sukulainen, työkaveri tai naapuri on sanonut painosta jotain. Ei sinänsä väliä, mutta mielenkiintoista, että mun paino noin kiinnostaa, olipa se sitten nousussa tai laskussa.
Epäilemättä, proved your point. "Varmaan tietysti."