Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähentänyt hiilareita ja nyt on kamala päänsärky

Vierailija
20.11.2019 |

Onko normaalia?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti olemassa sairaus, jonka hiilihydraatit parantavat, niin se olisi hyvä kirjoittaa selkeästi, eikä vihjailla.

Mitä se sinulle kuuluu? Terveystiedot ovat salassa pidettäviä tietoja, ei niitä tarvitse jokaiselle kysyvälle kertoa. Alapeukuttamisesi ei myöskään muuta sitä faktaa että VHH tai keto ei sovi kaikille. 

Oletko ainut suomenkielinen kyseistä tautia sairastava?

Ohis, mutta miksi pitää inttää? Ärsyttää lukea tällaista jankkaamista ettei uskota mitä toinen keskustelija sanoo vaan pusketaan päälle. Missä käytöstavat? Jos joku ei halua puhua terveydentilastaan niin aika tökeröä alkaa vaatia lisätietoja vesi kielellä.

Koska on ilmiselvää, että henkilö puhuu potaskaa. Ei ole olemassa sellaista tautia, joka vaatii ehdottomasti viljojen ja sokerin syömistä. Etkä sinä ole mikään ohis, olet juuri tuo sama potaskaa puhuva tyyppi, joka hädissään yrittää sössöttää jotain asian vierestä.

Vierailija
62/65 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ruuat eilen

Aamulla marjasmoothieen ukkojuggella, lusikallinen tahinia

Lounas tonnikalasalaatti oliiviöljyllä, 1 munan munakas (olisi pitänyt olla 2)

Päivällinen kanasalaatti auringonkukansiemenillä, oliiviöljyä. 1 file

Illalla vielä 1 ruisleipäsiivu avokadolla, hummuksella ja tomaatilla.

Jo vuosia olen juonut suolavettä lasillisen päivässä koska verenpaineeni on niin alhaalla

Kovin vaikuttaa kituilulta ja välipalatyyppiseltä ratkaisulta. Rasvaa reippaammin ja kunnon ruokaa.

Sattuikin oudon salaattipainoinen päivä:) Rakastan lihaa mutta se ei ole välttämätöntä joka päivä. Unohdin salaateista fetajuuston.

Tänään sitten chorizopataa, kelpaako se ruuaksi?? Onhan siinäkin suurin osa kasviksia. Huomenna broileria ja kukkakaali-broccoligratiinia, äh - taas kasviksia;)

Öljyä saan tarpeeksi, eilen 3-4 rkl oliiviöljyä, tahinista myös ja broileri paistettu voissa. Avokadossa öljyä, jugurtti rasvaista. Mikä ongelma??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa lisäist niitä hiilareita vähäsen. VHH voi olla vaikka esim. 100 g hiilareillakin/päivä.  Ja sit vaikka pudotat pikku hiljaa haluamallesi tasolle. Lisää vaikka pieni hedelmä päivää kohti.

Vierailija
64/65 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt viikon ollut 50-80g hiilareilla ja olo on mahtava. Ummetus ja piereskely on loppu, turvotus poissa:) Pitäisi vain syödä enemmän määrällisesti, olen pieniruokainen ja huomaan että nyt voi syödä enemmän. Esim normi 1 munan munakkaan sijaan 2 kananmunaa. Päivässä syön 1 ruisleipäsiivun kuidun takia, huomenna kokeilen tehdä mantelileipää

Vielä vähän alemmas voisin päästä mutta en halua ketoosiin saakka

Saat 1 ruisleivän palasta noin 1-2g kuitua. Hyvä kuidunmäärä päivässä on 30g.

Hmm. Jotta saisi päivässä 30g kuitua, pitäisi syödä 30 palaa ruisleipää, joista saa yhteensä 2070 kcal. Eipä sitä päivään muuta mahdukaan kuin ruispalojen mussutusta ;D

Sadassa grammassa ruisleipää on kuitua 1,1 g, sadassa grammassa appelsiinia on kuitua tuplasti, vitamiineista puhumattakaan.

Vierailija
65/65 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt viikon ollut 50-80g hiilareilla ja olo on mahtava. Ummetus ja piereskely on loppu, turvotus poissa:) Pitäisi vain syödä enemmän määrällisesti, olen pieniruokainen ja huomaan että nyt voi syödä enemmän. Esim normi 1 munan munakkaan sijaan 2 kananmunaa. Päivässä syön 1 ruisleipäsiivun kuidun takia, huomenna kokeilen tehdä mantelileipää

Vielä vähän alemmas voisin päästä mutta en halua ketoosiin saakka

Saat 1 ruisleivän palasta noin 1-2g kuitua. Hyvä kuidunmäärä päivässä on 30g.

Hmm. Jotta saisi päivässä 30g kuitua, pitäisi syödä 30 palaa ruisleipää, joista saa yhteensä 2070 kcal. Eipä sitä päivään muuta mahdukaan kuin ruispalojen mussutusta ;D

Laskelmasi kusee. Sitä paitsi muutenkin 30 g on liioittelua.

Kuitua saa halutessaan myös kuituvalmisteista esim Havitall.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi